Strona 5 z 5

Re: Błędy i problemy na stronie

: 15 sty 2013, 08:43
autor: tiberium
Kto nie może pobierać plików z mediafire, niech zmieni przeglądarkę, bo większość problemów tam leży wina i problem z głowy.

Co do trojanow, wywal antywirusa. On więcej przeszkadza jak pomaga. Mediafire ma tam jakiś filtr antywirusowy, który jakoś chroni przed nimi (czyli zawirusowanego pliku nie można ponoć wgrac). Wiele osób od dłuższego czasu pobiera rmxp z tego llinka i nikomu nic się nie działo, więc chyba problem leży u podstaw antywirusa.

Srace nie ace, pobierz to na co masz ochotę, najlepiej 2000/2003 albo 95, to się chociaż nauczysz może robić gry rpg =)

Re: Błędy i problemy na stronie

: 15 sty 2013, 12:12
autor: frogi16
XP ściągam głównie przez to, że już go używałem, mam ACE'a, ale jak go włączyłem to moja pierwsza myśl: gdzie są tilesety?
W XP przyzwyczaiłem się, że jak chce zrobić zamek to szukam tileset'u na necie, ewentualnie łącze kilka innych. W ACE'ie nie mam pojęcia jak to zrobić - w folderze mam kilkanaście tileset'ów, w programie pokazuje mi bodajże cztery :/

Re: Błędy i problemy na stronie

: 15 sty 2013, 21:02
autor: BH Daimaouji
tiberium pisze:Kto nie może pobierać plików z mediafire, niech zmieni przeglądarkę, bo większość problemów tam leży wina i problem z głowy.


Serio? Mi chodzi że albo mi zawiesza przeglądarke na chwile albo na całość

(najczęściej przez te reklamy)

Re: Błędy i problemy na stronie

: 16 sty 2013, 20:19
autor: Rave
BH, to sobie adblocka ściągnij.

Re: Błędy i problemy na stronie

: 01 lut 2013, 11:16
autor: SmoKe
Link do downloadu gry Wrota Arkany ma błędy CRC, ściągałem dwa razy i to samo.

http://rpgmaker.pl/?co=gry&typ=rev&id=wrotaarkany

@down
Pobierałem Operą i Firefoxem.

Re: Błędy i problemy na stronie

: 03 lut 2013, 15:39
autor: tiberium
Pobrałem i rozpakowalem. Wszystko działa u mnie, korzystam z opery. Zmień może przeglądarkę i pobierz ponownie, bo jak masz crc to oznacza, że do końca gra nie została pobrana.

Re: Błędy i problemy na stronie

: 03 lut 2013, 19:38
autor: Rave
Mi też działa.

Problemem może być niestabilne łącze między siecią twojego dostawcy a twoim komputerem. Wtedy to nie jest zależne od przeglądarki. Próbuj do skutku a jak nie działa zadzwoń do swojego dostawcy.

//edit: Dzięki za przypomnienie o fantastycznej grze!

Re: Błędy i problemy na stronie

: 03 lut 2013, 21:38
autor: SmoKe
Rave pisze:Mi też działa.

Problemem może być niestabilne łącze między siecią twojego dostawcy a twoim komputerem. Wtedy to nie jest zależne od przeglądarki. Próbuj do skutku a jak nie działa zadzwoń do swojego dostawcy.

//edit: Dzięki za przypomnienie o fantastycznej grze!

Cóż... Raz ściągałem u kumpla, Firefoxem właśnie, i były błędy CRC. Potem ściągnąłem u siebie i to samo więc myślałem, że wina leży po stronie Twierdzy. Dobrze, że się wyjaśniło :wink:

Re: Błędy i problemy na stronie

: 07 lut 2013, 12:43
autor: Ozzaku
BH Daimaouji pisze:
tiberium pisze:Kto nie może pobierać plików z mediafire, niech zmieni przeglądarkę, bo większość problemów tam leży wina i problem z głowy.


Serio? Mi chodzi że albo mi zawiesza przeglądarke na chwile albo na całość

(najczęściej przez te reklamy)


Do każdej przeglądarki są wtyczki blokujące reklamy :mrgreen:

Błąd na stronie

: 25 maja 2016, 09:35
autor: EnterVPL
Na podstronie:
http://www.rpgmaker.pl/?co=rpgmaker&typ=rpgmv
W tym miejscu:
Javascript dla bardziej wymagających
RPGMV wykorzystuje znane skrypty java (JavaScript) w kombinacji z HTML5. Po poznaniu (i nauczeni się) Javascript, będziesz w stanie zmodyfikować swoją grę, do swoich upodobań, walki, okienka, menu itp. Funkcja ta jest skierowana do doświadczonych programistów(!). Za pomocą tego narzędzia, masz pełną kontrolę nad każdą cząsteczką swojej gry. Nie ma mowy o jakiś ukrytych klasach.

A dokładnie tutaj:" RPGMV wykorzystuje znane skrypty java (JavaScript)" jest błąd. Java to nie JavaScript, a JavaScript to nie Java (są to 2 różne języki programowania). To jest ten sam błąd jak nazwanie kota psem.

Proszę nie pisać, że się strasznie czepiam, bo ja wiem że zawsze się czepiam jak mi coś nie pasuje :-D

@EDIT
JavaScript można zapisywać w skrócie JS

Re: Błąd na stronie

: 25 maja 2016, 10:07
autor: Dragon Kamillo
"skrypty java" = "java script"
skrypty "java" = "java" script XD

Ja błędu nie widzę po prostu jest to potoczne określenie "java" które właśnie żeby nie było niedomówień zostało dookreślone w nawiasie.

Po za tym jak by to wyglądało "skrypty javascript" XD.

Dla mnie osobiście ta cała różnica jak wielka by nie była i tak nic nie znaczy - nie przepadam ani za jednym ani za drugim językiem, sam nie wiem który jest gorszy...

Re: Błędy i problemy na stronie

: 25 maja 2016, 10:40
autor: EnterVPL
My Polacy niestety poprawnie mówimy "skrypty w javascript". Mówiąc skrypty java wskazujesz na język java. Nie dla każdego jest to oczywiste. Nazw języków programowa nie spolszcza się, bo to takie nazwy zostały przyjęte do naszego języka. Jeśli masz skrypty w języku java to mówi się "skrypty w java".
Jeśli uważasz JS za kiepski to niestety pogódź się z tym że na prawie każdej stronie WWW jest używany ten język :-) (Google, Youtube, i każda inna usługa Google, FB, to forum, strony oparte na WordPress/WebWave, wszystkie popularne strony z muzyką i filmami; Czasem (a nawet często spotykane) skrypty PHP są wywoływane przez asynchroniczne połączenia, które dokonuję się za pomocą JS).
Wracając. JS to nie Java ;-)

Re: Błędy i problemy na stronie

: 25 maja 2016, 11:07
autor: GameBoy
Niestety jest to poważny błąd, równie dobrze można by napisać, że w Unity pisze się skrypty w C, bo jest tam obecny C# (również 2 zupełnie różne języki), co jest oczywiście bzdurą.

A "skrypty Javascript" to jak najbardziej poprawne określenie, bo Javascript to nazwa własna. Zresztą w języku angielskim mają gorzej bo muszą pisać "Javascript scripts". xd

Dla mnie osobiście ta cała różnica jak wielka by nie była i tak nic nie znaczy

Ale dla laika, który kupi MV i zacznie czytać tutoriale Javy (nie Javascript) będzie to ogromna różnica. =)
To, że dla Ciebie czy mnie pewne aspekty makera to oczywistość nie znaczy, że początkujący będą to wiedzieć. Niech pierwszy rzuci kamieniem ten co załapał działanie przełączników za pierwszym razem. =)

nie przepadam ani za jednym ani za drugim językiem, sam nie wiem który jest gorszy...

Z tym natomiast się zgodzę. XD

Re: Błędy i problemy na stronie

: 25 maja 2016, 11:19
autor: Dragon Kamillo
Dobra, dobra. Dla świętego spokoju podeśle się repowi by zmienił to na poniższe:

Javascript dla bardziej wymagających
RPGMV wykorzystuje znane skrypty JavaScript w kombinacji z HTML5. Po poznaniu (i nauczeniu się) Javascript, będziesz w stanie zmodyfikować swoją grę, do swoich upodobań, walki, okienka, menu itp. Funkcja ta jest skierowana do doświadczonych programistów(!). Za pomocą tego narzędzia, masz pełną kontrolę nad każdą cząsteczką swojej gry. Nie ma mowy o jakiś ukrytych klasach.