Strona 8 z 12

Re: Green Levithany...

: 29 kwie 2013, 14:29
autor: Darowin
1. Faktycznie musze poprawić (nagrać jeszcze raz) z tym wyłączaniem wiadomości.
2.Chciałem dokładnie pokazać grę więc zajeło to mi to 30 minut.
3. Przyznam się że o przejściach w jaskini nie wiedziałem ale ok przy poprawie uwzględnię ten szczegół przykładowo pod koniec napisze o skrócie.
4. Trochę nie rozumie w czym problem jeśli chodzi rozdzielczość (tzn ok w intrze się zgadzam że rozdzielczość jest zła) ale przy nagraniu najłatwiej rozwiązać problem to wstawić obraz w jakości hd ;) Tzn. przynajmniej u mnie nie ma tego problemu a korzystam z lapka.

Re: Green Levithany...

: 29 kwie 2013, 14:33
autor: Rahim
Daj sobie spokój z GL i bierz się za filmiki z innych gier :D Np. Kruka Inre.

Re: Green Levithany...

: 29 kwie 2013, 14:48
autor: Darowin
W obecnej sytuacji jeśli robić gry z rpg makera to tylko GL jako początek do wejścia przygody z RPG Makerowymi grami(innego wejścia poprostu nie widze). Po skończonej tej serii do gier rpg makera wrócę później bo zapowiedziane są inne filmy a jeden jest zapowiedziany naprawdę bardzo dawno a do dzisiaj go nie ma. Zatem albo ta seria albo wogule :D

Re: Green Levithany...

: 29 kwie 2013, 16:11
autor: Dragon Kamillo
http://www.youtube.com/watch?v=YET7nGWMWes - patrz np tu i porównaj sobie ze swoim.
I wywal tę informacje pod filmikiem - GL 2 wcale nie był robiony przez autorów RM.

Re: Green Levithany...

: 29 kwie 2013, 16:24
autor: tiberium
Nom tylko przez jednego konkretnego autora =3
tylko nie wiem pokiego robić filmiki gry na yt xd

Re: Green Levithany...

: 23 paź 2013, 13:39
autor: Mateusz SSJ8
tiberium pisze:pokiego robić filmiki gry
Może, żeby gracze, zanim zagrają, wiedzieli, gdzie mogą utknąć. Obejrzyj sobie "Miasteczko Nowoczesne" Angiusa. Zobaczysz, gdzie on w mojej grze utknął, i jakie błędy popełniał. Tu wymienię parę.
1. próby wejścia do mojego domu. (miał zobaczyć wiadomość i wrócić do Yume)
2. poszukiwania Seiyi. (miał wejść do domu, skąd na początku wychodził głos gościa nie mogącego skryptu napisać)
3. szukanie kasy na broń (miał wyjść z Nowoczesnego, pokręcić się w pobliżu mostu aż do walki, a po walce wrócić do baru i kupić, co trzeba)
4. głupi ruch w walce z kickami ("Miasteczko Nowoczesne" okazało się grą z walkami noemożliwymi do przespacjowania)
5. ponowienie głupstwa z pierwszej walki w trzecim odcinku gameplaya.
6. nieświadome wciskanie "zwolnij", aż Sonic wlókł się jak żółw.

Przy okazji dowiesz się również, na jak długo utykał.

A tak na temat, zastanawiam się, gdzie podziała się pierwsza część, i jak długo będziemy musieli jeszcze czekać na nowego RPG Makera, którego Reptile obiecał. Bo wiemy, że "Green Levithan 5" nie wyjdzie z tego rpg makera, w którym pierwotnie miał być zrobiony.

Re: Green Levithany...

: 23 paź 2013, 13:51
autor: Rahim
Mateusz rozumiem że reklamujesz te miasteczko jak tylko możesz ale to temat GL.
GL 5 wyjdzie jak Reptile znajdzie czas, możliwe że przed końcem świata się uda =)
Hm. Zastanawia mnie tylko że nie wychodzi żadne nowe MN, myślę że pojawi się niebawem kiedy wyjdzie GL Reptile =)

Re: Green Levithany...

: 06 lis 2013, 16:11
autor: Mateusz SSJ8
Trzy sprawy, Rahim.

1.
Mateusz rozumiem że reklamujesz te miasteczko jak tylko możesz ale to temat GL.
Myślisz, że jak ślepy jestem? Temat wątku widzę.

2.
GL 5 wyjdzie jak Reptile znajdzie czas, możliwe że przed końcem świata się uda =)
Oryginalny "Green Levithan 5" miał wyjść w RPG Makerze XP, a Reptile zmienił RPG Makera na 2K(3), bo moim zdaniem skryptów mu się nie chciało pisać. Rozumiem, że RPG Maker XP standardowo daje góra 40 FPS, a 2K(3) pozwala na 60 FPS, tak samo, jak VX i VX Ace. To jednak można jakoś przeboleć. Szkoda, że "Sonic the hedgehog" cię nie interesuje, bo o "Sonic Unleashed" słyszałem, że FrameRate wynosi 30 zamiast 60. Zabieg miał na celu, żeby gra chodziła na wszystkich dostępnych urządzeniach z taką samą prędkością. W RPG Makerze 2K3- nie możesz zmienić FrameRate, ale w RPG Makerze XP już możesz, więc jeśli nawet na czterdziestu tnie, zmień na 30 i po kłopocie. Przynajmniej trochę. A co do Reptile'a, koniec świata już nastąpił, ale ci, którzy czekali na ogień z nieba i ziemi rozwalonej na kawałki, przegapili go.

3.
Hm. Zastanawia mnie tylko że nie wychodzi żadne nowe MN, myślę że pojawi się niebawem kiedy wyjdzie GL Reptile =)
W kwietniu pojawiło się "Miasteczko Nowoczesne 4", a w następnym miesiącu "Miasteczko Nowoczesne 4-2". Obie gry używają dwóch systemów walki. A prace nad grą "Miasteczko Nowoczesne 5" ruszyły pełną parą. Premiera (v.0) planowana jest na 1 września 2014 roku, ale, jak nie zdążę, to rok później wyjdzie (z powodu jednego z bohaterów gry, który ma tu swój debiut w serii). Prace mogą się jednak opóźnić z powodu innych zaległych projektów (np. "Wreck-it", o którym nic nie powiem teraz).

A co do tematu, to ciekawe, czy GLe w nowym RPG Makerze 2K3 będą już bez błędów.

Re: Green Levithany...

: 07 lis 2013, 10:18
autor: tiberium
Można śmiało przytoczyć słowa tłumu z Dz17,32

Tylko jeszcze dodam:
Akysz! Nawracać idź gdzie indziej! >=(

Re: Green Levithany...

: 07 lis 2013, 13:37
autor: Pantera
Mateusz SSJ8 pisze:
1.
Mateusz rozumiem że reklamujesz te miasteczko jak tylko możesz ale to temat GL.
Myślisz, że jak ślepy jestem? Temat wątku widzę.

(...)

W kwietniu pojawiło się "Miasteczko Nowoczesne 4", a w następnym miesiącu "Miasteczko Nowoczesne 4-2". Obie gry używają dwóch systemów walki. A prace nad grą "Miasteczko Nowoczesne 5" ruszyły pełną parą. Premiera (v.0) planowana jest na 1 września 2014 roku, ale, jak nie zdążę, to rok później wyjdzie (z powodu jednego z bohaterów gry, który ma tu swój debiut w serii). Prace mogą się jednak opóźnić z powodu innych zaległych projektów (np. "Wreck-it", o którym nic nie powiem teraz).
No nie wiem.

Re: Green Levithany...

: 08 lis 2013, 14:54
autor: Rahim
Mateusz SSJ8 pisze:Trzy sprawy, Rahim.

1.
Mateusz rozumiem że reklamujesz te miasteczko jak tylko możesz ale to temat GL.
Myślisz, że jak ślepy jestem? Temat wątku widzę.

2.
GL 5 wyjdzie jak Reptile znajdzie czas, możliwe że przed końcem świata się uda =)
Oryginalny "Green Levithan 5" miał wyjść w RPG Makerze XP, a Reptile zmienił RPG Makera na 2K(3), bo moim zdaniem skryptów mu się nie chciało pisać. Rozumiem, że RPG Maker XP standardowo daje góra 40 FPS, a 2K(3) pozwala na 60 FPS, tak samo, jak VX i VX Ace. To jednak można jakoś przeboleć. Szkoda, że "Sonic the hedgehog" cię nie interesuje, bo o "Sonic Unleashed" słyszałem, że FrameRate wynosi 30 zamiast 60. Zabieg miał na celu, żeby gra chodziła na wszystkich dostępnych urządzeniach z taką samą prędkością. W RPG Makerze 2K3- nie możesz zmienić FrameRate, ale w RPG Makerze XP już możesz, więc jeśli nawet na czterdziestu tnie, zmień na 30 i po kłopocie. Przynajmniej trochę. A co do Reptile'a, koniec świata już nastąpił, ale ci, którzy czekali na ogień z nieba i ziemi rozwalonej na kawałki, przegapili go.

3.
Hm. Zastanawia mnie tylko że nie wychodzi żadne nowe MN, myślę że pojawi się niebawem kiedy wyjdzie GL Reptile =)
W kwietniu pojawiło się "Miasteczko Nowoczesne 4", a w następnym miesiącu "Miasteczko Nowoczesne 4-2". Obie gry używają dwóch systemów walki. A prace nad grą "Miasteczko Nowoczesne 5" ruszyły pełną parą. Premiera (v.0) planowana jest na 1 września 2014 roku, ale, jak nie zdążę, to rok później wyjdzie (z powodu jednego z bohaterów gry, który ma tu swój debiut w serii). Prace mogą się jednak opóźnić z powodu innych zaległych projektów (np. "Wreck-it", o którym nic nie powiem teraz).

A co do tematu, to ciekawe, czy GLe w nowym RPG Makerze 2K3 będą już bez błędów.
Przepraszam ale co mnie obchodzi twoje zdanie na temat makera XP?
W tym czym ja robię jest mi okej tak samo jak Reptile lub w tym co robisz ty, więc nie namawiaj innych, bo każdy jest inny i lubi co innego. Robisz w XP, gratulacje, ale skończ z tą durną papraniną bo to już naprawdę ni śmieszne ni ciekawe...
Obrazek
Kolejne posty już wyłącznie na temat, please.

Re: Green Levithany...

: 14 lis 2013, 17:27
autor: Mateusz SSJ8
Nie ma, co, Rahim. Masz ładnego synka.

Powód, dla którego teraz piszę, jest zakończenie "Green Levithan: Tear of Time". Co się stało z główną bohaterką gry? Przeżyła jakoś zawalenie się świątyni? Można normalnie było dać coś więcej, niż zostawiać sprawę niewyjaśnioną. Możliwe jednak, że piątka wróci do korzeni "Green Levithan" i jeszcze raz wyciągnie najlepsze z całej serii. Bo najlepsze do tej pory były 1, 2 i obie historie czwórki. Trójka wywalała błąd z powodu jednego przedmiotu, który w ciągu gry pojawiał się w inwentarzu, choć w bazie danych nie istniał. Dopiero w RPG Makerze XP można po raz pierwszy coś na ten błąd zaradzić, żeby się nie pojawiał. "Tear of Time" może i ma wymagającego szefa na końcu (nabijałem XP i kupowałem lepszy sprzęt, zanim ruszałem się dalej), ale zakończenia widywałem już lepsze. Mam nadzieję, że w piątce Reptile wyłamie ściany więzienia, w którym spoczywa jego wewnętrzna siła.

Re: Green Levithany...

: 15 lis 2013, 10:17
autor: tiberium
Nie no, ja nie mogę, nasz kolega znawca zna grę lepiej jak sam twórca gry XD
Byłoby świetnie gdyby Reptile mógł się w tym temacie wypowiedzieć, a nie tylko w prywatnych rozmowach.
Mateusz SSJ8 pisze:Bo najlepsze do tej pory były 1, 2 i obie historie czwórki.
Jeżeli dobrze liczę, to na chwilę obecną jest: 1,2,3,4,4-2, ToT
Mówisz że najlepsze zakończenia mają 1,2,4 i 4-2. ToT ma beznadziejne zakończenie, a 3 nie udało ci się przejść przez błąd. Czyli na 6 gier, 4 z nich mają te wg ciebie „dobre zakończenie” czy to nie aby dobry wynik?
Mateusz SSJ8 pisze: Trójka wywalała błąd z powodu jednego przedmiotu, który w ciągu gry pojawiał się w inwentarzu, choć w bazie danych nie istniał.
Ależ kolego, trójke można spokojnie przejść, tylko tam pod koniec było coś nie tak z teleportem się zdaje.
Mateusz SSJ8 pisze:Dopiero w RPG Makerze XP można po raz pierwszy coś na ten błąd zaradzić, żeby się nie pojawiał.
Za pomocą RPG Makera XP można usuwać błędy z RPG Makera 2003?
Czy ja dobrze czytam? :shock:
Mateusz SSJ8 pisze:Mam nadzieję, że w piątce Reptile wyłamie ściany więzienia, w którym spoczywa jego wewnętrzna siła.
Ściany, siły, ognie troiste z nieba, niektóre osoby przegapiły koniec świata i są potępione. Proszę skończ z tymi hasłami teologicznymi, bo są nie smaczne.

Z tego co wywnioskowałem na 5 sobie jeszcze bardzo długo poczekamy bo obecnie pracuje nad innym tytułem. A w zasadzie i tak długo czekamy to co za różnica XD

Re: Green Levithany...

: 15 lis 2013, 14:20
autor: Soul
No właśnie w Dragon Queście jest ten ghost item i nie da się uruchomić menu przedmiotów :<
Może i da się przejść uciekając ze wszystkich walk, ale tego nie próbowałem.

Re: Green Levithany...

: 18 lis 2013, 02:52
autor: Rave
Wiecie może jaki ID (numer) ma ten przedmiot? Bo najprościej by było otworzyć DQ w makerze, wejść do bazy danych i "rozciągnąć" listę przedmiotów żeby zawierała id tego item (i dać mu jakiekolwiek staty). Ponieważ to jest w 2k3 robione, to raczej zakodowane nie będzie (szczególnie że jest to projekt przykładowy).