Projekty RM 95:
od najstarszego zachowanego
- bez tytułu - [New_Game]wielka mapa (luty 2010)
Projekt składa się tak naprawdę z trzech ma z czego jedna jest wielkości 256x256 i w około połowie zapełniona, fabuła o ile jakaś istniała to została już zapomniana XD -
https://www.dropbox.com/sh/ef6odrkz1yoog31/G6JQ7L9N-L
- bez tytułu 2 [New Game] (listopad 2011)
Tu już jest nawet walka XD. Tak samo jak poprzednio o fabule nic nie wiadomo, ale tu już jestem 100% pewny, że jakaś była wymyślona. Można wejść do lasu, oazy, wieży, jaskini i jednego zamku. -
https://www.dropbox.com/sh/rbkjch1k3fv8i7p/NnP_6MJcOS
- Pamiętnik Samuraja z wakacji w Hadesie (lipiec 2012)
Tak miała to być gra na UT3, albo raczej coś co miało być wydane przy okazji tego konkursu - resztę zresztą dowiecie się z intra -
https://www.dropbox.com/sh/qyvhnlvjg9wmxqu/OpQQKMDEe6
- Na Ratunek Kurom (sierpień 2012)
"[...]miałbyć to prosty rpg o tym że lis porwał wszystkie kury (z tąd tytuł) a ja z kilkoma osobami lecę je uratować, lecz po dodarciu do lisa okazuje się że jest już za późno (bo lis wszystkie już zeżarł), więc cofamy się w czasie yyyy nie idziemy na targ do Odolanowa XD.
Potem gra miała się przekształcić w prostą zręcznościówkę opartą na idei Pac-Mana, która zdaniem większości ludu była do nie wykonania w RM 95, ale oczywiście po odkryciu genialnej metody na liczenie przedmiotów co dało początek wykorzystania tychże jako prymitywnej zmiennej (
http://img836.imageshack.us/img836/2285/zmiennarm95.png - stara wersja, nowa znacznie lepsza zakładała odejmowanie przedmiotów od wcześniej ustalonej liczby i sprawdzanie kiedy będzie się równać zero - jeden warunek zamiast tych ileś tu działających strasznie wolno i tylko przez wywołanie w odpowiednim momencie, nowy sposób może działać równolegle w tle) stwierdziłem że coś takiego jest możliwe do zrobienia i nadal w planach jest taka odsłona tego projektu."
-
https://www.dropbox.com/sh/wy5u72sgiltepyp/hIHKo_3mQb Druga wersja nie nadaje się puki co na publikacje - bo prawie nic tam nie ma XD
- Ucieczka z nawiedzonego domu 95 (październik 2012)
Co tu dużo tłumaczyć miało to być przeniesienie mojej gry z GRMA Code-Off do rpg makera 95 - przerysowałem wszystkie mapy i przeniosłem część intra (i nigdy więcej nie użyje obrazków zamiast zwykłej ramki tekstu - choć efekt jest niezły)dałem też taki bajer - kliknijcie na ścianę, kamienie, obraz na parterze (nie działa ze wszystkimi) -
https://www.dropbox.com/sh/48otnel76ub7lha/ntJNvglaEq , wersja konkursowa -
http://www.box.net/shared/ypgbq2drbaao4xtktvpi Ciekawostka kiedyś powstawała rozszerzona wersja tego, jednak przez jakiś błąd w systemie utraciłem ją - a już miałem połączone z Rhomikiem i przerobione skrypty pod dwa titla, systemy zapisu itp.
Co do RM 95 to to chyba wszystko, te gry są w takim stanie w jakim je zastałem, pozwoliłem sobie jedynie poustawiać gdzieniegdzie teleporty, aby można było sobie połazić.
Ściągnijcie je sobie klikając w górnym prawym rogu na Pobieranie i zapisz jako .zip.
Dobra teraz RM XP (tu będzie mniej bo wiele projektów po prostu usunąłem kiedyś, już nie raz tego żałowałem, np mario zrobione na 10 minut przed przyjściem kolegi, z dużym poziomem trudności...)
- Project 1 (przełom 2009 - 2010) musicie mieć rtp rm xp
Pokaz nowej grafiki do mojej gry - Królestwo Grandolf (Nichter), która miała zastąpić rtp - jedyna pozostałość po wersji 3 gry. -
https://www.dropbox.com/sh/mooxc2wmp2150hi/mbGN604MLG
Na teraz to tyle, jak mi się uda to wrzucę jeszcze parę etapów produkcji 4 wersji Nichtera/Królestwa czy jak to się wtedy zwało (każda ździebko będzie się różniła).