Strona 2 z 4

Re: Golden Forki Special II

: 13 paź 2013, 18:41
autor: Kleo
Już ściągnęłam, jeśli dam radę przejść, to otwiera się opcja pojawienia się gry na Twierdzy. A jak nie dam, to się Rahima do roboty pogoni. ;)
A ma ktoś Szajbę? Bardzo chcę to zobaczyć.

Re: Golden Forki Special II

: 13 paź 2013, 18:47
autor: Ozzaku
Mnie się nie pogoni, gram właśnie, ale szczerze powiem że gra chyba skupia się tylko na mechanice gdyż klimatycznie i fabularnie daleko jej do Skacia BD i ubolewam, po za tym jak dla mnie to ten efekt tych zielonych kropewczek latających za bohaterem jest do niczego, no tak mnie on denerwuje... Prawie tak samo jak te sufito-ściany Cydyna.

Re: Golden Forki Special II

: 13 paź 2013, 20:51
autor: Dragon Kamillo
Co do nindża sword rewenge to x-tech robił to kiedyś tam, potem wrócił do tego, odkrył że istnieje coś takiego ja dynrpg, przesadził ze skryptami (tak jak to robią XPekowcy XD), wydał grę, po czym bardzo szybko ją usunął z for (tydzień, może troszkę dłużej?).

Jak coś znajdę to wrzucę ze swoich niedokończonych (projekty z 95 tez się liczą? - tych mam najwięcej).

Re: Golden Forki Special II

: 13 paź 2013, 21:51
autor: Rave
Kleo pisze:A ma ktoś Szajbę? Bardzo chcę to zobaczyć.


Ja chyba mam, ale mogłem skasować.

//edit: Nie, sorry. Przepadło. Może kto inny ma.

Re: Golden Forki Special II

: 13 paź 2013, 22:29
autor: Ozzaku
X wam nie da, ale zacznijcie składać modły do Skacia bądź Prekiego, oni mają *-*

Re: Golden Forki Special II

: 14 paź 2013, 01:26
autor: Dragon Kamillo
Projekty RM 95:
od najstarszego zachowanego
- bez tytułu - [New_Game]wielka mapa (luty 2010)
Projekt składa się tak naprawdę z trzech ma z czego jedna jest wielkości 256x256 i w około połowie zapełniona, fabuła o ile jakaś istniała to została już zapomniana XD - https://www.dropbox.com/sh/ef6odrkz1yoog31/G6JQ7L9N-L
- bez tytułu 2 [New Game] (listopad 2011)
Tu już jest nawet walka XD. Tak samo jak poprzednio o fabule nic nie wiadomo, ale tu już jestem 100% pewny, że jakaś była wymyślona. Można wejść do lasu, oazy, wieży, jaskini i jednego zamku. - https://www.dropbox.com/sh/rbkjch1k3fv8i7p/NnP_6MJcOS
- Pamiętnik Samuraja z wakacji w Hadesie (lipiec 2012)
Tak miała to być gra na UT3, albo raczej coś co miało być wydane przy okazji tego konkursu - resztę zresztą dowiecie się z intra - https://www.dropbox.com/sh/qyvhnlvjg9wmxqu/OpQQKMDEe6
- Na Ratunek Kurom (sierpień 2012)
"[...]miałbyć to prosty rpg o tym że lis porwał wszystkie kury (z tąd tytuł) a ja z kilkoma osobami lecę je uratować, lecz po dodarciu do lisa okazuje się że jest już za późno (bo lis wszystkie już zeżarł), więc cofamy się w czasie yyyy nie idziemy na targ do Odolanowa XD.
Potem gra miała się przekształcić w prostą zręcznościówkę opartą na idei Pac-Mana, która zdaniem większości ludu była do nie wykonania w RM 95, ale oczywiście po odkryciu genialnej metody na liczenie przedmiotów co dało początek wykorzystania tychże jako prymitywnej zmiennej (http://img836.imageshack.us/img836/2285/zmiennarm95.png - stara wersja, nowa znacznie lepsza zakładała odejmowanie przedmiotów od wcześniej ustalonej liczby i sprawdzanie kiedy będzie się równać zero - jeden warunek zamiast tych ileś tu działających strasznie wolno i tylko przez wywołanie w odpowiednim momencie, nowy sposób może działać równolegle w tle) stwierdziłem że coś takiego jest możliwe do zrobienia i nadal w planach jest taka odsłona tego projektu."
Obrazek - https://www.dropbox.com/sh/wy5u72sgiltepyp/hIHKo_3mQb Druga wersja nie nadaje się puki co na publikacje - bo prawie nic tam nie ma XD
- Ucieczka z nawiedzonego domu 95 (październik 2012)
Co tu dużo tłumaczyć miało to być przeniesienie mojej gry z GRMA Code-Off do rpg makera 95 - przerysowałem wszystkie mapy i przeniosłem część intra (i nigdy więcej nie użyje obrazków zamiast zwykłej ramki tekstu - choć efekt jest niezły)dałem też taki bajer - kliknijcie na ścianę, kamienie, obraz na parterze (nie działa ze wszystkimi) - https://www.dropbox.com/sh/48otnel76ub7lha/ntJNvglaEq , wersja konkursowa - http://www.box.net/shared/ypgbq2drbaao4xtktvpi Ciekawostka kiedyś powstawała rozszerzona wersja tego, jednak przez jakiś błąd w systemie utraciłem ją - a już miałem połączone z Rhomikiem i przerobione skrypty pod dwa titla, systemy zapisu itp.

Co do RM 95 to to chyba wszystko, te gry są w takim stanie w jakim je zastałem, pozwoliłem sobie jedynie poustawiać gdzieniegdzie teleporty, aby można było sobie połazić.
Ściągnijcie je sobie klikając w górnym prawym rogu na Pobieranie i zapisz jako .zip.

Dobra teraz RM XP (tu będzie mniej bo wiele projektów po prostu usunąłem kiedyś, już nie raz tego żałowałem, np mario zrobione na 10 minut przed przyjściem kolegi, z dużym poziomem trudności...)
- Project 1 (przełom 2009 - 2010) musicie mieć rtp rm xp
Pokaz nowej grafiki do mojej gry - Królestwo Grandolf (Nichter), która miała zastąpić rtp - jedyna pozostałość po wersji 3 gry. - https://www.dropbox.com/sh/mooxc2wmp2150hi/mbGN604MLG

Na teraz to tyle, jak mi się uda to wrzucę jeszcze parę etapów produkcji 4 wersji Nichtera/Królestwa czy jak to się wtedy zwało (każda ździebko będzie się różniła).

Re: Golden Forki Special II

: 14 paź 2013, 01:30
autor: Noruj
Jak wrócę do domu na weekend to zapuszczę żurawia na 2 kompa bo mam tam chyba Szajbę.

Re: Golden Forki Special II

: 14 paź 2013, 01:40
autor: Kleo
Noruj, weekend jeszcze trwa. ;)
Dragon Kamillo, zrób no z tego jakąś paczkę, bo nie chce mi się każdego z osobna ściągać, a ciekawa jestem, coś tam naprodukował. Chyba zwłaszcza tych kur.
Pograłam chwilkę w Iksiową produkcję, faktycznie Rahim ma rację, to confetti wylatujące z tyłka okropnie irytujące. A BS poddał się bez protestów mojej ulubionej technice walki: stoję jak kołek i nawalam w enter. Potworki padają jak muchy.

Re: Golden Forki Special II

: 14 paź 2013, 01:48
autor: Dragon Kamillo
Nie rób se nadziei bo to pierwsze sceny z intra, gdzie o kurach jest tylko wzmianka, to co miało być najciekawsze jest niezrobione, ale nadal mam to w pamięci - może kiedyś. Ciekawostka - puki co intro opowiada prawdziwe zdarzenia - potem miały być głównie wymysły a gra miała się zamykać w jednej nocy i ranku.
Co do jednej paczki to może później teraz idę spać.

Re: Golden Forki Special II

: 14 paź 2013, 02:04
autor: Ozzaku
Dragonie, dodaj do konkursu jeszcze pozostałe projekty które masz na tym wspólnym emailu z znajomymi, z tego co pamiętam kilka jest pod makera XP :p
EDIT: Pobrałem wszystkie ale podobnie jak Kleo ciekaw jestem kur XDDD


EDIT:


W takim razie dodam kilka gierek, a raczej nie dokończonych projektów które leżą ugorem,
w projekty da się zagrać, postępy jakie zobaczycie takie są, na takich zaprzestałem, miałem tego znacznie więcej ale nie mam płyty leży u kolegi, wzoruje się na moich niewypałach i uczy zmiennych itp, więc nie wiem czy uda mi się dodać więcej.
PROJEKTY OCZYWIŚCIE ZGŁASZAM DO KONKURSU:

DEMONOLOGIA:

Maker 2000, Gra na zwyczajnym RTP, wzorowana na jakiejś gierce z telefonu komórkowego.
Projekt widział chyba tylko Aki, Reptile, Kleo, Dragon_Kamillo.
https://app.box.com/s/flsold8t25j4uphvmalt
Mystery Knight:

Maker 2k3, Gra o tym jak to Rahim trafiłna scenę - niedokończona, widziała ją tylko mała grupka osób, część tych z projektu powyżej.
https://app.box.com/s/ubefodrm73c7e6kz064w
Lord Drachanel:

RM 2003, gierka robiona mocno luzem, bawiłem się zmiennymi przełącznikami.
Krótka 5 minutówka ( co najlepsze to pełniak XDD)
https://app.box.com/s/u5shhr31dppdsktaa3kv
(Niedoszłe)Wind of Eladora:

Wcześniejsze odsłony tegoż projektu, pierwszy miał być Scenówką, drugi fantazy(aktualnie przeniesiony na makera VX)
https://app.box.com/s/yzqv3exw0r3cceyp15k0
https://app.box.com/s/h484sviu3oxpn5hhnsr6
Tyle xd

Re: Golden Forki Special II

: 14 paź 2013, 02:30
autor: Jazzwhisky
Trochę bałaganicie, jeśli wrzucacie tu jakiś własny projekt - to niech będzie on wyraźnie oznaczony jako zgłoszenie konkursowe. Nie wrzucajcie też tytułów, które w oczywisty sposób nie spełniają warunków uczestnictwa, to nie miejsce na kolejną próbę publikacji albo wracanie się do kilku wczesnych wersji tych samych tytułów, które są już znane.

edit
Swoją drogą - skorzystam z okazji i dorzucę propozycję do zestawienia, czyli demo z roku 2006, gdy nie odbyły się jeszcze GF. W sumie wybór jednego tytułu jest ciężki - jest późniejszy Tsukurupol Akwarelka i Altenia Stories Summonera, ale oba te tytuły miały swoje chwile chwały, w przeciwieństwie do Ripentiro (http://tsukuru.pl/index.php?link=gra&ti ... -ripentiro) autorstwa Ripena, całkiem solidnego na swój czas dema, które na pewno może rywalizować z pozostałymi tytułami w stawce.

Re: Golden Forki Special II

: 14 paź 2013, 11:50
autor: lorak
Odpaliłem sobie to Ripentiro i polecam wszystkim bo naprawdę grywalna, dopracowana i zabawna gra :)

Zaraz oglądnę projekty Rahima.

A Szajbę grałem i na pewno mam gdzieś na komputerze. Pamiętam pływanie w kiblu w stroju szambonurka :) Jak znajdę to zedytuję posta.

Re: Golden Forki Special II

: 16 paź 2013, 09:10
autor: ŻbiXs
Nie, no. Zróbcie tą przysługę i wywalcie to demo Other World z tego konkursu.

Jak to pobrałem i odpaliłem dla jaj jakiś czas temu... jedną grafikę gdzieś wcięło, inna się rozjeżdża w pewnym momencie, parę "żartów" jest... szkoda gadać.
Nie, ten twór nie powinien startować już w żadnych konkursach. :?

@DÓŁ:
Wiesz, "ma prawo" a "jest zmuszony" to dwie dość różne kwestie.
Bla bla bla...


@EDIT:
A zresztą ciul. Się przejmuję pradawnym OW jak jakiś idiota. 8)
Sorki wszystkim za ew. psucie zabawy.

Re: Golden Forki Special II

: 16 paź 2013, 11:45
autor: Ozzaku
Osobiście też mi się gra nie podoba, ale nie mam nic przeciwko, wg. mnie każdy twór ma prawo brać udział, aby był zgodny z zasadami, nie ważne czy ktoś robi lepsze czy gorsze gry, ważne że "robi" i warto to docenić, tym bardziej że z roku na rok spada zainteresowanie takimi grami i młodsze pokolenia wolą sobie odpalić gierkę 3d.

EDIT: Przypomniało mi się...
Nudne te kury ._.

Re: Golden Forki Special II

: 16 paź 2013, 21:02
autor: Dragon Kamillo
Wiem - dalej miało być o wiele ciekawiej XD - może kiedyś.