Kury rzeczywiście rozczarowujące, ale za to "Ucieczka z nawiedzonego domu" bardzo fajna. Dragon, dlaczego się wcześniej nie pochwaliłeś taką cudną gierką?
Re: Golden Forki Special II
: 17 paź 2013, 23:39
autor: Dragon Kamillo
Nie pytałaś XD. A tak serio, to Ucieczka jest cienka, miałem robić Ucieczkę 2 (w sumie tytuł miał być taki: Wrota Piekieł - dla ciekawskich nawiązuje to do kilku legend na temat pewnego bagna, znajdującego się obok mojej wsi, fabuła również miała do nich nawiązywać) w makerze 95, jednak za wiele to wspólnego z tym niedoszłym portem nie ma XD.
Co do kur, jak pisze potem miało być ciekawiej. Może opiszę pokrótce fabułę pierwotną (i tą najciekawszą).
Uwaga opis prawie całej gry:
Spoiler:
A więc jak wiecie ze scenki jestem na wakacjach i robimy sobie z ojcem nocne łowienie (28-29 lipca jak kojarzę - ta scena jest autentyczna. W czasie jak nas nie ma, do nas do domu przychodzi kuzyn, wypuszcza psa, zamyka kury i śpi u nas, koniecznie u mnie w pokoju bo dach tam cieknie XD - też wydarzenia prawdziwe (a dach był cieknący od wiosny 2012 (dokładnie w Wielki Piątek to zauważyłem) do lata 2013 - ojciec odkrył że się gąsiory na dachu zapadły i podparł je kijami od flag (ciekawe co wystawimy na 11 listopada...) XD). A więc jest u mnie w domu kuzyn, siedzi na komputerze i ogląda filmy (horrory dokładniej - w tym czasie ciągle je oglądał) i tak wybija godzina 1 nad ranem XD, a tu kury nie zamknięte, leci więc, ale oczywiście ich tam nie ma. I wtedy zjawiam się ja (nie pytajcie jak wersji było od groma (ale przyszedłem pieszo LOL, albo teleport)) i idziemy szukać kur. Jednak musimy znaleźć se jakąś broń (tu miał być wybór jakiś noży, widelców itp - oczywiście z niektórymi są związane jakieś wspomnienia i te miały się przy okazji tych pojawić XD) i światło. I tu okazuje się, że siadły baterie od latarki, a więc kuzyn mówi, że on ma w domu, więc idziemy do niego do domu. Jednak nie możemy nikogo obudzić, i tu miało być jakieś skradanie, szukanie itp (bo jak zwykle w życiu bywa mamy ale nie wiemy gdzie XD) Kuzynowi tez zachciewa się srać, idzie na kibel, jednak nie ma papieru - kolejne szukanie, tu akurat w jednym konkretnym miejscu, ale na drugim końcu domu. W końcu mamy latarkę i broń, wracamy do mnie, tu zaczyna padać, więc szukamy pojemników i szmat i latamy w te i wewte, potem bierzemy mojego psa i idziemy do lasu (w nasze "góry" - lodowiec usypał to se je mamy XD) Dochodzimy do lisa, ale okazuje się że wszystkie kury już zostały przemielone i niedługo zostanie z nich trochę energii i brązowe coś - czytaj jest już za późno, papa, do widzenia... Jednak my się nie poddajemy. Wracamy do mnie i zastanawiamy się co robić. W końcu stwierdzamy, że numer z nowymi kurami nie przejdzie. I ja (kolejna fantazja) przypominam sobie, że kiedyś czytałem o wehikule czasu u mojej babci. Więc kolejna podróż i wchodzimy do zagraconej "szopy na kłopoty, tu wszystko znajdziemy" XD - tam faktycznie na drzwiach jest taki napis i szukamy tej informacji. Tu teraz miało być kilka zadanek jakieś szukanie kamieni, części, kluczy itp (+ jedyne miejsce w grze na zadania poboczne), aż w końcu udaje nam się przenieść w czasie, jednak nie na tyle by zdążyć zamknąć kury przed lisem, ale na tyle aby zdążyć je uratować, w sumie to w ten sam czas, co się teleportowałem z wakacji. Jednak zyskujemy troszkę więcej czasu, bo kuzyn już się wysrał i nie musimy wycierać wody. Bierzemy więc przedmioty, musimy je wykraść od nas samych, tak żebyśmy się nie zobaczyli, znaczy ci z przyszłości mogą zobaczyć tamtych, ale nie odwrotnie. Kiedy już wszystko mamy ratujemy nie tylko swoje kury w lesie, ale również sąsiadów (przy łapaniu można wykorzystać pomysł na pac-mana) i odnosimy je do kurników. Kiedy deszcze przestaje padać tamci wychodzą z domu i widzą że kury są zamknięte i że ogólnie są. Po tym są scenki końcowe i następuje wielki napis Koniec po czym gra się wyłącza.
Re: Golden Forki Special II
: 19 paź 2013, 19:03
autor: lorak
Skoro gra Ninja Sword Revenge nie spełnia wymogów konkursu to zamiast niej wrzucam do konkursu:
Szajba (X-tech)
UWAGA! Gra zawiera wulgaryzmy, irytujące trudnością elementy zręcznościowe i bezsensowne zagadki!
ŚCIĄGAĆ KIEDY X-TECH NIE WIDZI BO KAŻE SKASOWAĆ XD
Edit: Zawiodłem się, kolejny raz, widocznie gry X-Techa są iwyłącznie dla niego, i tylko jego rozum jest je w stanie pojąć *-*
Re: Golden Forki Special II
: 20 paź 2013, 04:11
autor: Jazzwhisky
OK, ankieta się zakończyła, dzięki wszystkim za głosy. Mieliśmy remis na podium, więc do list dołączyły łącznie cztery tytuły i zgłoszona produkcja od X-Techa.
Przypominam, jeśli ktoś chce jeszcze wziąć udział w konkursie lub zgłosić jakąś grę lub demo - ma na to czas do wtorku, 22 października włącznie. Jeśli ktoś się waha, lub ma problem z wyznaczonym terminem - proszę o sygnał, może być przez PM.
Zwracam też uwagę, że wciąż brakuje nam downloadu do kilku gier - piszcie, jeśli możecie pomóc.
Coś pięknego, i niech mi ktoś powie że z niczego nie da się czegoś zrobić, aktualnie mamy czasy gdzie im więcej skryptów i grafik tym fajniejsza gra, a tu proszę, całe nic a mamy klimacik, bardzo mi się podobają proste projekty Ludzix'a.
Re: Golden Forki Special II
: 23 paź 2013, 00:04
autor: Dragon Kamillo
Królestwo Grandolf / Księga I "Historia Kaosa" / Nichter - rm xp (jak się na da to zgłaszam do konkursu)
Jest to chyba wszystko co mam zrobione z ta grą w RM XP. https://www.dropbox.com/sh/ljrz6dcgnz61t2p/bc0UW_lO_Q
Od razu może to napiszę to jest inna gra niż nichter w 2k, szczególnie zobaczycie to po pierwszych wersjach. Oczywiście są rzeczy które się nie zmieniły (imiona bohaterów itp), ale ogólnie fabuła i prawa rządzące światem gry zostały całkowicie zmienione.
Królestwo Grandolf - tu znajdziecie pierwotne intro, wersja wykorzystywała kilka skryptów - co zresztą zauważycie. Wczytajcie sejwy to se pochodzicie po mieście.
Z zapisków moich wynika że tytuł pośredni między tym powyżej a tym poniżej brzmi "Królestwo Grandolf - historia Kaosa".
Księga I... - tu macie prolog, pierwszą scenkę (inną niż poprzednio) - gra miała przerodzić się w serie, co widać po samym tytule i prologu.
Nichter - robiłem w tym do kwietnia 2012 roku kiedy przeniosłem się na 2k3 - wersja po za tytułem i tym co wymieniłem wcześniej, też się różni. Nawiązuje ona do gry która robiłem z kuzynem w wakacje 2009 roku (statek to wierna kopia na innych grafikach), jak gdzieś już pisałem w tamtą wersje szło z 20 minut grać - szkoda że przepadła.
Powiem krótko, w tym jest syf - spróbujcie chociaż trochę go ogarnąć - a na pewno znajdziecie parę ciekawostek, o których ja sam już nie pamiętam.
I tak początkowo w grze miał być ABS - jak pogrzebiecie w makerze to się do niego dokopiecie, któraś wersja posiada teleport do testowej mapki, a może gdzieś też jest save z niej - tego nie wiem.
Re: Golden Forki Special II
: 23 paź 2013, 01:36
autor: Asuda
Pantera pisze:
Jazzwhisky pisze:
Na koniec
O kurna.
O kurna 2. - mega ;o
Re: Golden Forki Special II
: 24 paź 2013, 14:21
autor: Jazzwhisky
Sry za brak informacji, czekam jeszcze na info od DK, trochę dziwnie wyszły dodatkowe zgłoszenia (sporo prac, ale tylko od trzech osób), w każdym razie - głosowanie powinno ruszyć najpóźniej jutro o tej godzinie, gdyby coś - będę aktualizował wpis.
Ten ABS dostępny jest po wczytaniu odpowiedniego zapisu (2) w najnowszej wersji Królestwo Grandolf. W innych tez jest dostępny, ale to już sobie poszukajcie...
Re: Golden Forki Special II
: 25 paź 2013, 08:51
autor: Kleo
Jeszcze poprzedniego zestawu nie zdążyłam przejrzeć (może w weekend się wreszcie uda?), a tu już następna megapaka od Dragona. Sporo tego zacząłeś, tak się zastanawiam, czy już nie czas, żebyś wydał porządną grę?
Re: Golden Forki Special II
: 25 paź 2013, 09:34
autor: Jazzwhisky
Jazzwhisky pisze:Sry za brak informacji, czekam jeszcze na info od DK, trochę dziwnie wyszły dodatkowe zgłoszenia (sporo prac, ale tylko od trzech osób), w każdym razie - głosowanie powinno ruszyć najpóźniej jutro o tej godzinie, gdyby coś - będę aktualizował wpis.
Kleo pisze:Jeszcze poprzedniego zestawu nie zdążyłam przejrzeć (może w weekend się wreszcie uda?), a tu już następna megapaka od Dragona.
Edit - też mam ten problem i podobne sygnały, skorzystam więc z okazji i wydłużę jeszcze termin na zapoznanie się z pracami. Tym razem już na twardo, publikacja zestawienia prac wraz z linkami informacyjnymi i głosowanie we wszystkich kategoriach rozpocznie się w godzinach popołudniowych jutro, w sobotę 26.10.2013.
Re: Golden Forki Special II
: 25 paź 2013, 13:48
autor: lorak
Jeżeli macie problem z odpaleniem projektów Dragon Kamilo (nie znajduje charactersa "główny boharer") to wejdźcie w folder graphics/characters i zmieńcie nazwę "g_ówny boharer" na "główny boharer". U mnie zadziałało. To samo trzeba zrobić ze wszystkimi grafikami (ok. 20) zawierającymi polskie znaki!
Na przyszłość: nie dawajcie w nazwach plików spacji i polskich znaków, bo potem są problemy!
Re: Golden Forki Special II
: 25 paź 2013, 20:00
autor: Dragon Kamillo
Mówiłem w tym jest syf. Teraz już nie daje polskich znaków a spację zastępuje "_", takie pytanie masz nie polską wersję systemu? A może dropbox miesza coś w plikach zip, które sam tworzy.
EDIT: widzę problem, dropbox przy ściąganiu jako zip zaczyna świrować i zamienia polskie znaki na podkreślenia, dziwne że normalnie to pokazać polskie znaki na stronie to umie. Dobra no nic zaraz wrzucę tu rarowską wersję wszystkich moich projektów (może być jedna paka?).
A co do Królestwa/Księgi/Nichteru to przypomnę że to jest prawie to samo, a różnice sami wychwycicie.