Strona 4 z 4

Re: Golden Forki Special II

: 25 paź 2013, 20:29
autor: Soul
Na ostatnią chwilkę, ale dam:
http://www.mediafire.com/download/kza4b ... a+Krew.rar
Gra to test, jak robi się nieliniowość. Ogólnie w tym projekcie mamy kilka wyborów, które sprawią, że gra potoczy się nieco inaczej.

Btw. dałbym więcej projekcików, ale nie mam dostępu do komputera z nimi, więc niestety z nimi nie wystartuję.

Re: Golden Forki Special II

: 25 paź 2013, 22:03
autor: lorak
@up:
Naprawdę fajny projekt tylko walki są trudne i nudne.

Jak już tyle osób dało to i ja dam:
https://app.box.com/s/bynaflzqavhe5uvmqzc4
https://app.box.com/s/516w7thr57zco5uu196e - link do poprawionej wersji

Obrazek
Heh piękne, czyste rtp.

edit: Jakby komuś się gra crashowała to odpalcie przez edytor w oknie. Okazuje się, że to chyba tylko u mnie.

Sorry za lagi, ciężko jest optymalizować na zbyt szybkim komputerze. Potrzebowałbym do testów jakiegoś gruchota.

Re: Golden Forki Special II

: 25 paź 2013, 22:08
autor: Dragon Kamillo
Paczka projektów 95 - https://dl.dropboxusercontent.com/s/vs0x724rco33ewj/Dragon%20-%20projekty%2095.rar?dl=1&token_hash=AAFjdseiev9zgwW16wcZTHpj1bGzI4HRzRGYCyKoomqp_g
Paczka projektów XP - https://dl.dropboxusercontent.com/s/ox0y72gyu2fzfya/Dragon%20-%20projekty%20XP.rar?dl=1&token_hash=AAEm2QdDXSpU86YxzUrm_mt-w_uFBAqtQr-R1yiVlfbp2w

EDIT: Lorak mi się nic nie kraszuje, ale za to gra chodzi strasznie wolno (walka to już szczyt wszystkiego), mało nie brakuje do pokazywania samych klatek co sekundę (chociaż walka właśnie tak wygląda XD). Fajna grafika.

Re: Golden Forki Special II

: 25 paź 2013, 22:40
autor: Kleo
lorak pisze:Sorry za lagi, ciężko jest optymalizować na zbyt szybkim komputerze. Potrzebowałbym do testów jakiegoś gruchota.
Gruchota mogę zaoferować, mam na składzie. Jak zagram, to dam znać, jak idzie. ;)
Aleście się obudzili szybko, nie można było wcześniej tych gierek zgłosić? Zresztą część to nie gry, a jakieś kawałki tylko - przydałoby się to ogarnąć, bo zgłaszanie mapy, po której można sobie pobiegać i nic więcej, to lekka przesada.
Dragon, ten ABS tragiczny - przeciwnik biega jak wściekły, a bohater rusza się jak mucha w smole. I jak koleś podejdzie do niego z tyłu, to jest po robocie - nie da się ruszyć w żadną stronę.

Re: Golden Forki Special II

: 25 paź 2013, 22:53
autor: Ozzaku
To logika ABS'u Dragona, smoki myślą innymi kategoriami Kleo...

A tak na temat, grałem w część tych gier i faktycznie wypada to słabo bo to tylko mapki, Intrygują mnie te te Kury Dragona jak reklamy sieci Plusa, ale strasznie nudne jak narazie XD

Re: Golden Forki Special II

: 25 paź 2013, 23:09
autor: Dragon Kamillo
ABS i tak był w trakcie produkcji XD, a potem z niego zrezygnowałem na korzyść turowej walki (tam gdzieś powinien być test XD...)

Zagrałem w grę Soula, ale za każdym razem wsadzili mnie do więzienia i dupa.

Co do kur, nawet myślałem by robić to dalej, ale może kiedyś XD.

Sporo tego zacząłeś, tak się zastanawiam, czy już nie czas, żebyś wydał porządną grę?
Jak wszystko dobrze pójdzie to za nie długi czas powinniście w końcu ujrzeć demo Nichtera w RM2k, puki co czekajcie.

Re: Golden Forki Special II

: 26 paź 2013, 01:19
autor: Kleo
Lorak, świetna gierka, szkoda, że taka krótka. I że ma taką masę błędów - co prawda nie uniemożliwiają przejścia gry (no, jeden uniemożliwia), ale irytują straszliwie.
Na moim gruchocie zero lagów, wszystko pięknie działa.

Re: Golden Forki Special II

: 26 paź 2013, 12:28
autor: lorak
Cóż, jakbym zaczął poprawiać wszystkie bugi w tej gierce to zajęłoby to więcej czasu niż stworzenie od nowa. Powodem lagów może być to, że rozgrywka toczy się na jednej mapie z (uwaga) ok. 1050 zdarzeniami. Jakieś 90% to jedynie animacje wody ale i tak łatwo się pogubić :)

W każdym razie będę wiedział co poprawić w moim obecnym projekcie (ma podobną mechanikę).


Jak ktoś chciałby zagrać to poprawiłem błąd uniemożliwiający grę (niestety lagować będzie tak samo): https://app.box.com/s/516w7thr57zco5uu196e

Re: Golden Forki Special II

: 26 paź 2013, 12:55
autor: Soul
Dragon Kamillo pisze:Zagrałem w grę Soula, ale za każdym razem wsadzili mnie do więzienia i dupa.


Bo akurat to do więzienia się zawsze trafia, ale wcześniejsze poczynania określają jak gra potoczy się dalej. Już z pierwszej sytuacji z intra możemy wyjść na trzy sposoby.
(Raczej się nie potoczy dalej, bo ta gra jest urwana, mam wersję gdzie troszeńke dorobiłem, ale i tak jej nie zuploadowałem, a żeby ją skończyć to potrzebował bym jeszcze kilka dni.)

Re: Golden Forki Special II

: 28 paź 2013, 13:11
autor: X-Tech
Ninja Sword Revenge zrobiłem dla siebie totalnie w 2006 roku . To było zainspirowane Ninja Gaiden z Nesa, Shattered Samuraj z rpgmaker i paroma bzdurami. Recz jasna projekt dla siebie XD Ta gra już była gotowa, ale jej nie publikowałem. Jedyne co dorobiłem rok temu to jakieś particle z dyn rpga, jakiś ekran tytułowy i jeszcze parę bzdetów. W sumie w konkursie jest już Szajba niech sobie w nim zostanie. Ninja może weźmie udział następnym razem XD