[ZAPOWIEDŹ] Nichter [RM 2k]

Najlepsze, najpopularniejsze gry lat 2012/2013. Wyniki konkursu.
Zablokowany
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1947
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

[ZAPOWIEDŹ] Nichter [RM 2k]

Post autor: Dragon Kamillo »

Nichter

RM 2k wersja: 1.07

Łatki:
BetterAEP (Cherry), Pics. in battle patch (Cherry), Unlocks pics. (Cherry), Hyper Patcher I i II (Cherry), no i ten mój (na dokładkę do wszystkiego - o dziwo chodzi) XD
O grze


Grafika:
Chipsety są głównie z Suikodena II, Charsety z Tales of Phantasia, tła do walk składam sam z chipsetów za pomocą skryptu Mode7 (RM XP), ramka podstawowa (XD) prze kolorowana na czarno, za title dziękuje Reptilowi, obrazki to różne sklejki, a potwory i postacie są oparte na Charsetach, animacje zresztą też.

Gra korzysta z czcionki MS Mincho
Muzyka:
Tworzona jest przez Blade T. Rose np:
- title: https://soundcloud.com/blake-t-rose/cloak-and-dagger
- góry "Zachodnie Wzgórza" (tak się na chwile obecna nazywają) - te z mgłą: https://soundcloud.com/blake-t-rose/nit ... wald-hills
Również jakieś ripy z gier i coś z rtp.
System walki:
Podstawowy RM 2k + patch na obrazki + RM Event Factory (używam komend dostępnych w równoległych zdarzeniach w walce, jak i wywołuje równoległe zdarzenia). W walce widać przeciwników jak i bohaterów, w zależności od stanu zmienia im się grafika. Tło walki również jest animowane np woda płynie itp. Dodałem też potwierdzenie ruchu po wydaniu komend naszym postaciom (bo o ile do trzech pierwszych można wrócić, przy 4 członkach drużyny, to przy pomyłce przy ostatnim bohaterze takiej możliwości już nie ma). Wzrost statystyk możliwy również w walce. Walczyć będziemy zwykła bronią, jak i znajdowanymi przedmiotami np deski, cegły, kamienie itp, - przedmioty wyczerpują się (nie zawsze po jednym użyciu!) Oczywiście możecie się spodziewać ciekawych rozwiązań, szczególnie przy bossach.

Menu:

Własne (statystyki, drużyna, opcje) i podstawowe (Hyper Patcherem usunąłem zapisz i koniec - zostało umiejętności, przedmioty i ekwipunek).
System rozwoju postaci
W grze nie będzie levelowania i expienia. Będzie tu system znany z FF2 (podobny) w którym określone akcje podnoszą określone statystyki. Bronie których mogą używać bohaterowie będą podzielone na typy, dłuższe używanie danego typu będzie zwiększać obrażenia nim zadawane i doda nowe umiejętności. Postacią będzie można przyjąć pozycje obronną (tylni rząd) i atakująca (przedni), do zmiany służy w menu zakładka formacja. Drużynę w każdej chwili będzie można zmienić.

Inne skrypciki

Własny system sklepu będzie na pewno.

Skrypt na teleporty (ale tego w grze nie zobaczycie - po prostu mały skrypcik który strasznie skraca mi tworzenie)

Różne minigierki, np pchanie skrzyni w wyznaczone miejsce, pływanie, skakanie itp.

Przeźroczyste okienka i ich specjalne wywoływanie, są rysowane od twarzy osoby mówiącej.

Coś pewno jeszcze jest XD.

Fabuła:

Wstęp opowiada walkę dwóch braci Mieszka i Józefa o tron Grandolfu. Józef starszy syn króla Bolesława zostaje od samego urodzenia pozbawiony tronu, po śmierci ojca znajduje on sprzymierzeńców w sąsiednim państwie Tains i próbuje siłą odebrać tron Mieszkowi - młodszemu synowi Bolesława. Udaje mu się podejść z wojskami pod samą stolicę, jednak nie udaje mu się jej zdobyć. Po ciężkiej zimie szala zwycięstwa przechyla się na stronę Grandolfu, który wypędza wroga z kraju i zajmuje ziemie z dostępem do morza (wcześniej Grandolf nie miał dostępu do morza). Gra zaczyna się w momencie próby odbicia zajętych ziem. (~20 lat później) Tains atakuje większością swoich wojsk Grandolf, który średnio jest przygotowany do takiej wojny. Wszyscy wiedzieli, że w końcu nadejdzie, jednak chcieli aby stało się to jak najpóźniej. Król Mieszko decyduje bronić portu ze wszystkich sił, ponieważ jest on jedynym w całym państwie i to przez niego jest dostęp do wyspy Kupfer na której są kopalnie miedzi tak bardzo potrzebne do wytwarzania brązu, z którego wytwarza się broń (w grze nie odkryto jeszcze żelaza...) (od razu uprzedzam pytanie przed I wojną z Tains, brąz właśnie od nich był kupowany, oczywiście za dość wysokie sumy pieniędzy - potem jak Józef zaczął się domagać tronu, a Tains zauważyło w tym korzyść - Józef był spokrewniony z rodziną królewską rządzącą Tains, zaprzestano sprzedaży miedzi Grandolfowi i zaczęto przygotowywać się do wojny). Keld dowódca wojsk zajmujących przygraniczną dolinę Osnn chciał wykorzystać ten czas kiedy 99% wojsk zajętych było wojną z Tains. Dogadał się z okolicznymi państwami i zorganizowali spisek który miał podobno na celu osłabienie Grandolfu. Keld jednak miał własny cel o którym wiedzieli tylko żołnierze mu podwładni. Plan jest realizowany, wojska najeżdżają na dolinę Osnn i całą ją zajmują. Wojska Grandolfu pozostające w tej dolinie na początku niby się bronią, aby ludzie nie wyczuli podstępu, potem przebierają się w mundury obcych wojsk i przechodzą na ich stronę. Myślą, że nikt nie wyczuwa spisku, jednak się mylą...

Zrzutki:
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Nowe (intro, walka, poprawiona lokacja - piwnica w domu bohcia):
Obrazek
Filmy
Walka (test) - http://www.youtube.com/watch?v=v3avXkWHiFQ
Menu - http://www.youtube.com/watch?v=UNr6Jlmgeco

Demo powinno ukazać się na przełomie stycznia i lutego. Ale i tak pewno się nie wyrobię XD
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: [ZAPOWIEDŹ] Nichter [RM 2k]

Post autor: McLaren »

Bardzo ciekawa zapowiedź:)
Widać duży wkład pracy jaki włożyłeś w grę :)
Mapki są bardzo dobre:) na filmiku widziałem fajne rury w ściekach ;)
Jakbyś czegoś drobnego potrzebował do gry mogę to dla Ciebie zrobić :)
Zablokowany