CrashuR na Jutubach
- Crashykk
- Posty: 723
- Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Kontakt:
CrashuR na Jutubach
Witam, chciałbym przedstawić wam nowy kanał. Czy coś z tego będzie zobaczymy. ^^
Kanał:
https://www.youtube.com/channel/UCWUV2XG_UyKOpeZwDGXkB5g
Pierwszy film: https://www.youtube.com/watch?v=LgvwxVzCdhY
Dziękuję i gorąco zapraszam :3
Ostatnio zmieniony 20 sie 2017, 22:22 przez Crashykk, łącznie zmieniany 7 razy.
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: Majin Creeper
Fajnie. Możesz zrobić tutek o mappingu lochów/jaskiń itd. Z tym mam największe problemy - lasy/miasta/wnętrza są łatwe ale lochy to zawsze wychodzą albo za puste albo nie da się przejść ;).
- Crashykk
- Posty: 723
- Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Kontakt:
Re: CrashuR na Jutubach
Postanowiłem spróbować swoich sił w czymś nowym i tak powstało to:
Titan Rage (Eren Yeager) // Ready or Not: https://youtu.be/VagQrQ4O3Uw
Titan Rage (Eren Yeager) // Ready or Not: https://youtu.be/VagQrQ4O3Uw
- Yoroiookami
- Posty: 679
- Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45
Re: CrashuR na Jutubach
Lepsze niż moje pierwsze amv. Mógłbyś jeszcze pobawić się trochę efektami, tak żeby wpasowały się w rytm. :> Ogólnie fajne.
Swoją drogą, mam nadzieję, że ten projekt kiedyś wyjdzie:
https://www.youtube.com/watch?v=2vaHMFkS038
Swoją drogą, mam nadzieję, że ten projekt kiedyś wyjdzie:
https://www.youtube.com/watch?v=2vaHMFkS038
- Crashykk
- Posty: 723
- Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Kontakt:
Re: CrashuR na Jutubach
Pierwszy raz w zycu tworzylem taki filmik, wiec w sumie nie wiedzialem co robie. Po prostu jakos tam posklejalem tak, zeby bylo fajnie.
Jezeli chodzi o gre to lezy ona na moim dysku w takim stanie w jakim widnieje na filmie i nie wiem czy bede ja dalej tworzyl. Mialem przyplyw weny RMowej, ale w sumie slaby odzew pod Weeaboo troche go oslabil :V
Jezeli chodzi o gre to lezy ona na moim dysku w takim stanie w jakim widnieje na filmie i nie wiem czy bede ja dalej tworzyl. Mialem przyplyw weny RMowej, ale w sumie slaby odzew pod Weeaboo troche go oslabil :V
- Crashykk
- Posty: 723
- Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Kontakt:
Re: CrashuR na Jutubach
Powiem szczerze, że film byłby bardzo dobry, gdybyś albo dał ciszej muzykę albo jakbyś głośniej mówił (lub dał głośniej mikrofon). Tak to jest tylko dobry.
Po mimo tej dużej wady w filmie to nawet przyjemnie mi się to oglądało. Ładnie przedstawiłeś to co chciałeś przekazać
Po mimo tej dużej wady w filmie to nawet przyjemnie mi się to oglądało. Ładnie przedstawiłeś to co chciałeś przekazać
- Crashykk
- Posty: 723
- Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Kontakt:
Re: CrashuR na Jutubach
Mikrofon miałem ustawiony na maksa i to jest właśnie ten problem. Zwiększyłem głośność swojego głosu o ile mogłem, gdybym zrobił to trochę mocnej całość po prostu by trzeszczała. Tak to jest jak się używa mikrofonu wbudowanego w słuchawki za 70 zł. Kolejne filmy powinny już "działać" poprawnie, ponieważ zaopatrzyłem się w lepszy mikrofon.
Ogólnie to cieszę się, iż mimo tych przeszkód film oglądało Ci się przyjemnie.
Ogólnie to cieszę się, iż mimo tych przeszkód film oglądało Ci się przyjemnie.
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09
Re: CrashuR na Jutubach
Super, już oglądamCrashuR pisze:Dragon Ballowy temat: https://www.youtube.com/watch?v=Q2dwZMD9IRE
Spoiler:
Planujesz dać co byś zrobił w swojej wersji GT żeby ją ekm poprawić?
Oto jak mój remake tego "śmietnika" by wyglądał
http://dragonballfanon.wikia.com/wiki/D ... H_version)
......................................
Dobra jak masz coś przeciwko, obejrzę inne twoje filmiki ^^'
Ostatnio zmieniony 26 mar 2017, 21:30 przez BH Daimaouji, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:
DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
- Crashykk
- Posty: 723
- Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Kontakt:
Re: CrashuR na Jutubach
Frieza to jedyna nazwa, ktora akceptuje. Kaio-ken nie jest bezuzyteczny tylko bezsensowny. Jest za bardzo OP.
GT mnie nie obchodzi. :P
GT mnie nie obchodzi. :P
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09
Re: CrashuR na Jutubach
1............................daj chwilę, gotoweCrashuR pisze:Frieza to jedyna nazwa, ktora akceptuje.
GT mnie nie obchodzi. :P
1b.Ale "Frieza" czyta się "Fry-zah" a nie "Free-zah" ziom
2.O? Szkoda, niektórzy dają kolejną szansę GT
Um możesz mi wytłumaczyć co to znaczy?OP.
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:
DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
- Revlis
- Posty: 151
- Rejestracja: 13 wrz 2016, 22:59
- Lokalizacja: Kraina RM
Re: CrashuR na Jutubach
Wtrącę tu swoje trzy grosze! A czemu nie! (czytam i oglądam DB praktycznie od pierwszych odcinków, wliczając w to Z, GT, Kai, oraz Super)
Kaio-Ken to technika, która pozwala użytkownikowi zwielokrotnić swoją siłę, jednocześnie proporcjonalnie zwiększając
nacisk, który wywierany jest na ciało jej użytkownika. W mandze ostatni raz gdy Goku użył
tej techniki, był podczas walki z Freezą*, ponieważ wtedy też po raz pierwszy wszedł w stan SSJ. Tutaj także znajduje się
odpowiedź na pytanie dlaczego nie używał go później - SSJ deklasuje taką technikę jak Kaio-Ken pod względem siły, a jego
użycie przez wzgląd na właściwości owej techniki w stanie SSJ jest po prostu niemożliwe. Jedyny raz gdy Goku udało się
to zrobić, było podczas walki z Pikkonem (nie jestem pewien, ale to był chyba FIller). I teraz nasuwa się pytanie - skoro
Goku udało się połączyć SSJ z techniką Kaio-Ken, dlaczego nie próbował tego wcześniej, oraz dlaczego udało mu się to
akurat podczas tej walki? Cóż - był martwy (aureola nad głową itp.). Sam przyznał, że gdyby spróbował tego gdy był jeszcze
żywy, jego ciało nie wytrzymałoby nawet sekundy takiej mocy. Dlaczego więc Goku jest w stanie używać takiej absurdalnie
potężnej techniki jak Kaio-Ken w stanie SSJ Blue? Odpowiedzią jest tu God Ki, czy raczej całkowita kontrola
nad swoim ki. Dzięki temu Goku jest w stanie zatrzymać całą energię w swoim ciele, nie pozwalając jej rozsadzić
go na milion kawałeczków podczas jej uwalniania (czerwona aura Kaio-Ken nie łączy się z niebieską aurą SSJ Blue).
Powrót techniki jest usprawiedliwiony. Ogromny mnożnik mocy jaki daje, także jest usprawiedliwiony. Osobiście uważam jednak, że
jest to zbyt potężna technika dla kogoś takiego jak Goku, który i tak zawsze jest krok przed rywalami (nie obraziłbym się, gdyby Vegeta
dostał podobny power-up i wreszcie dorównał mu pod względem siły - na chwilę obecną moc Goku jest po prostu nie fair).
Freeza czyta się różnie, ale oficjalna wersja jest częścią żartu o byciu zimnym draniem. Dlatego też
wszyscy członkowie jego rodziny posiadają imiona związane z zimnem - King Cold (Cold) Cooler (Cool) Chilled (Chill). Wszystkie
części ich imion to różne sposoby przedstawienia słowa zimno/chłód. Freeza natomiast pochodzi od słowa freeze - zamrażać, dlatego
też poprawnie powinno się pisać jego imię przez dwie litery "e", konkretnie z zachowaniem przedrostka "freez".
GT nie uznaje się za należący do kanonu, co nie oznacza że nie posiada kilku dobrych aspektów przez które warto jest je
obejrzeć. Mi na przykład ogromnie podobała się muzyka, oraz przedstawienie formy SSJ4 (jak wspomniałem, GT nie należy
do kanonu, ale owe formy zostały zaprojektowane przez autora). Wielkim minusem jest dla mnie natomiast przedstawienie
przeciwników - albo są po prostu idiotyczni, albo są miernymi kopiami (pomijając ostatniego).
OP to skrót od angielskiego słowa Overpowered oznaczającego "zbyt silny" (w tym przypadku).
Na waszym miejscu nie martwiłbym się jednak absurdalną mocą Kaio-Ken'a, a o fakt że jednym z dziesięciu zawodników
którzy będą reprezentować świat naszych wojowników jest sam Mistrz Roshi.
A co do filmu - jedyny problem jaki zauważyłem to wypominany już mikrofon. Reszta jest w porządku.
Kaio-Ken to technika, która pozwala użytkownikowi zwielokrotnić swoją siłę, jednocześnie proporcjonalnie zwiększając
nacisk, który wywierany jest na ciało jej użytkownika. W mandze ostatni raz gdy Goku użył
tej techniki, był podczas walki z Freezą*, ponieważ wtedy też po raz pierwszy wszedł w stan SSJ. Tutaj także znajduje się
odpowiedź na pytanie dlaczego nie używał go później - SSJ deklasuje taką technikę jak Kaio-Ken pod względem siły, a jego
użycie przez wzgląd na właściwości owej techniki w stanie SSJ jest po prostu niemożliwe. Jedyny raz gdy Goku udało się
to zrobić, było podczas walki z Pikkonem (nie jestem pewien, ale to był chyba FIller). I teraz nasuwa się pytanie - skoro
Goku udało się połączyć SSJ z techniką Kaio-Ken, dlaczego nie próbował tego wcześniej, oraz dlaczego udało mu się to
akurat podczas tej walki? Cóż - był martwy (aureola nad głową itp.). Sam przyznał, że gdyby spróbował tego gdy był jeszcze
żywy, jego ciało nie wytrzymałoby nawet sekundy takiej mocy. Dlaczego więc Goku jest w stanie używać takiej absurdalnie
potężnej techniki jak Kaio-Ken w stanie SSJ Blue? Odpowiedzią jest tu God Ki, czy raczej całkowita kontrola
nad swoim ki. Dzięki temu Goku jest w stanie zatrzymać całą energię w swoim ciele, nie pozwalając jej rozsadzić
go na milion kawałeczków podczas jej uwalniania (czerwona aura Kaio-Ken nie łączy się z niebieską aurą SSJ Blue).
Powrót techniki jest usprawiedliwiony. Ogromny mnożnik mocy jaki daje, także jest usprawiedliwiony. Osobiście uważam jednak, że
jest to zbyt potężna technika dla kogoś takiego jak Goku, który i tak zawsze jest krok przed rywalami (nie obraziłbym się, gdyby Vegeta
dostał podobny power-up i wreszcie dorównał mu pod względem siły - na chwilę obecną moc Goku jest po prostu nie fair).
Freeza czyta się różnie, ale oficjalna wersja jest częścią żartu o byciu zimnym draniem. Dlatego też
wszyscy członkowie jego rodziny posiadają imiona związane z zimnem - King Cold (Cold) Cooler (Cool) Chilled (Chill). Wszystkie
części ich imion to różne sposoby przedstawienia słowa zimno/chłód. Freeza natomiast pochodzi od słowa freeze - zamrażać, dlatego
też poprawnie powinno się pisać jego imię przez dwie litery "e", konkretnie z zachowaniem przedrostka "freez".
GT nie uznaje się za należący do kanonu, co nie oznacza że nie posiada kilku dobrych aspektów przez które warto jest je
obejrzeć. Mi na przykład ogromnie podobała się muzyka, oraz przedstawienie formy SSJ4 (jak wspomniałem, GT nie należy
do kanonu, ale owe formy zostały zaprojektowane przez autora). Wielkim minusem jest dla mnie natomiast przedstawienie
przeciwników - albo są po prostu idiotyczni, albo są miernymi kopiami (pomijając ostatniego).
OP to skrót od angielskiego słowa Overpowered oznaczającego "zbyt silny" (w tym przypadku).
Na waszym miejscu nie martwiłbym się jednak absurdalną mocą Kaio-Ken'a, a o fakt że jednym z dziesięciu zawodników
którzy będą reprezentować świat naszych wojowników jest sam Mistrz Roshi.
A co do filmu - jedyny problem jaki zauważyłem to wypominany już mikrofon. Reszta jest w porządku.
- Crashykk
- Posty: 723
- Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Kontakt:
Re: CrashuR na Jutubach
Revlis, ja rozumiem działanie Kaiokena. Nie mówię, że jest on nielogiczny w sensie działania, moim zdaniem jest on bezsensowny jako technika w obecnym stanie. Goku i tak jest już strasznie OP, a samo załączenie Kaiokena x2 pozwala już bez problemu pokonać Beerusa.
Nadal uważam, że Goku nie powinien być w stanie odpalać sobie Kaio od tak. Po walce z Hitem efektem ubocznym było rozstrojenie jego Ki, co spowodowało, iż nie potrafił nawet poprawnie chodzić. Tutaj użył go chyba trzykrotnie w czasie kilku godzin(?), może to nawet były minuty.Dzięki temu Goku jest w stanie zatrzymać całą energię w swoim ciele, nie pozwalając jej rozsadzić
go na milion kawałeczków podczas jej uwalniania (czerwona aura Kaio-Ken nie łączy się z niebieską aurą SSJ Blue).
Powrót techniki jest usprawiedliwiony. Ogromny mnożnik mocy jaki daje, także jest usprawiedliwiony.
Frieza (フリーザ, Furīza, lit. "Freeza"). Ziom.1b.Ale "Frieza" czyta się "Fry-zah" a nie "Free-zah" ziom
Gdyby to były walki 1 v 1 można byłoby się bać, ale biorąc pod uwagę fakt, że w pojedynku chodzi o wyrzucenie przeciwnika za matę ten wybór jest całkowicie uzasadniony i moim zdaniem zaraz po Goku i Vegecie Roshi może sporo namieszać biorąc pod uwagę jego doświadczenie i ilość sztuczek jakie zna.a o fakt że jednym z dziesięciu zawodników którzy będą reprezentować świat naszych wojowników jest sam Mistrz Roshi.
- Revlis
- Posty: 151
- Rejestracja: 13 wrz 2016, 22:59
- Lokalizacja: Kraina RM
Re: CrashuR na Jutubach
Ale mi dokładnie o to chodzi. Przecież on ich zje na śniadanie.CrashuR pisze: Roshi może sporo namieszać biorąc pod uwagę jego doświadczenie i ilość sztuczek jakie zna.
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09
Re: CrashuR na Jutubach
1.Własciwie "Coola" nie pochodzi od słowa "Cooler" tylko od "“meshi demo kūra” [sort of equivalent to “Let’s chow down”] when eating" http://www.kanzenshuu.com/movie/dbz-05/Revlis pisze:King Cold (Cold) Cooler (Cool) Chilled (Chill). Wszystkie
części ich imion to różne sposoby przedstawienia słowa zimno/chłód.
2.Ho? A Kuriza to kto? Komar?
3.Ew Mistrz roshi, a wiesz że "roshi" = mistrz ;)?
1.Um wiesz że to z ang. wikipedii? I co z tego że piszą "Frieza", na stronie o Zaldzie nazywają go Salt (mimo iż jego imię POCHODZI od soli, jego imię to Zald)Frieza (フリーザ, Furīza, lit. "Freeza")
2.Ech ci fani wersji na AXN Spin
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:
DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7