Nowy RM! (Prima Aprilis)

Tematy różne, różniste.
Awatar użytkownika
Adrapnikram

Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo)
Posty: 611
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie
Kontakt:

Re: Nowy RM!

Postautor: Adrapnikram » 02 kwie 2015, 11:51

Ja się chyba najbardziej dałem się strollować. Ale ten filmik był opamiętaniem :D. Spójrzcie na jego datę. 2006r. XD
Tamto Reptila to też jakiś żart co nie? W tamtym roku też było to samo. Pierwszy wyskoczyłem z zapytaniem czy Rave przynajmniej na tsukuru zostanie.
Przynajmniej mam założone konto na rpgmakerweb.com XD
Ale dema nie ściągałem. Za to Path of Exile mi się po drodze napatoczył.
Zapraszam na stronę o moich grach i pixelarcie :-D

Obrazek
Awatar użytkownika
tiberium
Posty: 482
Rejestracja: 08 kwie 2011, 12:06

Re: Nowy RM!

Postautor: tiberium » 02 kwie 2015, 12:09

Ale wkręt XDD
czytając temat też dałem się nieco strolować przyznam. Tak to czytam i wiem że to jaja, ale większość pisze że to widzi, pobiera, to tez chciałem to zobaczyć. Ale ze mnie debil XD

Gratulacje :lol:

@Adrapnikram
Dobry jesteś :lol: dałeś się nabrać podwójnie.
RPG MAKER 2000 the best! ლ(╹◡╹ლ)
Forget the rest...
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo)
Posty: 1666
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Nowy RM!

Postautor: GameBoy » 02 kwie 2015, 12:29

Polski oddział Enterbrainu mnie zniszczył. :lol:
http://www.rmxp.vot.pl -> kopia RMXP

To Twój projekt, więc, do jasnej cholery, weź wreszcie za niego choć odrobinę odpowiedzialności. - Kleo =)
Ponoć w jaskiniach koło rysunków ściennych przedstawiających mamuty można było zobaczyć "scena umiera". - Noruj =)
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4110
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Nowy RM!

Postautor: Jazzwhisky » 02 kwie 2015, 12:38

enterbrain@wp.pl

Noo, masakra, prawie łezka z oku. =)

Na przyszłość - jesli lubicie sprawdzać, wszelkie newsy tego typu pojawiają się najpierw tu - http://tkool.jp/, stąd do dystrybutorów zachodnich jeszcze długa droga.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Gedharm
Posty: 932
Rejestracja: 30 gru 2009, 14:39
Lokalizacja: Wrocław

Re: Nowy RM!

Postautor: Gedharm » 02 kwie 2015, 12:50

Śledzę tak sobie ten temat i nie wierzę w to, co widzę. Przyznam się, że przekopałem ten link i nawet przez moment rozważałem założenie konta na tej stronie, ale tylko dlatego, że nie byłem pewien czy żart jest "wasz" czy ludzi od rpg makera i to chciałem zweryfikować :)
Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie :)
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1191
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Kontakt:

Re: Nowy RM!

Postautor: Noruj » 02 kwie 2015, 12:57

Dobry zart tynfa wart! XD
Fajnie, że wszyscy* bez umawiania trollowaliśmy równo :D
Ja już po zobaczeniu tytułu wiedziałem co się świeci :P
Najbardziej mnie zniszczył post Venesarda. Prawie recenzja nieistniejącego programu :D
Obrazek


Marazm.
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 661
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Nowy RM!

Postautor: McLaren » 02 kwie 2015, 13:17

A dowcip całkiem całkiem...:P
BH Daimaouji
Posty: 465
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09

Re: Nowy RM!

Postautor: BH Daimaouji » 02 kwie 2015, 13:28

Venesard pisze:
PRIMA APRILIS


Hahahaha bardzo śmieszne :| dobrze że tylko używam RPG Makera 2000
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:

DBZ Attack of the Saiyans +16
DBZ Fusion world (gra o fuzjach, "mapy" by Dae) +7
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special (zwycięstwo)
Posty: 932
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: Nowy RM! (Prima Aprilis)

Postautor: Kleo » 02 kwie 2015, 14:07

Jak zobaczyłam temat, to liczył już kilka postów, a że niektóre nieco przegięte, to było za późno, żebym mogła w tę rewelację uwierzyć. Ale żarcik niczego sobie, zwłaszcza płatne RTP niezłe, gdybym zajrzała zaraz po pierwszym poście, pewnie bym się zaczęła o to ciskać.

Adrapnikram pisze:Tamto Reptila to też jakiś żart co nie?
A nie, to akurat nie żart. W całej rozciągłości mogę potwierdzić, że wszystko, co Reptile napisał w newsie to najprawdziwsza prawda.
Awatar użytkownika
Ozzaku
Posty: 1370
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Re: Nowy RM! (Prima Aprilis)

Postautor: Ozzaku » 02 kwie 2015, 16:28

Słaby żart właśnie, raz że zaraz Reptile by przeżywał że ma przez nowego makera w ciul roboty, i by się juz do grobu wybierał, a za nim pół sceny, i wszędzie o tym było by pełno xD Dwa że ten email eb... "wp" plis kill me... :lol:
Awatar użytkownika
Necromo
Posty: 265
Rejestracja: 28 cze 2013, 21:58
Lokalizacja: Gniezno

Re: Nowy RM! (Prima Aprilis)

Postautor: Necromo » 02 kwie 2015, 16:32

Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w tym żarcie. Nawet nie wiedziałem, że ktokolwiek da się tak strollować. Jeżeli ktoś poczuł się urażony - to nie było moim celem. Mam nadzieję, że za rok też się coś uda zrobić. :mrgreen:
EDIT: Ten adres był podany specjalnie: było już po 24, więc należało trochę to rozjaśnić.
Jeśli komentarze nie mają wartości to ich wartość jest niska. - X Tech
Ja jestem kulturalny człowiek, jeszcze nigdy nikogo nie ukradłem. - EnterVPl
Odporność na stan: Śmierć. Usunąłem to, a umieranie stało się takie proste. - EnterVPl
No niestety jest to wykorzystywane na plus.

Obrazek
Awatar użytkownika
Yoroiookami

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 2)
Posty: 484
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: Nowy RM! (Prima Aprilis)

Postautor: Yoroiookami » 02 kwie 2015, 18:55

A wystarczyło wpisać nazwę w google. :lol: Przecież wieści nie ukazałyby się tylko na jednej polskiej stronie o RM. Fajny żarcik. :roll:
Awatar użytkownika
Wyklęty
Posty: 100
Rejestracja: 07 gru 2009, 17:30

Re: Nowy RM! (Prima Aprilis)

Postautor: Wyklęty » 17 kwie 2015, 11:53

Hehheeh, Kurde, ale świetna zabawa mnie ominęła xD
Dobry żarcik prima aprilisowy, szczerzę gratuluję pomysłu ;)
Gra w produkcji:

*Hakerski Wyścig*

Gatunek:
*Przygodowe*
*Logiczne*
*Komedyjne*

Planowany czas ukończenia:

Sam biedny Bóg jeden wie kiedy xD

Kilka cytatów które tak jakoś mnie zaciekawiły: http://wklej.org/id/1555547/

Wróć do „Offtopic”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości