DEMA - Kompilacja, Głosowanie, Komentarze

Najlepsze gry roku 2016. Wyniki.
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

DEMA - Kompilacja, Głosowanie, Komentarze

Post autor: Jazzwhisky »

Obrazek
I drugie głosowanie GF 2016. Dema!

Codex Umbra
Obrazek
RMVXA
Autor: Plminerkarol
gatunek: RPG
viewtopic.php?f=1&t=5487
http://tsukuru.pl/index.php?link=news/komentuj&no=629
http://www112.zippyshare.com/v/MxKdxDy6/file.html


Bez Sensu 3: Krótka Piłka
Obrazek
RMVX
Autor: EnterVPL
gatunek: RPG
viewtopic.php?f=1&t=5547
http://tsukuru.pl/index.php?link=news/komentuj&no=649
https://drive.google.com/drive/u/0/fold ... VNWbUNUdWs

Empire
Obrazek
RMVX
Autor: Aruka
gatunek: RPG
http://tsukuru.pl/index.php?link=news/komentuj&no=651
http://www.mediafire.com/file/p8b6nr6wn ... Empire.exe

Marcus i Królowa Lodu
Obrazek
RMXP
Autor: Grantos (aka Helio108)
gatunek: przygodowa
viewtopic.php?f=1&t=5313
http://tsukuru.pl/forum/?co=gry&typ=rev&id=m ... rolowalodu
http://tsukuru.pl/index.php?link=news/komentuj&no=627
http://www.mediafire.com/file/jbfg66o2z ... +v.1.1.zip

Gra Na Automacie Dostępnym W Ośrodku W Którym Jesteś Przetrzymywany Przez Kosmitów
Obrazek
RM2003
Autor: Charlie Vermin
gatunek: akcji
viewtopic.php?f=1&t=5458
http://tsukuru.pl/index.php?link=news/komentuj&no=625
http://www.mediafire.com/file/mqg5016ux ... OWJPPK.rar

Weeaboo Revenge
Obrazek
RMVXA
Autor: CrashuR
gatunek: RPG
viewtopic.php?f=1&t=5654
https://www.mediafire.com/?dyjwyd4l86kbmdo

Amello Morello i Mr. Slime
Obrazek
RMVXA
Autor: Revlis
gatunek: RPG
viewtopic.php?f=1&t=5726
http://www.mediafire.com/file/qissy0jac ... 1.2%29.exe

Gildia Bohaterów
Obrazek
RMVX
Autor: ravenone
gatunek: platformowa
viewtopic.php?f=1&t=5721
http://www.mediafire.com/file/ily87v782 ... B+Demo.rar

アニメ Psychotronik
Obrazek
RMXP
Autor: xpero
gatunek: RPG
viewtopic.php?f=1&t=5704
http://www.mediafire.com/file/w8an7ssje ... ersion.rar

Ostatnia Łza
Obrazek
RM2003
Autor: Fear
gatunek: RPG
viewtopic.php?f=1&t=5549
http://www.mediafire.com/file/aj9fma488 ... .03%29.rar

ZASADY GŁOSOWANIA:

Głosowanie jest niejawne. Możecie do woli zarzucać tu komentarzami, słownymi ocenami i uwagami, jednak swój oficjalny głos oddajecie niejawnie. Forma głosowania jest nieco rozszerzona. Do rozdania macie pulę punktów równą połowie ilości (zaokrąglone w górę) prezentowanych gier. W tym przypadku, 10 tytułów równa się 5 punktom do rozdania. Punkty rozdysponowujecie dowolnie pośród wybrane tytuły z ograniczeniem maksymalnej ilości 2pkt przydzielonych jednej grze. Pamiętajcie także, by nie przekroczyć dozwolonej puli punktów.

Uwagi:
- prawo głosu mają wszyscy forumowicze zarejestrowani do dnia 24.12.2016 włącznie, uwaga - z co najmniej 10 postami na koncie, w tym co najmniej jednym postem w roku 2016!
- głosujemy fair, pomijamy własne projekty, pkt przyznajemy wg naszej szczerej opinii :)
- nie przyznajemy ocen połówkowych
- nie musimy rozdawać wszystkich dostępnych pkt, zamiast 5, możemy przyznać np. jedynie 3 pkt
- po zakończeniu głosowania głosy poszczególnych osób zostaną ujawnione
- dodatkowa informacja dla autorów prac: nie ma przeciwskazań, by głosować na konkurencyjne tytuły - w przypadku, gdyby wasz głos decydował o niższej pozycji waszej produkcji (bo został oddany na bezpośredniego rywala w klasyfikacji) - zostanie on (w części lub całości) anulowany!

Głosy oddajemy poprzez forumowe PMki DO MNIE -> ucp.php?i=pm&mode=compose&u=3. Każdy głosujący otrzyma ode mnie potwierdzenie swojego wyboru (ew. uwagi, informacje o nieprawidłowościach). Głosowanie potrwa do piątku 30.12.2016 włącznie. Wyniki zostaną ogłoszone w godzinach popołudniowych dnia następnego. To chyba tyle, mam nadzieję, że niczego nie pominąłem. Gdyby ktoś miał jakiekolwiek wątpliwości, zauważył błędy, braki - piszcie bez wahania.

P.S. Jestem trochę z doskoku, ale damy radę, kolejne kategorie wkrótce.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 367
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: DEMA - Kompilacja, Głosowanie, Komentarze

Post autor: Kitabake »

Chciałem zagrać w: "Ostatnia Łza" ale mam błąd braku "ultimate_rt_eb.dll". Przeinstalowałem Tsukuru ME i nie pomogło. Jakieś inne pomysły? Inne gry na RM 2003 mi działają.
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special - Recenzje (zwycięstwo); Golden Forki Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 1001
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: DEMA - Kompilacja, Głosowanie, Komentarze

Post autor: Kleo »

Pewnie ci go antywirus wywala do kwarantanny czy gdzieś tam. Amel tak miał (pisał o tym w temacie gry) i ja niestety też tego doświadczyłam. A też bym chciała zagrać. :/
Awatar użytkownika
Viuu

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 118
Rejestracja: 22 mar 2011, 21:33
Lokalizacja: Gdańsk

Re: DEMA - Kompilacja, Głosowanie, Komentarze

Post autor: Viuu »

Po prostu wyłączcie ochronę na czas ogrywania dema i po sprawie, ja tak zrobiłem :I
Obrazek
Victory Quotes: 1, 2
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 850
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: DEMA - Kompilacja, Głosowanie, Komentarze

Post autor: Fear »

Koledzy i koleżanki. Podrzucam link do v1.02 Ostatniej Łzy z podmienionym plikiem .dll (dostępny również w temacie gry). Prócz tego kilka większych, mniejszych zmian w samej rozgrywce, o których możecie poczytać w temacie. Kto nie grał, mega zachęcam. Kto grał, a czuje niedosyt, brak wyzwań (zwiększyłem poziom trudności) również zapraszam.

Ostatnia Łza (v1.03)
http://www.mediafire.com/file/aj9fma488 ... .03%29.rar

Ciebie Jazz muszę po raz kolejny poprosić o podmianę linku tu, jak i na Tsukuru.pl =)
Ostatnio zmieniony 28 gru 2016, 16:27 przez Fear, łącznie zmieniany 1 raz.
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 367
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: DEMA - Kompilacja, Głosowanie, Komentarze

Post autor: Kitabake »

Fear pisze:Kto nie grał, mega zachęcam. Kto grał, a czuje niedosyt, brak wyzwań (zwiększyłem poziom trudności) również zapraszam.
Ilość żyć i mikstur "na styk" daje się we znaki. Nie tylko w twoim projekcie ale i "Codex Umbra". "Weeaboo Revenge". Fajnie, że twórcy potrafią odnaleźć balans w ilości potrzebnych mikstur/żyć na walkę ale nie każdy nowy gracz wie ile przeciwnik robi obrażeń, jaką szanse ma na jaki atak i jak często go używa. Weźcie jakiś margines błędu dodajcie do swoich gier.
W "AM" jest to całkiem dobrze rozwiązane ;). Dostaje się nie wystarczającą ilość mikstur ale można zakupić więcej, gdy potrzeba. Żarcie w sumie jest tanie ale wydawanie na nie kasę oddala nas od zakupu zbroi itd. itp. No wiem, że dema często nie mogą mieć sklepu itd. itp. ale niech będzie o te 2 mikstury za dużo, żeby nabzory takie jak ja bez liczydła w mózgu też miały szanse. I bez git gud proszę :-)
Działa, fajna gierka. Muza z FF, face-e z Suikodena. Mroczny, depresyjny klimat. Podoba mi się. Poczułem lekka melancholię. :-P Mapy lux, tylko jest jest co najmniej 1 błąd blokowania tilsetu. Oprócz tych, które już poprawiłeś. Podejrzewam, że spowodowanych dodawaniem drugiej części drzewa za pomocą eventu powoduje zezwolenie na zejście w miejscu, gdzie tile na to by nie pozwolił. Czy jakoś tak. :-)

Moje doświadczenia i opinie o demkach:

-"Codex Umbra":
Poziom trudności niewyważony do poziomu nie możności kontynuacji. Jedna walka za dużo i nie będziesz miał dość hp/mp, żeby kontynuować podróż. Podjąłem drugą próbę przejścia od saveu ale znowu to samo. :-x

-"Bez Sensu 3: Krótka Piłka":
Wierzę, że coś może z tego być bo na nowych screenach wygląda dobrze. Puki co zostałem wrzucony do gry, w której nie czułem żebym miał cel, nie wiedziałem gdzie mam iść, a gdzie poszedłem to przeciwnicy rozwalali mnie w 2 tury. Więcej wskazówek dla gracza jak w to grać i celów, a i może z tego chaosu wyłoni się coś sensownego. :roll: :wink:

-"Empire":
Nie wyszedłem z jaskini i do dzisiejszego dnia nie wiem jak zamontować zwój, żeby zgasić ogień. Podobno mogę zamontować czary na 1, 2, 3 ale chust wie jak. Czy zwój to już czar? Nie mogłem go użyć.. może mogłem go założyć w ekwipunku.. no ale wymyśliłem to dopiero teraz i nie chce mi się sprawdzić. Autor, który robi system walki inny, niż podstawowy powinien wyjaśnić takie rzeczy w grze dla takich tępych samobiczujących się ludzi jak ja. Próby zagrania = 2. :cry:

-"Marcus i Królowa Lodu":
Gra ma "bardzo dużo postarania" jakby to powiedział KlocuchDwanasty. Wszystko powyginane i kolorowe, psychodela. Lubię to. Głos chyba samego autora użyty w grze. Taki point and click. Robimy rzeczy nie mające sensu i lecimy dalej 8)

-"Gra Na Automacie Dostępnym W Ośrodku W Którym Jesteś Przetrzymywany Przez Kosmitów":
Pograłem kilka rund. Fajny pomysł i realizacja :-P Można by było to jakoś rozszerzyć no ale co ja tam wiem. Nie moja gra :lol:

-"Weeaboo Revenge":
Nie jestem fanbojem anime, a gra wciąż mi się podobała. Jest zagadka, mechanika unikania wrogów i srogie wpierdy bo postać nie trafia wrogów zanim ją oślepią. A jak oślepią to jeszcze gorzej. Albo miałem po prostu pecha. Podjąłem 3 próby rozwalenia szajki hejterów i za każdym razem zabijał mnie ostatni bo brak HP. A używam meta best strat-ów. Easy dps-i. :-o Gra nie bierze wszystkiego na serio i fabuła też jest taka na luzie. Własny świat własne zabawki ale mnie się spodobała. Lubię jak czasami gra bierze jakieś totalne duperele na poważnie i robi z tego dobre danie.

-"Amello Morello i Mr. Slime":
Nie przeszedłem do końca ale brnę do przodu. Przegrane moje spowodowane są słabą taktyką z mojej story, a nie zbyt małą ilością hp i mikstur, więc się nie poddaje. Wolałbym grać w pełną wersję ale gram w to co jest. Quality system questów, żarty mnie nie ruszają i gra prowadzi nas w taki sposób, że musimy się domyślać na podstawie tego co npc-e mówią. Nie jest to prowadzenie za rączkę ale przynajmniej wiadomo co i jak. Podobają mi się główne postacie, czasami zabawne. :-P

-"Gildia Bohaterów":
Pomysł fajny ale trochę clunky. Nie wiem czy platformówka w RM to najlepszy pomysł. Może przy dopracowaniu i doszlifowaniu byłoby git. Na teraz mamy średniej jakości wersję demonstracyjną. Powiedziałbym że Alpha. Także nie hejce :-) może coś z tego będzie.

-"アニメ Psychotronik":
Opowiem wam bajkę. Zaczynam grę. Biją mnie kobiety i próbuję im oddać. Jedną fartownie rozczłonkowuje. Dwie kolejne przyklejają się do mnie i umieram. Tak 4 razy. Do czterech razy alt+f4. Frustrujący start, a przy grafice nie w moim typie szybki rage quit. Otwieranie szafek ładne, animacje (nie walki) spoq, Fabuła okej. No ale nie mogłem dalej wytrzymać. :evil:

ps: Nie jestem jakiś mega prosem ale trochę się tych gier już przeszło. Potrafię zazwyczaj ocenić czy gra jest trudna, czy nie. Mam nadzieje, że moje opinie nikogo nie urażą, a będą kolejną małą informacją na temat tego, co ludzie sądzą o ich grach. Być może głupie gadanie, może wartościowy feedback. Powodzenia w rozwijaniu projektów i Wesołych Świąt :)
Ostatnio zmieniony 26 gru 2016, 15:03 przez Kitabake, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Usunięty

Re: DEMA - Kompilacja, Głosowanie, Komentarze

Post autor: Usunięty »

@Kitabake
Bez Sensu 3 będzie całkiem inne niż w demo. Dzięki temu że już troszkę pograłem w inne tytuły, mniej więcej wiem co dać, a czego nie. Nie chcę tutaj mówić że moje demo jest cudowne, bo takie nie jest - demko jest beznadziejne :lol: Tyle co teraz mogę powiedzieć, to że w najbliższym czasie wezmę się za dalsze tworzenie pełniaka. Dzięki za podpowiedzi, które wcześniej mi dałeś. Wezmę to pod uwagę.
BeVoo

Golden Forki 2008 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 442
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:20

Re: DEMA - Kompilacja, Głosowanie, Komentarze

Post autor: BeVoo »

Kitabake pisze: -"Empire":
Nie wyszedłem z jaskini i do dzisiejszego dnia nie wiem jak zamontować zwój, żeby zgasić ogień. Podobno mogę zamontować czary na 1, 2, 3 ale chust wie jak. Czy zwój to już czar? Nie mogłem go użyć.. może mogłem go założyć w ekwipunku.. no ale wymyśliłem to dopiero teraz i nie chce mi się sprawdzić. Autor, który robi system walki inny, niż podstawowy powinien wyjaśnić takie rzeczy w grze dla takich tępych samobiczujących się ludzi jak ja. Próby zagrania = 2. :cry:
Przypisz do klawisza np. "6" ;)
Gdzie jest wanamingo kiedy śpi?
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 367
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: DEMA - Kompilacja, Głosowanie, Komentarze

Post autor: Kitabake »

BeVoo pisze:
Kitabake pisze: -"Empire":
Nie wyszedłem z jaskini i do dzisiejszego dnia nie wiem jak zamontować zwój, żeby zgasić ogień. Podobno mogę zamontować czary na 1, 2, 3 ale chust wie jak. Czy zwój to już czar? Nie mogłem go użyć.. może mogłem go założyć w ekwipunku.. no ale wymyśliłem to dopiero teraz i nie chce mi się sprawdzić. Autor, który robi system walki inny, niż podstawowy powinien wyjaśnić takie rzeczy w grze dla takich tępych samobiczujących się ludzi jak ja. Próby zagrania = 2. :cry:
Przypisz do klawisza np. "6" ;)
Ale jak?
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
BeVoo

Golden Forki 2008 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 442
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:20

Re: DEMA - Kompilacja, Głosowanie, Komentarze

Post autor: BeVoo »

Kitabake pisze:
BeVoo pisze:
Kitabake pisze: -"Empire":
Nie wyszedłem z jaskini i do dzisiejszego dnia nie wiem jak zamontować zwój, żeby zgasić ogień. Podobno mogę zamontować czary na 1, 2, 3 ale chust wie jak. Czy zwój to już czar? Nie mogłem go użyć.. może mogłem go założyć w ekwipunku.. no ale wymyśliłem to dopiero teraz i nie chce mi się sprawdzić. Autor, który robi system walki inny, niż podstawowy powinien wyjaśnić takie rzeczy w grze dla takich tępych samobiczujących się ludzi jak ja. Próby zagrania = 2. :cry:
Przypisz do klawisza np. "6" ;)
Ale jak?
Po zabraniu zwoju wejdź w menu (ESC) potem w PRZEDMIOTY. W trakcie podświetlania "Magicznego Zwoju" wciśnij jeden z klawiszy: 6 lub 7 lub 8. Zauważysz info "Przyporządkowany!". Teraz podejdź do płomienia i wciśnij ten klawisz, który przyporządkowałeś do zwoju.

W grze masz napisane, że do 1/2/3 możesz przypisać [UMIEJĘTNOŚCI], natomiast [ZWOJE/MIKSTURY] przypisujesz do 6/7/8
Gdzie jest wanamingo kiedy śpi?
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 367
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: DEMA - Kompilacja, Głosowanie, Komentarze

Post autor: Kitabake »

BeVoo pisze: W grze masz napisane, że do 1/2/3 możesz przypisać [UMIEJĘTNOŚCI], natomiast [ZWOJE/MIKSTURY] przypisujesz do 6/7/8
A czy w grze jest napisane jak to zrobić? Teraz już wiem, wcześniej nie domyśliłem się. Nie byłem tak sprytny :roll:
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: DEMA - Kompilacja, Głosowanie, Komentarze

Post autor: Jazzwhisky »

Dziś podbijam ten temat, bo zostało ledwo 11h na oddanie głosu w tej kategorii! Jest już sporo głosów, ale rywalizacja trwa, nie wszystko wydaje się być rozstrzygnięte.

edit

Wyniki!

1 Ostatnia Łza (Fear) 37pkt
2 Amello Morello i Mr. Slime (Revlis) 22pkt
3 Marcus i Królowa Lodu (Grentos aka Helio108) 13pkt
4 Gildia Bohaterów (ravenone) 11pkt
5 Weeaboo Revenge (CrashuR) 9pkt
6 アニメ Psychotronik (xpero) 5pkt
7 Codex Umbra (Plminerkarol), Bez Sensu 3: Krótka Piłka (EnterVPL) 2pkt
9 Gra Na Automacie Dostępnym W Ośrodku W Którym Jesteś Przetrzymywany Przez Kosmitów (Charlie Vermin), Empire (Aruka) 1pkt


Jeszcze raz gratulacje, zarówno dla zdecydowanego zwycięzcy jak i całej walecznej czołówki, chociaż bardzo chętnie zagram we wszystkie pełne wersje na bazie tegorocznych dem. :)

Zapraszam do komentarzy! A już jutro - ostatnie wyniki. Pełne wersje.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Amelanduil

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Sprite Contest 5 (miejsce 1)
Posty: 450
Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25

Re: DEMA - Kompilacja, Głosowanie, Komentarze

Post autor: Amelanduil »

3 najbardziej wyróżniające się produkcje na podium, tak jak myślałem ^~^
Definitywnie czekam na Ostatnią Łzę, Morello chętnie ogram dla walk jak będzie "skończone do końca", bo o ile się orientuję pod tym względem stoi całkiem nieźle.
ObrazekGlico☆Magic?
Awatar użytkownika
Sefiro

Golden Forki 2020 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2019 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki Special III - Pełne Wersje (zwycięstwo); Konrad Championship I (miejsce 2)
Posty: 93
Rejestracja: 20 wrz 2014, 14:22
Kontakt:

Re: DEMA - Kompilacja, Głosowanie, Komentarze

Post autor: Sefiro »

Pierwsze trzy miejsca zero zaskoczenia. No może troche innej kolejności się spodziewałem xD
Najbardziej zainteresowała mnie Ostania Łza. Wierzę w ta grę... mam nadzieje, że teraz szybko doczekamy się pełnej wersji.
Amello Morello i Mr. Slime też jest ok, ale wydawanie co chwile kolejnych wersji gry trochę mnie zniechęciło... wole poczekać na pełniaka.
Co do Marcusa... gra miała mieć premierę pod koniec tego roku... a temat z grą jest od miesięcy martwy. Czarno to widzę ;P
Gratuluje zwycięzcom!
Ostatnio zmieniony 31 gru 2016, 13:52 przez Sefiro, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1243
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: DEMA - Kompilacja, Głosowanie, Komentarze

Post autor: Noruj »

Ostatnia Łza to był pewniak :) Pojawił się niespodziewanie i od razu zgarnął 1 miejsce - brawa. Jestem też zadowolony z tego, że gra Marcus i królowa lodu ulokowała się na podium. To było fajne demo w gatunku, który jest jeszcze mocno niezagospodarowany, a jest mi bardzo bliski.
Obrazek
Zablokowany