Wymagania dot. gry:
- przejście oddanej gry musi wynosić 10-30 minut,
- gra musi być stworzona na co najmniej jeden z trzech tematów, które zostaną ujawnione po rozpoczęciu konkursu,
- w konkursie mogą wziąć udział tylko i wyłącznie użytkownicy
Gospody RM lub
Ultimy,
- dozwolona jest każda wersja RPG Makera,
- wykorzystanie podstawowej grafiki (RTP) jest dozwolone ale nie wymagane
- RTP nie musi być dołączone do przesłanego projektu,
- jeden użytkownik może oddać na konkurs maksymalnie jedną grę, ale wszelkie zmiany (patche) w projekcie do czasu zakończenia konkursu, są dozwolone,
- wspólne prace nad projektem nie są dozwolone, ale można dzielić się radami, pomysłami i zasobami,
- dozwolone jest wykorzystanie wielu z tematów do wyboru w jednym projekcie,
- maksymalny rozmiar gry nie powinien przekraczać 200MB.
Nagrody i głosowanie:
- nagrody są symboliczne, w postaci statuetek w profilu na Ultimie i Gospodzie RM,
- przewidujemy dwóch zwycięzców, jeden wybrany głosowaniem użytkowników, a drugi wybrany przez organizatorów (
AlmostNoRuby,
Yoroiookami).
Daty i inne takie:
- konkurs rozpoczyna się 29 lipca (tematy zostaną ujawnione dzień przed), zapisy trwają do 4 sierpnia
- konkurs kończy się 11 sierpnia, a głosowanie użytkowników odbędzie się 12-16 sierpnia,
- wyniki konkursu powinny ukazać się 17 sierpnia,
- każdy użytkownik Ultimy lub Gospody RM zarejestrowany do 28 lipca, może wziąć udział.
Zgłaszanie i wysyłanie prac:
- ukończone projekty powinny być przesłane do co najmniej jednego z organizatorów,
- zapisy do konkursu odbywają się w tym temacie.
- projekt nie może być publiczny. Może on trafić tylko do nas i nigdzie indziej nie może być wrzucony.
- projekt musi być spakowany w archiwum typu:
ZIP, RAR bądź
7Z. Inaczej mogą być problemy i możemy w ogóle projektu nie zobaczyć.
- projekt powinien zawierać w pliku
TXT, DOC(X) albo
RTF krótki opis gry oraz listę użytych zasobów.
- plik trzeba wrzucić na hosting. Osobiście polecamy:
Mediafire, MEGA, PCloud, Box, Dropbox albo
Google Drive. Można wrzucić na jakiś inny, ale! Jeżeli gra będzie na hostingu, na który trzeba będzie zalogować/płacić/czekać 30 sekund na ściągnięcie i będzie mnóstwo reklam, automatycznie nie przyjmujemy gry. Poczekamy sobie, aż praca zostanie wrzucona na jakiś normalny hosting.