Konrad Championship II
Moderator: Yoroiookami
- Adrap
- Posty: 820
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: Konrad Championship II
Do osób, które chcą przedłużyć (i nie obserwują rzeczy na discordzie): macie jeszcze dziś i jutro + 24h na poprawki, bardzo bym prosił o to, abyście jeśli to możliwe ucinali swoje projekty tak na ile to możliwe no i oczywiście w duchu dobrej zabawy, jeśli to jest faktycznie najważniejsze. Ja z różnych przyczyn, które zabierały czas musiałem ucinać swój projekt prawie o połowę, więc jestem pewien, że i wy dacie radę poskracać dialogi, finalne scenki etc. Oczywiście wiem, że to nie ma wiele do znaczenia, ale będę się czuł po prostu źle potraktowany jeśli czas zostanie przełożony na oddanie prac, więc proszę oszczędźcie mi i kilku innym osobom nerwów i zbędnych dyskusji na temat tego czy przekładanie było słuszne czy nie i po prostu oddajmy wszyscy na czas, zawsze możecie dokończyć tę grę po konkursie ostatecznie i wygrać nią GFy jak wam zależy. Slime Wars też nie był dokończony jak należało w pierwszej edycji a udało mu się zająć 3 miejsce, jeśli wasza gra jest dostatecznie dobra, to powinna dać radę w konkursie tak czy siak. Liczę na to, że wszyscy się wyrobimy. No i połamania klawiatur.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- PInroz
- Posty: 917
- Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
- Kontakt:
- Surusek
- Posty: 87
- Rejestracja: 02 gru 2017, 11:32
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Konrad Championship II
Możesz jakiemukolwiek z organizatorów, najlepiej za pomocą PW na forum, ale przyjmujemy również DM na Discordzie oraz maile.PInroz pisze:Komu podsyłać projekt konkursowy?
...line of code that the developer can write the fastest, the line of code that developer can maintain the cheapest, and the line of code that never breaks to the user is the line of code that developer never had to write - Steve Jobs
Previously known as almostnoruby/anrgames
[twitter] [youtube]
Previously known as almostnoruby/anrgames
[twitter] [youtube]
- McLaren
- Posty: 858
- Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31
Re: Konrad Championship II
Ja już wysłałem grę Yoroiookami! Skróciłem ją o połową! Czas na zrobienie gry jest za krótki moim zdaniem.
- PInroz
- Posty: 917
- Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
- Kontakt:
Re: Konrad Championship II
Zgadzam się, strasznie krótki czas jednak jakoś się wyrobiłem. Miejmy tylko nadzieję że wszyscy się wyrobią na czas.
Nie mogę latać, bo stałem się kaleką
- Crashykk
- Posty: 731
- Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Kontakt:
Re: Konrad Championship II
Czas był odpowiedni. Nawet chyba dłuższy, niż w 1 edycji, ale okoliczności już trochę gorsze. Tak czy inaczej projekt wysłany. Teraz tylko czekać na mięsko growe, które przygotowaliście. :D
- McLaren
- Posty: 858
- Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31
Re: Konrad Championship II
Odpowiedni na zrobienia gry typu - idź od punktu a do punktu b :D
- Crashykk
- Posty: 731
- Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Kontakt:
Re: Konrad Championship II
Zobacz sobie jakie cuda ludzie robią na JAMach 2 dniowych. Na tym polegają te konkursy, aby zrobić dobry projekt w ograniczonym czasie.
- Adrap
- Posty: 820
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: Konrad Championship II
Dla mnie termin był gdzieś o tydzień za długi. Gdyby się przedłużył na pewno nie poświęciłbym więcej czasu na niego, mimo że bym go miał. Po prostu po takim czasie mam już dość patrzenia na ten projekt i zaczynałem się męczyć i odechciewać mi się już w poniedziałek, dla mnie ostatni tydzień to trochę mordęga, żeby się przeboleć i usiąść znów.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- Surusek
- Posty: 87
- Rejestracja: 02 gru 2017, 11:32
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Konrad Championship II - koniec terminu oddawania prac
Ding-dong! Koniec czasu!
Walka o dostarczenie projektu toczyła się dosłownie do ostatnich minut przed zakończeniem. Walkę z czasem wygrało 15 uczestników, którzy razem wysłali 653MB - idealnie się zmieści na płycie CD.
To nie koniec dobrych wieści, gdyż dzięki przekroczeniu limitu z ostatniej edycji (gdzie, wolę przypomnieć, było trzynaście prac) musi się spełnić obietnica Jazza o organizacji szóstej edycji Ligi Mapperów jeszcze w tym roku. Żeby nie było, że to jakieś oszustwo, macie tutaj screena:
Walka o dostarczenie projektu toczyła się dosłownie do ostatnich minut przed zakończeniem. Walkę z czasem wygrało 15 uczestników, którzy razem wysłali 653MB - idealnie się zmieści na płycie CD.
To nie koniec dobrych wieści, gdyż dzięki przekroczeniu limitu z ostatniej edycji (gdzie, wolę przypomnieć, było trzynaście prac) musi się spełnić obietnica Jazza o organizacji szóstej edycji Ligi Mapperów jeszcze w tym roku. Żeby nie było, że to jakieś oszustwo, macie tutaj screena:
...line of code that the developer can write the fastest, the line of code that developer can maintain the cheapest, and the line of code that never breaks to the user is the line of code that developer never had to write - Steve Jobs
Previously known as almostnoruby/anrgames
[twitter] [youtube]
Previously known as almostnoruby/anrgames
[twitter] [youtube]
- Witcherek01
- Posty: 102
- Rejestracja: 24 kwie 2018, 19:22
- Lokalizacja: Nie zapraszam
- Kontakt:
Re: Konrad Championship II
O, gry mi się skończyć nie udało ale mapkę na konkurs chętnie zrobię - Dawaj JAZZ!
"Jak ma się cel to można zdziałać cuda" - Witcherek01, Życie.