Strona 2 z 2

Re: Zdecydowanie mam już po dziurki w nosie połączenia TA z

: 31 sie 2010, 16:22
autor: Gamer2002
To podstawowa rzecz, która no frustruje i zauważyłem ją od połączenia for. JA uważam, że może warto by wprowadzić jakieś rangi ze wzg. na ukończone gry, oraz pomoc innym userom.
Jeśli pomoc była by za zaawansowane rzeczy odnośnie tworzenia gier + to dla kogoś + 10 punktów jeśli za wyjaśnienie odnośnie obsługi programu to +1 i podzielić pomoc na zaawansowane pytania, oraz podstawy. Za przyznanie w każdym odpowiednio, albo + 10 albo +1 max. w jednym temacie tylko jednorazowe przyznanie :P To samo może by wprowadzić za ukańczane gry. Powiedzmy od zera od jakiegoś momentu stare twory by się nie liczyły. To by trochę napędzało tworzących i pomagających do rozwoju nowych gier. Inne rozwiązanie to licznik exp pomocy np: czerowny za pomoc w lamerskich pytaniach. Niebieski za pomoc w zaawansowanych.

Już to widzę jak będziesz mówił że exp jest przyznawany subiektywnie przez modów w rodzaju kolesiostwa ;p Albo że ludzie zadają specjalnie głupie pytania by kolesie odpowiedzieli i zgarneli exp ;p

A teraz parę uwag na poważnie:
Jazz w momencie fuzji rozdzielił działy pełniaków i zapowiedzi bo obawiał się że fuzja doprowadzi do przypływu tego drugiego. Stosunek tematów w działach wynosi 111 do 83 dla pełniaków. Tragedii żadnej nie ma.
Dział pomocy spadł, nie będę dyskytować czy gospoda była tego przyczyną, no ale co z tego? Że dział skierowany dla newbie jest używany przez newbie? Ambitni goście sami rozwiązują swoje problemy, jeżeli chcesz ambitne rozmowy o filozofii tworzenia gier i technik tworzenia, proponuję dział na takie rzeczy. Ale sam mógłbyś też założyć chociażby pojedynczy temat na takie rzeczy.
Owszem, newbie powinni looknąć w tutoriale (chociaż są jakieś porządne tutki dla xp i vx? Bo ja się nie znam ;p), a jak ktoś nie zna sie na programowaniu powinien zaczynać z 2k/3 a nie xp/vx, ale ich wybór i nie ma co ich przepędzać tylko trzeba pomagać by się nauczyli robić porządnie.
I zanim zaczniesz gadać że RM to nie szkoła i każdy powinien mieć program opanowany zanim go zobaczy – moje sukcesy w programowaniu zawdzięczam temu że w 2002/2003 zainteresowałem się RM kiedy g o tym wszystkim wiedziałem. Co prawda ponad połowa tych lat to była jedna wielka strata czasu pod względem tworzenia gier na RM i mogłem kombinować więcej, ale przeszłości nie zmienię i pozostaje mi być tylko zadowolony tym co zdołałem osiągnąć.
Pomoc newbie i przyciąganie ich do sceny potraktuj jako inwestycje dla sceny. Może teraz są głupi, ale jeżeli ktoś ma tu być gdy starzy wyjadacze sobie pójdą by zająć się swoimi sprawami nie mając już czasu na RM, to oni. Albo pomożesz im zmądrzeć, albo się nie dziw że nikt nie chce się interesować RM gdy ich przepędzasz.

Ja widzę taki, że osoby z twierdzy są w większości fanami VX/XP, a FANAMI tych programów w pl są młodsi (do czasu aż zrozumieją, że Gothik w rmie to niemożliwość i rzucają program) stąd poziom pytań taki jaki jest, bo w końcu pytają i stąd widzę związek poziomu działu pomoc z połączeniem z gospodą.

Wcześniej fanami 2k/3 też byli w pl młodsi (do czasu aż zrozumieli ze Fajnal Fantajszyn VII w RMie to niemożliwość/ciężka ilość pracy z mniejszym efektem graficznym i rzucali ten program).