Gdzie się podział regulamin?

Wszystkie sprawy związane z forum.
Zablokowany
Awatar użytkownika
Pinker
Posty: 34
Rejestracja: 28 gru 2011, 23:23

Gdzie się podział regulamin?

Post autor: Pinker »

Jestem rad spytać gdzie on się podział?Czy Administratorzy(JazzWHisky ! ! !) banują i wyznaczają granicę na podstawie własnego kaprysu?

Przytocze sytuacje pewnego użytkownika AI-RPG,który pomimo,że ma bana dozywotniego-podobno dostał go od Jazza za friko,za wyrażanie własnego zdania(to wolny kraj,podobno)-Jest dostępny cały czas.Ma bana?W listopadzie 2011 pisał posty,a bana otrzymał rok temu?Oznaczajcie zbanowanych userów.

Granice moralności nie wystarczą,potrzebny jest regulamin,którego na forum najzwyczajniej nie widzę.Na jego podstawie dopiero wtedy banujcie ludzi i dajcie jakieś porządne powody,bo wstyd.
Awatar użytkownika
AkiNebula_e

Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Dema (miejsce 1)
Posty: 395
Rejestracja: 23 cze 2011, 01:46
Lokalizacja: Krotoszyn

Re: Gdzie się podział regulamin?

Post autor: AkiNebula_e »

Sprawa jest mi obca i nie mm zamiaru brac udzialu w pozbawionych sensu dysputach ideologicznych. Fakty sa takie, ze nie bylo Cie tu wtedy, i nie jestes swiadkiem tego za co i dlaczego sie stalo. Opierajac sie na wersji jednej strony jestes subiektywny i raczej nie daje to prawa do podnoszenia glosu w tej sprawie.
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Gdzie się podział regulamin?

Post autor: Jazzwhisky »

Forum nie potrzebowało przez lata ostro spisanego regulaminu (poza ściśle określonymi zasadami w pewnych działach co do nowych tematów), bo po prostu nie było to potrzebne. Ekipa potrafiła się zachować, rozumiała się w wielu sprawach bez słów, a przynajmniej wiedziała co oznacza fraza "jeśli nie wiem jak się zachować - na wszelki wypadek zachowuję się przyzwoicie".

Ostatnio przyznaję jednak, że coś rzeczywiście by się przydało, niektórzy nowi userzy wydają się być bardziej niż zagubieni. Tekst na kształ Przewodnika po Forum (z elementami regulaminu) powstaje już od jakiegoś czasu i powinien znaleźć się na boardzie wkrótce po nowym roku. Póki co mogę zarzucić skróconą wersją obowiązujących dotychczas, acz niezapisanych, ELEMENTARNYCH zasad GRMA:

1) Na forum obowiązuje netykieta.
2) Nie atakuj personalnie innych osób.
3) Nie urządzaj prowokacji.
4) ŻADNYCH multikont, zwłaszcza tych stworzonych na potrzeby pkt 2/3.

Wymieniona osoba złamała wielokrotnie wszystkie te zasady (otrzymując chyba więcej ostrzeżeń niż cała reszta aktywnych użytkowników forum łącznie), a tłumaczenie tego każdemu naiwnemu, który został zmanipulowany gdzieś na ircu/chacie, jest wyłącznie przygnębiające. Przytoczone posty z listopada pochodzą z multikonta, które zostało usunięte (posty, w drodze wyjątku, przepisano ze względu na odpowiedzi).

Pinker - jeśli masz sprawy dotyczące administracji forum - kontaktuj się wyłącznie przez PM, ten dramatyzm i krzyk jest niepotrzebny, a jego działanie odwrotne do zamierzonego. Nie zakładaj wątków dotyczących pojedynczych decyzji, a jeśli chodzi o osoby zablokowane na stałe, daruj sobie poruszanie takich tematów w ogóle.

Co do wspomnianego Przewodnika/Zasad, chętnie poczytam uwagi, gdy tylko tekst pojawi się na forum.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Zablokowany