Re: Propozycja nt. Zapowiedzi (forum)
: 12 mar 2010, 21:56
rpgmaker.net ? :D Skoro ktoś chce temat z zapowiedzią i odpowiedzi niech liczy się z krytyką im jej więcej tym lepiej i powinien dziękować za jak największą ilość wytkniętych błędów, bo ktoś jednak poświęca czas by dać mu wskazówki, dzięki którym może dopracować swoją grę najlepiej jak się tylko da.
W zapowiedzi można krótko i zwięźle przedstawić zachęcające do gry elementy tak, że grafika gdzieś odejdzie w cień - gra to nie oglądanie grafik, ale wszystko po za tym co tylko może właśnie grafika umilić, ale wcale nie musi. Trzeba poszukiwać w rmie da się zawładnąć graczami, ale to jeszcze wymaga odwagi przede wszystkim w tworzeniu różnych rzeczy, których nikt wcześniej nie tworzył i udostępnianiu ich, a nie pisaniu zapowiedzi. Jedna dwie dobrze przyjęte gry i masz reklamę murowaną nikt nie będzie brał potem twojej zapowiedzi jako żartu bo będzie wiedział czego może się spodziewać nawet jak zrobisz słabą grafikę. Tylko gotowymi grami można się zareklamować i nie inaczej !
Ogólnie scena ma być miejscem zainteresowanych grami amatorskimi graczy czy miejscem dowartościowywania się osób, które gier robić nie potrafią ? Na pewno jeśli będzie szła w to drugie nie będzie miał kto grać w te gry zostanie grupka osób, która będzie gadać nawzajem o swoich screenach, ale tak naprawdę gry w rmie wszyscy będą mieli w nosie. Nie możemy pozwolić, by do tego doszło. Rave twój pomysł jest do kitu biorąc pod uwage nasze scenowe "warunki"
Być może najlepsze rozwiązanie to, wymagać, żeby każdy kto pisze w temacie zahaczył o każdy aspekt gry, który jest w zapowiedzi wymieniony. Pokaże w ten sposób, że jest zainteresowany grą, a nie uzyskaniem pochlebstwa w swoim temacie z zapowiedzią od autora tematu.
W zapowiedzi można krótko i zwięźle przedstawić zachęcające do gry elementy tak, że grafika gdzieś odejdzie w cień - gra to nie oglądanie grafik, ale wszystko po za tym co tylko może właśnie grafika umilić, ale wcale nie musi. Trzeba poszukiwać w rmie da się zawładnąć graczami, ale to jeszcze wymaga odwagi przede wszystkim w tworzeniu różnych rzeczy, których nikt wcześniej nie tworzył i udostępnianiu ich, a nie pisaniu zapowiedzi. Jedna dwie dobrze przyjęte gry i masz reklamę murowaną nikt nie będzie brał potem twojej zapowiedzi jako żartu bo będzie wiedział czego może się spodziewać nawet jak zrobisz słabą grafikę. Tylko gotowymi grami można się zareklamować i nie inaczej !
Ogólnie scena ma być miejscem zainteresowanych grami amatorskimi graczy czy miejscem dowartościowywania się osób, które gier robić nie potrafią ? Na pewno jeśli będzie szła w to drugie nie będzie miał kto grać w te gry zostanie grupka osób, która będzie gadać nawzajem o swoich screenach, ale tak naprawdę gry w rmie wszyscy będą mieli w nosie. Nie możemy pozwolić, by do tego doszło. Rave twój pomysł jest do kitu biorąc pod uwage nasze scenowe "warunki"
Być może najlepsze rozwiązanie to, wymagać, żeby każdy kto pisze w temacie zahaczył o każdy aspekt gry, który jest w zapowiedzi wymieniony. Pokaże w ten sposób, że jest zainteresowany grą, a nie uzyskaniem pochlebstwa w swoim temacie z zapowiedzią od autora tematu.