Link: klik
Cechy ABS-u:
• Duża przejrzystość,
• Dużo komentarzy, jeśli czegoś ktoś by nie mógł zrozumieć, lub nie wiedział do czego jest
• Dość duża podatność na modyfikacje
• Zaimplementowany system walki dystansowej, z 4 różnymi opcjami celowania (zwykłe, „wprost", automatyczne, z „powrotem"), (różnią się one animacjami i sposobem podejścia do celowania. Dokładniej je opisze w następnym wpisie o technikaliach Kingdom
• Darmowe pierogi w każdy 3 dzień tygodnia, który jest piątkiem
• Ilość przeciwników ograniczona tylko do ilości zmiennych przeznaczonych na ich HP, domyślnie 10(no i do wydajności silnika, która nie jest niestety wielce powalająca)
• Rosja
• Przystosowany do operacji na małych wartościach
• System wyświetlania stanu ataku przeciwnika, system blokowania takowego ataku (domyślnie blokowanie jest na Q, dokładniej to opiszę kiedyś w technikaliach, nie z kingdom)
Pomoce:
• Licznik obrażeń, procentów i szans trafień w postaci pliku programu Excel, do pobrania. Kto by pomyślał, jednak lekcje informatyki nie poszły na marne... klik Wprowadzamy wartości, po lewej, i otrzymujemy wyniki, po prawej. Łatwo zobaczyć, jak to działa.
• Instrukcja wbudowania, jeśli niezbyt wiecie, jak się za to zabrać, choć myślę, że większość będzie wiedziała, do przeczytania:
Spoiler:
Warunki używania:
• Umieszczenie mnie w podziękowaniach, jako twórce systemu walki. Tyle :p
Wszelkie podobieństwa do innych abesów przypadkowe, albo niemożliwe do obejścia, bo nie ma czasem innych rozwiązań .
No i co... zapraszam do korzystania, w razie wykrycia błędów proszę jak najbardziej pisać. Spróbuje dojść, czy to błąd od implementacji, bo „u mnie działa" czy to faktycznie błąd z mojej strony. Baj baj, maszkaro o/