[RGSS] RPG::Weapon

Jeśli chcesz podzielić się swoimi materiałami z innymi użytkownikami forum.

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo

Zablokowany
Awatar użytkownika
Mateusz SSJ8
Posty: 303
Rejestracja: 19 lut 2009, 16:13
Lokalizacja: Nowoczesne, DragonBallLand
Kontakt:

[RGSS] RPG::Weapon

Post autor: Mateusz SSJ8 »

Dzisiaj pokażę wam, jak wstawić nową broń bo gry. Nie będzie to zbyt wygodne, ale warto się z tym pomęczyć, żeby gra była bardziej zaawansowana, niż RPG Tsukuru pozwala. Ostrzegam, że skrypt wymaga znajomości Ruby na poziomie RGSS.

Szkielet (plik "#{game}/Data/Base/weapon.rb")
Spoiler:
Wczytanie (edytor skryptów)
Spoiler:
Konfiguracja ("#{game}/Data/Base/Weapons/weapon0.rb")
Spoiler:
Następnym razem opiszę, jak wstawić do gry magazynki.
Awatar użytkownika
MMS-S3
Posty: 38
Rejestracja: 11 sty 2010, 17:46

Re: [RGSS] RPG::Weapon

Post autor: MMS-S3 »

Nic z tego nie skumałem, ale chyba do robienia broni jest Database :roll:
TASTE THE RAINBOW
Awatar użytkownika
Powczan

GF 2022 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Project Extravaganza #3 (miejsce 1); TA Project Extravaganza #1 (miejsce 3); TA Sprite Contest 6 (miejsce 1); TA Sprite Contest 5 (miejsce 3)
Posty: 958
Rejestracja: 30 gru 2009, 14:39
Lokalizacja: Wrocław

Re: [RGSS] RPG::Weapon

Post autor: Powczan »

Owszem, ale mateusz to zrobił dla prawdziwych artystów, którzy na siłę chcą sobie utrudniać życie.
Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie :)
Awatar użytkownika
WebsterBolek
Posty: 113
Rejestracja: 02 paź 2010, 10:21

Re: [RGSS] RPG::Weapon

Post autor: WebsterBolek »

Poradnik dla hardcorów :)
Zablokowany