Spoiler:
Kod: Zaznacz cały
#==============================================================================
# ** Vocab
# ** PL by MMS-S3
# ** multimicsa@gmail.com
#==============================================================================
module Vocab
# Frases de loja
ShopBuy = "Kupuję"
ShopSell = "Sprzedaję"
ShopCancel = "Wychodzę"
Possession = "Właściciel:"
# Frases de Estado
ExpTotal = "EXP:"
ExpNext = "Do nast. lvlu: %s"
# Frases de salvar/carregar
SaveMessage = "Gdzie chcesz zapisać?"
LoadMessage = "Który zapis chcesz wczytać?"
File = "Zapis "
# Nome do grupo de personagens
PartyName = "%s"
# Mensagens iniciais de batalha
Emerge = "%s nadchodzi!"
Preemptive = "%s atakuje pierwszy!"
Surprise = "%s atakuje z zaskoczenia!"
EscapeStart = "% ucieka z pola bitwy!"
EscapeFailure = "Nie udało się uciec."
# Mensagens finais de batalha
Victory = "Wygrałeś!"
Defeat = "Zostałeś pokonany..."
ObtainExp = "Otrzymujesz %s EXP."
ObtainGold = "Zdobyłeś %s%s!"
ObtainItem = "Zdobyłeś przedmiot %s!"
LevelUp = "%s awansował na %s %s!"
ObtainSkill = "%s nauczył się umiejętności %s!"
# Mensagens de batalha
UseItem = "%s użył %s!"
# Danos críticos
CriticalToEnemy = "Cios krytyczny!"
CriticalToActor = "Cios krytyczny!"
# Resultados de ações (herói)
ActorDamage = "%s otrzymał %s obrażeń!"
ActorRecovery = "%s uzdrowił %s %s!"
ActorGain = "%s wygrał %s%s!"
ActorLoss = "%s stracił %s%s!"
ActorDrain = "%s stracił %s%s."
ActorNoDamage = "Unik! %s nie otrzymuje obrażeń!"
ActorNoHit = "Unik! %s nie otrzymuje obrażeń!"
# Resultados de ações (inimigo)
EnemyDamage = "%s otrzymuje %s obrażeń!"
EnemyRecovery = "%s uzdrowił %s%s!"
EnemyGain = "%s wygrał %s%s!"
EnemyLoss = "%s sracił %s%s!"
EnemyDrain = "%s stracił %s%s."
EnemyNoDamage = "Unik! %s nie otrzymuje obrażeń!"
EnemyNoHit = "Unik! %s nie otrzymuje obrażeń!"
# Reflexão / Evasão
Evasion = "%s uniknął ataku!"
MagicEvasion = "%s uniknął umiejętności!"
MagicReflection = "%s odbił umiejętność!"
CounterAttack = "%s kontratakuje!"
Substitute = "%s transformuje się w %s!"
# Enfraquecimento / Fortalecimento
BuffAdd = "%s posiada regenerację %s!"
DebuffAdd = "%s usunął regenerację %s!"
BuffRemove = "%s nie ma już regeneracji %s!"
# Caso não haja efeito do item
ActionFailure = "%s nie ma efektów!"
# Mensagem de erro
PlayerPosError = "Nie ustawiłeś początkowej pozycji drużyny."
EventOverflow = "Osiągnąłeś limit wywoływania typowych zdarzeń."
# Termos Básicos
def self.basic(basic_id)
$data_system.terms.basic[basic_id]
end
# Parâmetros
def self.param(param_id)
$data_system.terms.params[param_id]
end
# Tipo de Equipamento
def self.etype(etype_id)
$data_system.terms.etypes[etype_id]
end
# Comandos
def self.command(command_id)
$data_system.terms.commands[command_id]
end
# Moeda
def self.currency_unit
$data_system.currency_unit
end
#--------------------------------------------------------------------------
def self.level; basic(0); end # Nível
def self.level_a; basic(1); end # Nível (abreviação)
def self.hp; basic(2); end # HP
def self.hp_a; basic(3); end # HP (abreviação)
def self.mp; basic(4); end # MP
def self.mp_a; basic(5); end # MP (abreviação)
def self.tp; basic(6); end # TP
def self.tp_a; basic(7); end # TP (abreviação)
def self.fight; command(0); end # Lutar
def self.escape; command(1); end # Fugir
def self.attack; command(2); end # Atacar
def self.guard; command(3); end # Defender
def self.item; command(4); end # Item
def self.skill; command(5); end # Habilidade
def self.equip; command(6); end # Equipamento
def self.status; command(7); end # Estado
def self.formation; command(8); end # Formação
def self.save; command(9); end # Salvar
def self.game_end; command(10); end # Sair
def self.weapon; command(12); end # Arma
def self.armor; command(13); end # Armadura
def self.key_item; command(14); end # Item Importante
def self.equip2; command(15); end # Mudar equipamento
def self.optimize; command(16); end # Otimizar
def self.clear; command(17); end # Remover
def self.new_game; command(18); end # Novo Jogo
def self.continue; command(19); end # Continuar
def self.shutdown; command(20); end # Sair
def self.to_title; command(21); end # Tela de Título
def self.cancel; command(22); end # Cancelar
#--------------------------------------------------------------------------
# ** by MMS-S3
#--------------------------------------------------------------------------
end
Zabraniam umieszczania na innych stronach bez mojej zgody! :>