Strona 1 z 2

Requestownia battlerów itp

: 08 wrz 2016, 13:09
autor: Adamarcymag
Cóż, jako iż nudzi mi się niemiłosiernie, a nie mam pomysłu na zrobienie własnej gry ((uwierzcie mi, próbowałem)), postanowiłem zrobić małą requestownię na battlery i backgroundy ((a w przyszłości może również na inne elementy, takie jak tilesety)). Przyjmuję tylko jeden request na raz, do dziesięciu konkretnych obrazków. Każdy z nich musi zostać konkretnie opisany, oraz sprecyzowany, na jakiej wersji RPGMakera ma działać.

BATTLERY STWORZONE DO RPGMAKERA MV (do mojego prywatnego projektu fanowskiego, którego zapewne nigdy nie ukończę)
Ent
Spoiler:
Cukerkowy rycerz (na podstawie jednego z oryginalnych battlerów)
Spoiler:
Diaboliczny zestaw herbaciany
Spoiler:
BATTLEBACKI DO RPGMAKERA MV
Halloweenowy las
Spoiler:
Cyrk
Spoiler:

Re: Requestownia battlerów itp

: 08 wrz 2016, 14:59
autor: Yoroiookami
A nie myślałeś, żeby wydać taką paczkę rzeczy w twoim stylu na Steamie za kilka euro? :>

Re: Requestownia battlerów itp

: 08 wrz 2016, 15:34
autor: Adamarcymag
Nope - nigdy nie przeszło mi to przez myśl - ale taki nie mógłby być biedne ani nic, a ja nie czuję się na tyle pewnie, aby żądać "pieniondźóf" za moją twórczość. Hmmm... może o tym pomyślę :)

Re: Requestownia battlerów itp

: 08 wrz 2016, 16:46
autor: Jazzwhisky
Fajny design, wykonanie też przyjemne, zwłaszcza pierwsza grafika z biegu mogłaby znaleźć swoje miejsce w wielu produkcjach. Najfajniej byłoby pewnie gdybyś znalazł kogoś do konkretnej współpracy, tak żeby artystyczna strona projektu zachowała zupełną spójność. To co wrzuciłeś na razie strasznie pachnie point'n'clickową przygodówką, ale jestem bardzo ciekaw innych grafik, zwłaszcza stylu jaki osiągasz w tych mniejszych formach, takich jak tile czy chary. :)

A, już na tym poziomie można powiedzieć, że gdyby się przyłożyć i stworzyć ładny zestaw, to lądujesz w górnej połówce tego, na co można wydać $ w sieci. Kwestia pracy, rozwoju i motywacji, bo potencjał już masz, niewątpliwie.

Re: Requestownia battlerów itp

: 08 wrz 2016, 21:41
autor: GameBoy
Również myślę, że paczka kilkudziesięciu takich battlerów jak te zaprezentowane spokojnie mogłaby być wydana komercyjnie.

Re: Requestownia battlerów itp

: 08 wrz 2016, 21:53
autor: Dragon Kamillo
Mi tam też się podoba, choć nigdy nic nowszego od RMXP nie użyje, więc raczej mi się nie przyda.

Ale fajne są te graficzki, możesz robić dalej.

Re: Requestownia battlerów itp

: 09 wrz 2016, 10:18
autor: Adamarcymag
W sumie zamieszczając tu ogłoszenie, liczyłem właśnie na kogoś do konkretnej współpracy. Jak ktoś się zgłosi i będzie chciał grafikę od zera, to ja z chęcią pomogę :)

I taaak Dragon - wiem, że na tym forum wobec VX i MV jest powszechna śmierć i pogarda, ale chodziło mi głównie o rozdzielczość, jaką oferuje ten program, ponieważ większość moich prac jest bardzo szczegółowa a maleńkie szczególiki często giną pośród pikseli i stają się nierozpoznawalne :) Pobrałem sobie 20 dniowy trial RM MV i wycisnąłem z niego ostatnie soki, ale i tak nie zrobię z tego gry w takim czasie :/

Re: Requestownia battlerów itp

: 09 wrz 2016, 11:31
autor: Jazzwhisky
Adamarcymag pisze:wiem, że na tym forum wobec VX i MV jest powszechna śmierć i pogarda
O matko, kto Cię tak skrzywdził? :)

Jak popatrzysz na komentarze, projekty i wydane gry - rozkład jest dosyć równy, ostatnio VXA zdobywa wręcz przewagę, sam też wybrałbym go dzisiaj (ale nikogo nie poganiam, DK też świetnie wybrał). Na pewno mogłeś natknąć się na negatywne (acz konkretne) komentarze wobec MV, dużo osób realnie patrzy na wydania w kontekście czasu premiery (RMVXA był baaaardzo spóźniony), ale zdecydowanie nie powinieneś mieć obaw, także w przypadku najnowszego Makera znajdą się jego użytkownicy. Poza tym - z punktu widzenia grafika - zawsze lepiej wypuścić coś hi-res, userzy innych wersji mogą sobie wtedy coś wyciąć, zrobić resize itp., nie twój ból głowy. Zdecydowanie czekam na więcej!

Re: Requestownia battlerów itp

: 09 wrz 2016, 12:51
autor: Yoroiookami
Ja jestem w sumie ciekawy, jak sobie radzisz z rysowaniem ludzi? Bo jestem pewien, że wiele osób na forum zawsze chciało przyzwoicie narysowane wymarzone postaci. A o ludzi którzy je narysują za darmo zawsze trudno. :>

Re: Requestownia battlerów itp

: 09 wrz 2016, 14:28
autor: Adamarcymag
A proszę bardzo:
Spoiler:
A tutaj faceset powiększony do tamtej mojej gry - Marcowy Zając
https://www.dropbox.com/home/RPG?preview=march+hare.png
https://www.dropbox.com/home/RPG?previe ... hare+4.png

A to mój deviantart jakby kto był ciekaw...

Re: Requestownia battlerów itp

: 09 wrz 2016, 14:56
autor: PInroz
Tak z czystej ciekawości zapytam, w jakim programie tworzysz? :roll:

Re: Requestownia battlerów itp

: 09 wrz 2016, 15:12
autor: Adamarcymag
Obrazki w SAI, obróbka w GIMPie :)

Re: Requestownia battlerów itp

: 11 wrz 2016, 08:03
autor: BH Daimaouji
Wait, robisz "Monsters" czy "Battleanimation"? Bo się gubię

Re: Requestownia battlerów itp

: 11 wrz 2016, 11:09
autor: Dragon Kamillo
BH: To przez różne nazwy zasobów w poszczególnych makerach. Battle w 2k/3 znaczyło animacje walki, ale Battlers w nowych makerach to obrazki przeciwników, ot całe zamieszanie. Więc w przełożeniu na 2k3 to jest Monsters.

Adam: Dokończ może tła walki, bo na razie to same górne połowy. Trochę to dziwne bez tej podłogi. A z RTP raczej nie będą pasować. Tła walki w MV są dziwne, bo chyba nigdy nie będą całe widoczne.

I mną się nie przejmuj, poza tym że MV jest jednym z ostatnich makerów do ewentualnego użycia na mojej liście, to i tak nie mój styl. Moje upodobania zatrzymały się na Playstationowym pikselarcie, nie lubię zbytnio grafiki robionej na komputerze innymi metodami. Ale i tak widzę, że grafiki są fajne i gdybyś wydał taką całą paczkę, to jak wspomnieli wyżej, nawet mógłbyś zarobić. Więc rób dalej, a lepszej motywacji od kasy to raczej nie znajdziesz XD.

I zgadzam się co do rozdziałki, pomniejszając grafikę zrobioną w takim stylu nie stracimy w sumie nic z jej piękna, z powiększaniem jest większy problem, więc do VX i XP powinno się dać to bez bólu łatwo przerobić. Zresztą nie twój problem.

Re: Requestownia battlerów itp

: 11 wrz 2016, 12:04
autor: Adamarcymag
Dokończ może tła walki, bo na razie to same górne połowy.
Akurat w VX oraz MV grafiki tła potyczek składają się z dwóch elementów - tła i podłogi, które mogą być łączone w dowolnej konfiguracji. Moim zdaniem jest ich na tyle dużo i są na tyle różnorodne, że przynajmniej na razie nie mam powodu aby tworzyć również je :)

Zacząłem już myśleć nad paczkami tekstur na steama - light, dark, horror, steampunk, nature, fairytale oraz s-f, po 60 potworków w każdym jednym... to daje nam 420 battlerów do stworzenia od zera... Jeju. Życia mi nie starczy XDD

No to... mamy aniołów:
ObrazekObrazekObrazek