-MATERIAŁY ZNALEZIONE W SIECI- (Tylko tutaj!!!)
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Wszystkie midi z gier na 39 systemów (20 000 midów)
Postanowiłem się podzielić czymś mega genialnym.
W paczce znajdują się midi z gier na 39 systemów.
W każdym folderze z systemem są foldery z midami z konkretnych gier.
Jest to gigantyczna paczka, która spakowana zajmuje 50mb.
W każdym systemie są zwykle midi z wszystkich gier na dany system.
Każda gra ma osobny folder z midami. Po prostu gigantyczna kolekcja.
http://www.filesonic.com/file/45167113
W paczce znajdują się midi z gier na 39 systemów.
W każdym folderze z systemem są foldery z midami z konkretnych gier.
Jest to gigantyczna paczka, która spakowana zajmuje 50mb.
W każdym systemie są zwykle midi z wszystkich gier na dany system.
Każda gra ma osobny folder z midami. Po prostu gigantyczna kolekcja.
http://www.filesonic.com/file/45167113
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: Wszystkie midi z gier na 39 systemów (20 000 midów)
Fajnie, a mógłbyś wrzucić na inny serw (taki bez czekania i premium)?
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: -ZASOBY ZNALEZIONE W SIECI-
Sorry, że przeszkadzam, ale hotfile to też serwer typu rapidshare (czekasz na pobieranie i do tego prędkość ograniczona). Ja nie chcę czekać na plik 9.6 min + 15 sekund (czekanie na link)
- Foxik
- Posty: 139
- Rejestracja: 20 sty 2010, 15:30
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: -ZASOBY ZNALEZIONE W SIECI-
Wrzuć to na http://www.speedyshare.com/ i po problemie -.-
- Secretman
- Posty: 491
- Rejestracja: 12 kwie 2008, 19:12
Re: -ZASOBY ZNALEZIONE W SIECI-
http://www.mediafire.com/?77a67ln89lbs4us - wspomniane midi
Ściągnięcie tego z mediafire (ok. 60 kb/s - można więcej na wspomagaczach) również zajmie ok. tylu minut. Poczekać minutę na download to taki problem? - to pytanie ret. nie róbmy z tego offtopicu.Rave pisze:Sorry, że przeszkadzam, ale hotfile to też serwer typu rapidshare (czekasz na pobieranie i do tego prędkość ograniczona). Ja nie chcę czekać na plik 9.6 min + 15 sekund (czekanie na link)
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: -ZASOBY ZNALEZIONE W SIECI-
No ja nie wiem z czym on ma problemy 1 plik 50 mb. Rave ty po prostu raz to pobierasz to trwa parę minut i masz midów do końca życia w rpgmakerze XD Problemu nie ma.
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 07 gru 2010, 17:13
Re: Pokemon Essentials DS
Na oficjalnej stronie pojawiła się nowa wersja Pokemon Essentials DS!!! Jest to wersja 0.3 zostały poprawione błędy z poprzenich, dodane pare rzeczy jak np. przyciski szybkiego wyboru, butów do biegania itp. Już powinno się nadawać do robienia gry. Zapraszam do ściągania pod tym linkiem: http://pokemonpl.dbv.pl/news.php?readmore=16
Na stronie w dziale forum możecie także zadawać pytania do twórcy i pisać wszystko na teamt Pokemon Essentials DS (program do tworzenia gier), Pokemon Shadows( gra tworzona przez MaTe) oraz Pokemon Paradise( gra tworzona przez venom12).
Na stronie w dziale forum możecie także zadawać pytania do twórcy i pisać wszystko na teamt Pokemon Essentials DS (program do tworzenia gier), Pokemon Shadows( gra tworzona przez MaTe) oraz Pokemon Paradise( gra tworzona przez venom12).
-
- Posty: 928
- Rejestracja: 02 maja 2008, 09:45
[2k3]Wspaniałe systemy dla leniwych
Chcecie zrobić Zeldową, Residentową or łotewa grę w rpg makerze 2k3 bez konieczności zbierania grafik i robienia czasochłonnych absów? A więc mam coś dla was! W internecie wyszperałem zacne rzeczy:
Zelda Engine 4.0
http://www.pyxosoft.com/forums/index.php?topic=4.0
Gościu odwalił wspaniały engine zeldy! Miecz, kusza, bumerang, bomby, potiony, ekwipunek, krzaczki, wrogowie i masa innych rzeczy! Nic tylko ściągnąć, i robić na tym swoje zeldy ;)
Resident Evil Engine
Soczysty engine resident evila. Skrzybki, ammo, bronie, zombie included ;)
http://www.pyxosoft.com/forums/index.php?topic=5.0
Co sądzicie o gostku? Wg. mnie jest wielki!
Zelda Engine 4.0
http://www.pyxosoft.com/forums/index.php?topic=4.0
Gościu odwalił wspaniały engine zeldy! Miecz, kusza, bumerang, bomby, potiony, ekwipunek, krzaczki, wrogowie i masa innych rzeczy! Nic tylko ściągnąć, i robić na tym swoje zeldy ;)
Resident Evil Engine
Soczysty engine resident evila. Skrzybki, ammo, bronie, zombie included ;)
http://www.pyxosoft.com/forums/index.php?topic=5.0
Co sądzicie o gostku? Wg. mnie jest wielki!
- Twardy
- Posty: 105
- Rejestracja: 01 wrz 2006, 00:32
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Kontakt:
Re: -ZASOBY ZNALEZIONE W SIECI-
No patrzac z punktu widzenia, iz jestem wielkim fanem gier resident evil na PSX to wersja rm robi wrazenie.
Bitwa 2002- uk.- gra przepadła bez śladu
Przygoda Krzyska 2002- uk.
Przygoda Bartasa 2003- uk. ( na twierdzy przez długi czas była pod tytułem "Leo w opałach"
Drizzt Do'Urden 2003- 2 dema
Legendarny Miecz- 2003 projekt robiony wraz z Wolfganggiem, prace zostaly utracone przez awarie dysku.
Przygoda Krzyska 2002- uk.
Przygoda Bartasa 2003- uk. ( na twierdzy przez długi czas była pod tytułem "Leo w opałach"
Drizzt Do'Urden 2003- 2 dema
Legendarny Miecz- 2003 projekt robiony wraz z Wolfganggiem, prace zostaly utracone przez awarie dysku.
-
- Posty: 428
- Rejestracja: 21 mar 2011, 21:41
- Lokalizacja: Mszanowo
[RMVX]Mog VX- Menu Yui 1.5 by Moghunter
Mog VX- Menu Yui 1.5
Opis:
Jest to nowe,ładniejsze menu.
Instrukcja:
Otwórz projekt,wejdź w edytor skryptów i przekopiuj skrypt.Wejdź w "Graphics" i skopiuj folder "Menus" i "System".
Autor:
Moghunter
Screen:
Download:
http://www.mediafire.com/?q5otfi9yvcspc0y
Ostatnio zmieniony 07 maja 2011, 19:08 przez Mantiq, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 928
- Rejestracja: 02 maja 2008, 09:45
Re: -MATERIAŁY ZNALEZIONE W SIECI-
Wg. mnie zbyt przebajerowane, ale co kto lubi ;)
- Gebarsha
- Posty: 12
- Rejestracja: 27 lut 2011, 17:39
Re: -MATERIAŁY ZNALEZIONE W SIECI-
Nom zbyt prze bajerowane
- Fear
- Posty: 850
- Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
- Lokalizacja: Białystok
Re: -MATERIAŁY ZNALEZIONE W SIECI-
Kwestia słłłiiittt czcionki, za jaskrawych kolorów. Z odrobiną pracy efekt byłby lepszy, chociaż itak cms jest dobry...(z wyglądu i oceniając tylko po screenie)master miller pisze:Wg. mnie zbyt przebajerowane, ale co kto lubi ;)
-
- Posty: 428
- Rejestracja: 21 mar 2011, 21:41
- Lokalizacja: Mszanowo
Re: -MATERIAŁY ZNALEZIONE W SIECI-
Daje kolejny skrypt ^^
Opis:Skrypt dużo waży,mało popularny jest.Wg. mnie jest bardzo fajny.Jest widok z pierwszej osoby.Postaram się go dokładnie opisać.
PS.Troszeczkę skryptu przetłumaczyłem na własne potrzeby.
Instrukcja.Najpierw tworzymy nową mapę.Dajemy jakąś panoramę,która dołączona jest do skryptu.Nazwę dajemy dowolną.Obok wpisujemy np. <1><2><3>.Dlaczego?Mapa może mieć maksymalnie 3 typy ścian.W folderze System są różne.Np. są drzewa i pisze np. Wall11.Więc wykorzystaliśmy 1 typ ścian.Wiecie o co chodzi.Teraz w 1 tilesecie (A) na dole jest taka jasnozielona kratka.Rysujemy nią całą mapę.Potem widzimy różne cyferki np. 1.Jest numer ściany.Więc my ustawiliśmy w nazwie mapy,że pierwszy typ to drzewa.Rysujemy teraz gdzie chcemy.Pamietajmy,że musi być ustawiony typ i numer.Teraz zaznaczamy sobie start drużyny byle gdzie.Odpalamy i chodzimy sobie w 3D ^^.Aby skrypt działał,należy przekopiować 2 zakładki w edytorze skryptów.
Autor:Nieznany(???)
Demo:klik
Dzięki!
3D Dungeon Engine VX (czyli gra w 3D)
Opis:Skrypt dużo waży,mało popularny jest.Wg. mnie jest bardzo fajny.Jest widok z pierwszej osoby.Postaram się go dokładnie opisać.
PS.Troszeczkę skryptu przetłumaczyłem na własne potrzeby.
Instrukcja.Najpierw tworzymy nową mapę.Dajemy jakąś panoramę,która dołączona jest do skryptu.Nazwę dajemy dowolną.Obok wpisujemy np. <1><2><3>.Dlaczego?Mapa może mieć maksymalnie 3 typy ścian.W folderze System są różne.Np. są drzewa i pisze np. Wall11.Więc wykorzystaliśmy 1 typ ścian.Wiecie o co chodzi.Teraz w 1 tilesecie (A) na dole jest taka jasnozielona kratka.Rysujemy nią całą mapę.Potem widzimy różne cyferki np. 1.Jest numer ściany.Więc my ustawiliśmy w nazwie mapy,że pierwszy typ to drzewa.Rysujemy teraz gdzie chcemy.Pamietajmy,że musi być ustawiony typ i numer.Teraz zaznaczamy sobie start drużyny byle gdzie.Odpalamy i chodzimy sobie w 3D ^^.Aby skrypt działał,należy przekopiować 2 zakładki w edytorze skryptów.
Autor:Nieznany(???)
Demo:klik
Dzięki!