Ludzix sprajci :D

Jeżeli piszesz, malujesz, rysujesz, komponujesz... Podziel się tym z nami!
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4125
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Postautor: Jazzwhisky » 15 paź 2006, 20:16

Kikut pisze:Fajne, ale użyłbym takeigo lekkiego ditheringu gdzie nie gdzie, ten ogień taki troche dziwny :P Ale jest good


Co Ty mu piszesz, Ludzix.... Paskudztwo!!! xD Od czasu plesniaka rownia pochyla w dol, moze byles wtedy jakis nawalony?
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Postautor: Mertruve » 15 paź 2006, 20:58

Fakt, IMO nadal nic nie przebije pierwszego seta. Fakt, byłem wtedy nawalony. Powinienem spróbować raz jeszcze XD

Hm, mam nadzieje, że kiedyś uda mi się dorównać poziomem swoim pierwszym pracom =D
Awatar użytkownika
Kiksi

Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); TA Sprite Contest (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon I (miejsce 3)
Posty: 357
Rejestracja: 17 lip 2006, 23:02

Postautor: Kiksi » 16 paź 2006, 14:14

Co Ty mu piszesz, Ludzix.... Paskudztwo!!!

Chciałem to ująć tak bardziej delikatnie. A tak poza tym, Ludzix, weź się wkońcu za jakiś porządniejszy rysuneczek :)
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Postautor: Mertruve » 16 paź 2006, 16:50

Znowu się nawaliłem, efekt całkiem niezły:
Obrazek
Awatar użytkownika
Kiksi

Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); TA Sprite Contest (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon I (miejsce 3)
Posty: 357
Rejestracja: 17 lip 2006, 23:02

Postautor: Kiksi » 16 paź 2006, 17:21

Jeszcze troche szerszy, usuń kontury i normalnie Chubby jak sie patrzy ^^
Awatar użytkownika
Michu

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2008 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (miejsce 2); Golden Forki 2007 - Pełne Wersje (miejsce 1) Dema (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 3); TA Code-Off Edycja I (zwycięstwo)
Posty: 871
Rejestracja: 13 kwie 2006, 12:21
Lokalizacja: Piła/Poznań
Kontakt:

Postautor: Michu » 16 paź 2006, 17:37

Hmm, dajtering Taki sobie, chociaz na swetrze wyszedl calkiem niezle. Jak wspominalem - zamiast butow patyki =\

EDIT: AHAAAA! Znowu zdecydowanie za maly kontrast miedzy kolorami, szczegolnie na glowie to widac
Obrazek
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Postautor: Mertruve » 16 paź 2006, 17:54

Przecież w tym w ogóle nie ma ditheringu (dith-sux) - to na swetrze to tekstura ^^"

Obrazek
Nigdy nie wznoście miecza w pełnej zbroi podczas burzy XD

Dobre, spróbuję wysprajcić chmurkę =)

//edit: Obrazek
FUJ O_o
//edit2: Michu miał rację - po odwróceniu w prawo wygląda jak triceratops na krześle =)
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4125
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Postautor: Jazzwhisky » 16 paź 2006, 21:41

Pierwszy ma swoj urok za to druga seria kwalifikuje ten temat do czerwonego kwadracika...

Jak mowil Kikut, zrob cos wiekszego i na powaznie, musisz sie rozwijac przeca :D

Ludzikus pisze:to na swetrze to tekstura ^^"


XDDDD
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Michu

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2008 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (miejsce 2); Golden Forki 2007 - Pełne Wersje (miejsce 1) Dema (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 3); TA Code-Off Edycja I (zwycięstwo)
Posty: 871
Rejestracja: 13 kwie 2006, 12:21
Lokalizacja: Piła/Poznań
Kontakt:

Postautor: Michu » 20 paź 2006, 19:22

Jeszcze raz sie powtorze - ZA MALY KONTRAST MIEDZY KOLORAMI, ktore sie praktycznie nie roznia
Obrazek
Obrazek Obrazek
ShaQ
Posty: 77
Rejestracja: 18 kwie 2006, 10:55

Postautor: ShaQ » 25 paź 2006, 14:48

no coz - nawet jak na poczatek cienko, bo widac, ze zadnego tutka nie przeczytales ^.^ ten ogien zupelnie zly ksztalt ma, brak aa i SZKIC! po co zostawiasz obramowke przy ogniu :|?
tsukuru.pl
okrutny spam w sygnaturze.
Awatar użytkownika
Qualrath
Posty: 283
Rejestracja: 09 paź 2006, 19:33

Postautor: Qualrath » 26 paź 2006, 19:53

Cóż mogę powiedzieć, ogórkowy chłopak roxa i tyle. Sprajty ładne, przyczepiłbym się do niektórych >>nieco<< nieudanych obrazków, ale ogólnie wieelki plus(między innymi dlatego, że w porównaniu z moimi to pierwsza liga x])
Obrazek
Qual Noworoczny ^^
Awatar użytkownika
kvachu
Posty: 753
Rejestracja: 15 kwie 2006, 11:46

Postautor: kvachu » 14 gru 2006, 11:04

ORYGINALNE =D

tymi kiczami az mnie natchnales do zrobienia wlasnych(kiczy)
Obrazek

Wróć do „Galeria”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości