Duperelki spod mojej ręki - czyli różne obrazki by Preki

Jeżeli piszesz, malujesz, rysujesz, komponujesz... Podziel się tym z nami!
Awatar użytkownika
Preki

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 744
Rejestracja: 16 wrz 2007, 20:54
Lokalizacja: Siedlce City
Kontakt:

Duperelki spod mojej ręki - czyli różne obrazki by Preki

Postautor: Preki » 29 lip 2010, 22:32

Wiem że mam marnego skilla do rysowania itepe. Zawsze jednak trzymam na kompie różne obrazeczki które są efektem rozmaitych przeróbek, kolaży i innych zabaw starym dobrym Paint Shop Pro 7. Postanowiłem je zaprezentować w Galerii Gospody RMA. Możecie je podziwiać w tym temacie. Hope ya will enjoy! :twisted: :-P
Obrazek
Ekran tytułowy gry "Szajba 3" która jest robiona przez X-Techa. Chciałbym mieć ją w wersji pudełkowej! :-D Jak widać, grafika ta to przeróbka ze słynnej Contry, miałem sporo śmiechu tworząc to :-P
Obrazek
Butelka tego oto magicznego napoju jest efektem nudy, wklepania "Hoop Cola" do Googli, i małej przeróbki w PSP7. Myślę że wiecie jak nazwę tegoż produktu należy przeczytać :wink:. Obrazek znany bywalcom kanału IRC.
Obrazek
Hmm... pewnego razu buszując po TA zauważyłem origi Kalafiora przedstawiające pociągi, tylko były ciut niepodobne do tego co spotyka się na PKP. Postanowiłem więc sam zrobić co nie co, i wyszedł tylko jeden wagon. Zawsze jednak bliższy prawdziwemu :wink:
Obrazek
Logo mojej stronki. Będzie także w moich następnych grach. Rip z Metal Gear 2, przerobiony przeze mnie :-P

Jak coś jeszcze "stworzę" to dorzucę tutaj do tematu. :-D
Obrazek
http://prekisiedlce.wordpress.com/ - moje blogowe skrobanko
"W skrócie - gra nigdy nie jest gotowa, Ty zwyczajnie przestajesz nad nią pracować." - Jörg "Eiswuxe" Winterstein
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3113
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Duperelki spod mojej ręki - czyli różne obrazki by Preki

Postautor: X-Tech » 29 lip 2010, 22:33

Leżę dosłownie. Śmieszne rzeczy montujesz. :lol:
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za dobrze wykonaną pracę - grę.

Czat ssie.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie.Nie jaram się RPG itp. Szkoda czasu.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
Klonoa
Posty: 533
Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Re: Duperelki spod mojej ręki - czyli różne obrazki by Preki

Postautor: Klonoa » 30 lip 2010, 13:45

Buh! :lol:

Szajba i H.Cola sa funiastyczne xD
Obrazek


Spoiler:
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo)
Posty: 1668
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Duperelki spod mojej ręki - czyli różne obrazki by Preki

Postautor: GameBoy » 30 lip 2010, 20:32

"Jooh" (taka mała cenzura) cola -> :lol:
Aż wejdę chyba na irca.
Title i logo też fajnie wyszły. Temu kolesiowi z contry daj do ręki butelkę z tym przepysznym h.colowym (brzmi jak nazwa bakterii :lol: ) napojem.

A wagon trochę bieda, ale to w końcu pkp. :D
http://www.rmxp.vot.pl -> kopia RMXP

To Twój projekt, więc, do jasnej cholery, weź wreszcie za niego choć odrobinę odpowiedzialności. - Kleo =)
Ponoć w jaskiniach koło rysunków ściennych przedstawiających mamuty można było zobaczyć "scena umiera". - Noruj =)
Awatar użytkownika
Preki

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 744
Rejestracja: 16 wrz 2007, 20:54
Lokalizacja: Siedlce City
Kontakt:

Re: Duperelki spod mojej ręki - czyli różne obrazki by Preki

Postautor: Preki » 02 sie 2010, 23:25

Obrazek
Kolejne barachło jakie opuściło Paint Shopa na moim kompie. Jak widać - po raz nie wiem który przerobiony title z jakieś NES-owej gry (tym razem - Battle City). Uprzedzając wasze pytania - ani gry ani "adventura" o Spamthirowym Czołgu robić nie będę, powstał tylko ten obrazek, przedstawiający jak to chcemy z X-Techem i Ska'ciem wyruszyć na podbój wiadomo czego, ale "ktoś" (ten łysol po lewej :-P ) dokonał sabotażu. Pomysł na taki idiotyzm miałem już wtedy gdy robiłem zdjęcie temu czołgowi, który stoi sobie gdzieś na gdańskiej Oliwie. Tak, to było jak wracałem ze Zjazdu :wink:
Ostatnio zmieniony 19 sty 2012, 10:28 przez Preki, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
http://prekisiedlce.wordpress.com/ - moje blogowe skrobanko
"W skrócie - gra nigdy nie jest gotowa, Ty zwyczajnie przestajesz nad nią pracować." - Jörg "Eiswuxe" Winterstein
Awatar użytkownika
Preki

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 744
Rejestracja: 16 wrz 2007, 20:54
Lokalizacja: Siedlce City
Kontakt:

Re: Duperelki spod mojej ręki - czyli różne obrazki by Preki

Postautor: Preki » 16 sie 2010, 14:50

Od razu sorry za doubleposta ale nevermind.

Oto mój nowy pseudo-wytwór: Battle City Cross Defender Edition!
Obrazek
Komentarze chyba nie są potrzebne :twisted: :-P
Obrazek
http://prekisiedlce.wordpress.com/ - moje blogowe skrobanko
"W skrócie - gra nigdy nie jest gotowa, Ty zwyczajnie przestajesz nad nią pracować." - Jörg "Eiswuxe" Winterstein
Awatar użytkownika
Sabikku

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 2); Golden Forki 2009 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 305
Rejestracja: 01 sty 2009, 19:36

Re: Duperelki spod mojej ręki - czyli różne obrazki by Preki

Postautor: Sabikku » 16 sie 2010, 17:12

KIEDY BĘDZIE DEMO.
A spamthirowy czołg... fajny :).

PS Nazwa tematu dziwnie mi się kojarzy xd.
Awatar użytkownika
Preki

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 744
Rejestracja: 16 wrz 2007, 20:54
Lokalizacja: Siedlce City
Kontakt:

Re: Duperelki spod mojej ręki - czyli różne obrazki by Preki

Postautor: Preki » 18 kwie 2011, 21:01

Obrazek
Concept art jednego z bossów pewnej gry - czyli LiŻuX mark 3, połączenie żuka, linuksa, i transformersa!
Obrazek
http://prekisiedlce.wordpress.com/ - moje blogowe skrobanko
"W skrócie - gra nigdy nie jest gotowa, Ty zwyczajnie przestajesz nad nią pracować." - Jörg "Eiswuxe" Winterstein
Awatar użytkownika
Rave

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 2)
Posty: 1959
Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'

Re: Duperelki spod mojej ręki - czyli różne obrazki by Preki

Postautor: Rave » 19 kwie 2011, 12:11

Preki pisze:połączenie żuka, linuksa, i transformersa!



Chyba Tuksa, żuka i transformersa. Tux nie jest nawet oficjalnym logiem Linuksa (kernela), tylko tak jakby maskotką (coś jak spinacz dla office'a) po którym się go poznaje. No chyba że działa na jakimś distro dla urządzeń wbudowanych (nawet bym się nie zdziwił, bo jak by na Windows działał, to by się działo jak w tym filmiku - zwieszka w najmniej odpowiednim momencie)
Awatar użytkownika
Preki

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 744
Rejestracja: 16 wrz 2007, 20:54
Lokalizacja: Siedlce City
Kontakt:

Re: Duperelki spod mojej ręki - czyli różne obrazki by Preki

Postautor: Preki » 30 lip 2011, 10:34

Grzeczny miś... i ten nieco mniej grzeczny :-P
Obrazek
Zauważone podczas spaceru ulicą Piotrkowską w Łodzi.
Obrazek
http://prekisiedlce.wordpress.com/ - moje blogowe skrobanko
"W skrócie - gra nigdy nie jest gotowa, Ty zwyczajnie przestajesz nad nią pracować." - Jörg "Eiswuxe" Winterstein
Mantiq
Posty: 428
Rejestracja: 21 mar 2011, 21:41
Lokalizacja: Mszanowo

Re: Duperelki spod mojej ręki - czyli różne obrazki by Preki

Postautor: Mantiq » 30 lip 2011, 13:42

To pewnie miś przekliniak :D
Awatar użytkownika
Secretman
Posty: 491
Rejestracja: 12 kwie 2008, 19:12

Re: Duperelki spod mojej ręki - czyli różne obrazki by Preki

Postautor: Secretman » 30 lip 2011, 14:34

Przecież to bekający miś Push-Upek ziom....
Obrazek fajny i śmieszny :lol:. Masz takich więcej?
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1191
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Kontakt:

Re: Duperelki spod mojej ręki - czyli różne obrazki by Preki

Postautor: Noruj » 30 lip 2011, 20:29

Poznaję go :D
To ten misiu z tych kretyńskim kreskówek na 4funTV
Z tego co pamiętam to cały czas pije browar i beka :P
Obrazek


Marazm.
Awatar użytkownika
Preki

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 744
Rejestracja: 16 wrz 2007, 20:54
Lokalizacja: Siedlce City
Kontakt:

Re: Duperelki spod mojej ręki - czyli różne obrazki by Preki

Postautor: Preki » 31 lip 2011, 17:07

Secretman pisze:Przecież to bekający miś Push-Upek ziom....
Obrazek fajny i śmieszny :lol:. Masz takich więcej?


Obrazek powstał w tych samych okolicznościach co Spamthirowy Czołg. Idę, myślę co by z tym zrobić, focę, wracam do domu i odpalam Paint Shopa :-P. A czy mam więcej takich obrazków? Myślę że z biegiem czasu trochę tego przybędzie, gdyż często wyjeżdżam tu-i-tam. Po narysowaniu LiŻuXa mk.3 myślę także nad rysowaniem czegoś (i to bardziej poważnego) na kartce ołówkiem, bo może i nie mam tak marnego skilla jak sądziłem...
Obrazek
http://prekisiedlce.wordpress.com/ - moje blogowe skrobanko
"W skrócie - gra nigdy nie jest gotowa, Ty zwyczajnie przestajesz nad nią pracować." - Jörg "Eiswuxe" Winterstein
Awatar użytkownika
Preki

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 744
Rejestracja: 16 wrz 2007, 20:54
Lokalizacja: Siedlce City
Kontakt:

Re: Duperelki spod mojej ręki - czyli różne obrazki by Preki

Postautor: Preki » 18 sty 2012, 18:55

Lol, dawno tu nic nie dawałem. Tym razem pora na coś absurdalnie absurdalnego.
Obrazek

EDIT:
Jako że ostatnio miałem trochę do czynienia z pewną organizacją mundurową, która w bezczelny sposób stara się wyłudzić ode mnie po 50 (a poczyniła już pierwszy krok ku temu). W efekcie kolejne durne dzieło, póki co w takiej formie, może dam inny napis:
Obrazek
Obrazek
http://prekisiedlce.wordpress.com/ - moje blogowe skrobanko
"W skrócie - gra nigdy nie jest gotowa, Ty zwyczajnie przestajesz nad nią pracować." - Jörg "Eiswuxe" Winterstein

Wróć do „Galeria”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości