Graficzki do 'współczesnego' projektu

Jeżeli piszesz, malujesz, rysujesz, komponujesz... Podziel się tym z nami!
Awatar użytkownika
Darkfault
Posty: 31
Rejestracja: 11 cze 2010, 15:23
Lokalizacja: Białystok

Graficzki do 'współczesnego' projektu

Postautor: Darkfault » 10 wrz 2010, 22:33

To NIE są screeny z gry. To dopiero testy grafik [w takim stylu będą robione wszystkie]
Gra ma być z założenia prosto wyglądająca i zabawna.
Okres: współczesność.

Byłbym wdzięczny za rady co jest nie halo, co poprawić itp.

Do postaci proszę się nie przyklejać - nie jest łatwo robić charsety od zera, dlatego prosty design i kolory - jak mam podołać zrobieniu kilkunastu [kilkudziesięciu] charsetów, muszę 'keep it simple'.


Wnętrze:
Obrazek

Miasto [dzielnica domków jednorodzinnych. Bloki zacznę robić jak skończę tutaj]:
Obrazek



---
Aha i bonusik - okładka mojej nowej płyty, która nigdy nie powstanie :|
Obrazek
Awatar użytkownika
radek02
Posty: 111
Rejestracja: 08 mar 2010, 15:34

Re: Graficzki do 'współczesnego' projektu

Postautor: radek02 » 11 wrz 2010, 13:55

hmmm ładnie ci te graficzki wyszły :)
pasowałby do miasteczka :D . a charset ujdzie w tych grafikach :)
Teksty ze chatów, for i innych rm'woych duperelków:
Spoiler:


Dołącz do grupy makerowiczów na nk ! http://nk.pl/#grupy/29610
Awatar użytkownika
Darkfault
Posty: 31
Rejestracja: 11 cze 2010, 15:23
Lokalizacja: Białystok

Re: Graficzki do 'współczesnego' projektu

Postautor: Darkfault » 11 wrz 2010, 14:36

Miasteczka? :|
Awatar użytkownika
radek02
Posty: 111
Rejestracja: 08 mar 2010, 15:34

Re: Graficzki do 'współczesnego' projektu

Postautor: radek02 » 11 wrz 2010, 23:07

nowoczesnego ;)
Teksty ze chatów, for i innych rm'woych duperelków:


Spoiler:





Dołącz do grupy makerowiczów na nk ! http://nk.pl/#grupy/29610
Awatar użytkownika
Mikisi
Posty: 267
Rejestracja: 20 maja 2008, 17:45
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: Graficzki do 'współczesnego' projektu

Postautor: Mikisi » 15 wrz 2010, 18:48

radek02 pisze:nowoczesnego ;)


Jak dla mnie to jest obraźliwe...
Awatar użytkownika
Darkfault
Posty: 31
Rejestracja: 11 cze 2010, 15:23
Lokalizacja: Białystok

Re: Graficzki do 'współczesnego' projektu

Postautor: Darkfault » 16 wrz 2010, 12:26

Mikisi, co masz na myśli? :|
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3112
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Graficzki do 'współczesnego' projektu

Postautor: X-Tech » 16 wrz 2010, 12:28

Stylowe grafiki. Dajesz rób gierkę...

Jak przykłady dobrych gier z TA ci nie odpowiadają polecam: http://rpgmaker.net/
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za dobrze wykonaną pracę - grę.

Czat ssie.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie.Nie jaram się RPG itp. Szkoda czasu.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
Mikisi
Posty: 267
Rejestracja: 20 maja 2008, 17:45
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: Graficzki do 'współczesnego' projektu

Postautor: Mikisi » 16 wrz 2010, 21:04

Darkfault pisze:Mikisi, co masz na myśli? :|


To, że grafiki są za dobre na Miasteczko Nowoczesne. :P
Awatar użytkownika
Darkfault
Posty: 31
Rejestracja: 11 cze 2010, 15:23
Lokalizacja: Białystok

Re: Graficzki do 'współczesnego' projektu

Postautor: Darkfault » 17 wrz 2010, 08:26

Yyy... Co to jest miasteczko nowoczesne? :| Jakaś gra? ;|
Awatar użytkownika
ŻbiXs

Golden Forki Special - Dema (zwycięstwo)
Posty: 319
Rejestracja: 19 lis 2007, 11:37
Lokalizacja: odmęty internetu
Kontakt:

Re: Graficzki do 'współczesnego' projektu

Postautor: ŻbiXs » 17 wrz 2010, 12:41

viewtopic.php?f=1&t=2185 :-)

A, i ładne biurko na 1 obrazku. :wink:
Awatar użytkownika
Rave

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 2)
Posty: 1942
Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'

Re: Graficzki do 'współczesnego' projektu

Postautor: Rave » 24 wrz 2010, 21:42

Tileset fajny, no ale charki trochę nie tego - no ale rozumiem, że ciężko zrobić dobre charki "własnoręcznie". Sam korzystam z generatorów.

Aha - na charas-project w generatorze charsetów są chyba elementy "współczesne". Potem jeszcze konwersja na format XP i będzie git. A i na pierwszym screenie łóżko jest troszeczkę za duże względem postaci.

Wróć do „Galeria”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości