Strona 1 z 1

Koncept Arty ze świata SD i nie tylko

: 29 cze 2011, 19:22
autor: AkiNebula_e
Generalnie całą naszą grupą zajmujemy się pewnym projektem o pełnej, przydługiej i strasznie paskudnej nazwie: "Niekończące się Universum SD". Jako, że jedyny mam smykałke do grafiki to rysuje szkice postaci, animuje je czasem, zajmuje się składem DTP itp. Wydaje mi się, że nie będzie w tym nic złego jeśli zaprezentuje parę prac szerszemu gronu.

http://fav.me/d3ct221

http://fav.me/d3csxu0

http://fav.me/d3bzy4q

http://fav.me/d3bu2p1

Re: Koncept Arty ze świata SD i nie tylko

: 29 cze 2011, 19:27
autor: Dorex
Ty serio sam to robisz wyje... w kosmos. (Pszepraszam za słownictwo)

Re: Koncept Arty ze świata SD i nie tylko

: 29 cze 2011, 19:38
autor: Leaf
Trochę dawniej siedziałem w rysunku mangowym więc trochę Ci podpowiem.
1 Rys - Głowa za duża.
2 Rys - Super.
3 Rys - Klata i brzuch coś mi nie pasi. A gdzie dziura!?!?
4 Rys - Głowa zbyt podłużna. Dolna kreska w oczach powinna być wygięta w drugą stronę (Brzuszkiem w dół). Poczytaj trochę o proporcjach, bo ci karzełkowaty wyszedł. Buty wymiatają. Sam je wymyśliłeś czy skopiowałeś? Tylko szczerze xD

Wiem, że jestem surowy, ale byłem kiedyś użyszkodnikiem forum o rysowaniu i tak się nagapiłem w perfekcyjne dzieła, że zmienił mi się system oceniania ;]

2 rysunek jest podejrzanie 100 razy lepszy od reszty :-x

Re: Koncept Arty ze świata SD i nie tylko

: 29 cze 2011, 19:41
autor: Fehu
Prace mocno przeciętne. Totalnie zaburzone proporcje, nawet jak na mangę.

Re: Koncept Arty ze świata SD i nie tylko

: 29 cze 2011, 19:45
autor: Leaf
Fehu: Nawet nie wiesz jak mangowcy ściśle trzymają się proporcji.
Zgadzam się z Tobą, że przeciętne, ale ten drugi rysunek jakoś całkiem inny i lepszy od reszty...

Re: Koncept Arty ze świata SD i nie tylko

: 29 cze 2011, 20:06
autor: AkiNebula_e
Chi zostala przerysowana z malego obrazka. Dlatego zachowala idelne proporcje. Ale to nic nadzwyczajnego po prostu kopiowalem to co widzialem. Reszta jest stworzona przeze mnie. Od wielu miesiecy szukam rysownikow badz animatorow ktorzy pomogli by mi nieco ulepszyc moj styl. Nie chce by byla to typowa manga. Cos na skraju wymieszania klasycznego fantasy i mangi. Nie wyobrazam sobie 100% mangowego krasnoluda, no chyba ze cos na styl tego z Record of Lodoss War.

Co do proporcji Hizengardczyka (ostatni rysunek) to takie miały być. Rasa Hizengardu nie jest zbyt wysoka, max. 165 u mezczyzn i 160 u kobiet. Tak samo skrzydla, u kobiet sa wieksze, bardziej gibkie i zreczne. Mezczyzni maja bardziej sztywne, mniejsze i potezniejsze skrzydla. Zaraz zaatakuja mnie ludzie "Jakim cudem moga nimi machac skoro sa takie sztywne". Otoz nie machaja by latac. Ich skrzydla dzialaja bardziej na zasadzie "silnika odrzutowego". W piorach sa kanaly energotokowe, ktore pozwalaja wyzwalac duza ilosc mocy w jednym momencie. Jedynie ich potomkowie, Hyperionii mieli "normalne" skrzydła.

Re: Koncept Arty ze świata SD i nie tylko

: 29 cze 2011, 20:21
autor: Fehu
Leafman: Nawet wiem, bo interesuję się mangą i anime. Manga zakłada nienaturalne proporcje [powiększone głowy, oczy itd.] Powyższe prace mają nie tyle proporcje nienaturalne, co zupełnie chaotyczne i niezrównoważone.

@Edit: I drugi rysunek wcale nie jest dużo lepszy. Nogi są fatalnie narysowane. Łydki diametralnie różnej długości, pięty wyrastające ni z gruchy ni z pietruchy, brak zarysowanych kolan.

Re: Koncept Arty ze świata SD i nie tylko

: 05 lip 2011, 15:52
autor: AkiNebula_e
Wiarus, uniwersalny wojownik.

http://fav.me/d3btxgx

Re: Koncept Arty ze świata SD i nie tylko

: 05 lip 2011, 20:06
autor: Fehu
  • Króciutkie łapki
  • Straszny obojczyk
  • Z deka wysokie czoło
  • Niepoprawna muskulatura lewej ręki
  • I po prostu brzydkie włosie

Re: Koncept Arty ze świata SD i nie tylko

: 05 lip 2011, 22:07
autor: Mantiq
Mi się podoba, tylko jakieś krzywe te postacie imho.

Re: Koncept Arty ze świata SD i nie tylko

: 05 lip 2011, 22:16
autor: Leaf

Re: Koncept Arty ze świata SD i nie tylko

: 19 wrz 2011, 19:57
autor: AkiNebula_e
Obrazek

Zasadniczo z zawodu jestem grafikiem komputerowym, wiec czego nie potrafie narysowac poprawie w kompie.