Gaidusiowe picztureczki =3

Jeżeli piszesz, malujesz, rysujesz, komponujesz... Podziel się tym z nami!
Awatar użytkownika
Sobriquet Gaido

Golden Forki 2007 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 474
Rejestracja: 15 kwie 2007, 21:45
Lokalizacja: Ale mam pod spodem fikuśny znaczek :D

Re: Gaidusiowe picztureczki =3

Postautor: Sobriquet Gaido » 01 kwie 2008, 19:17

Skończyłem jedna grę, zastanawiam się nad kolejną - Choć najprawdopodobniej już nie w RPGmakerze.
A od czego zaczyna się tworzenie gry? W moim przypadku, od projektu postaci:

Goblin Crafter
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: Gaidusiowe picztureczki =3

Postautor: Kalashnikov » 01 kwie 2008, 19:20

W koncu! Gra oparta na Twoich rysunkach to bedzie cos.
A w jakim programie planujesz lub zastanawiasz sie, czy ja zrobic?

Goblin oczywiscie miodzio :]
Awatar użytkownika
Sobriquet Gaido

Golden Forki 2007 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 474
Rejestracja: 15 kwie 2007, 21:45
Lokalizacja: Ale mam pod spodem fikuśny znaczek :D

Re: Gaidusiowe picztureczki =3

Postautor: Sobriquet Gaido » 11 maja 2008, 20:01

Zawsze mam moralny dylemat gdy przedstawiam obrazki które ktoś ode mnie "zamawia". No, ale jak tu się powstrzymać przed ukazaniem nowej wersji pokemonów z liftingowanym Pikaczu i jego ewolucją na czele ;P

W razie czego, bonusowo narysuje "w sekrecie" kolejnego Psyducka...
Awatar użytkownika
Dharoo777
Posty: 29
Rejestracja: 04 lis 2007, 22:04

Re: Gaidusiowe picztureczki =3

Postautor: Dharoo777 » 11 maja 2008, 21:53

jesli tak wyglada slodki Pikachu by Gaido to niechcialbym zobaczyc trenera Asha Keczupa :p
_______________________
Awatar użytkownika
Sobriquet Gaido

Golden Forki 2007 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 474
Rejestracja: 15 kwie 2007, 21:45
Lokalizacja: Ale mam pod spodem fikuśny znaczek :D

Re: Gaidusiowe picztureczki =3

Postautor: Sobriquet Gaido » 21 maja 2008, 19:05

A tak ino i w ogóle

To nie to co myślicie :P Chyba, że myslicie faktycznie, że jest to to czym to jest, choć tym to wcale nie jest, bo tego narazie nie ma, jest za to co innego, ale póki co dobre i to...

I wszystko jasne.
Awatar użytkownika
BeVoo

Golden Forki 2008 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 442
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:20

Re: Gaidusiowe picztureczki =3

Postautor: BeVoo » 21 maja 2008, 19:45

No ja sie domyslalem ze to to. Chociaz faktycznie wyglada na co innego. Chociaz gdyby ktos nie znal tego drugiego, to moglby na to wpasc. Swoja droga fajne to to. Az szkoda ze nie bedzie z tego czegos. Chociaz ko wie, jesli tamto wypali, to moze i cos z tego bedzie :] Trzeba bylo tak od razu!
Gdzie jest wanamingo kiedy śpi?
Awatar użytkownika
Flaque
Posty: 400
Rejestracja: 28 paź 2007, 21:11
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Gaidusiowe picztureczki =3

Postautor: Flaque » 21 maja 2008, 21:19

W 100% zgadzam się z BeVoo.
Dodam jeszcze, że byłbyś tym kim chcielibyśmy być, jakby to było tym, czym się wydaje =D
Obrazek
Awatar użytkownika
Sobriquet Gaido

Golden Forki 2007 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 474
Rejestracja: 15 kwie 2007, 21:45
Lokalizacja: Ale mam pod spodem fikuśny znaczek :D

Re: Gaidusiowe picztureczki =3

Postautor: Sobriquet Gaido » 23 maja 2008, 18:14

Republikusik
Ultrosiczek
Demokartausik

Kazali nam dziś jechac do roboty. Nie wiem po co, bo nudziłem się jak żadko kiedy. Za to spłodziłem pare rysunków. Wszystkich nie pokazuje bo mi dziewczyny z pracy zakosiły ;p

Ale tak po za tym to wiecie. Zero inwencji, wszystko zerżnięte z zagranicznych gier, no bez jaj, widać, że kurde jestem beznadziejny bo jak bum cyk cyk wszystko już było i w ogóle... wewnętrzne fuj (Bez żadnych aluzji do aktualnych tematów na forum :P)
Awatar użytkownika
YoH
Posty: 165
Rejestracja: 11 lip 2007, 15:31
Lokalizacja: Płock

Re: Gaidusiowe picztureczki =3

Postautor: YoH » 23 maja 2008, 18:57

Przyznam sie z obawa o swoje zycie: niektore twoje rysunki zbytnio mi sie podobaja. Ale co do tych: powinno sie ich namalowac zamiast apostolow na Ostatniej Wieczerzy.
Awatar użytkownika
Qualrath
Posty: 283
Rejestracja: 09 paź 2006, 19:33

Re: Gaidusiowe picztureczki =3

Postautor: Qualrath » 23 maja 2008, 19:08

"Twarz" Ultrosiczka miażdży po prostu, chyba będę dla ciebie miał rikłest >=D
Obrazek
Qual Noworoczny ^^
Awatar użytkownika
Sobriquet Gaido

Golden Forki 2007 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 474
Rejestracja: 15 kwie 2007, 21:45
Lokalizacja: Ale mam pod spodem fikuśny znaczek :D

Re: Gaidusiowe picztureczki =3

Postautor: Sobriquet Gaido » 23 maja 2008, 19:20

Spoko - jestem otwarty na propozycje - tylko niekoniecznie zawsze je realizuje :twisted:
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: Gaidusiowe picztureczki =3

Postautor: Kalashnikov » 23 maja 2008, 22:06

Genialne, Ultrosiczek w szczególności. Chylę czoła i czekam z niecieprliwością na jakieś info o Cardefren.
Awatar użytkownika
Sobriquet Gaido

Golden Forki 2007 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 474
Rejestracja: 15 kwie 2007, 21:45
Lokalizacja: Ale mam pod spodem fikuśny znaczek :D

Re: Gaidusiowe picztureczki =3

Postautor: Sobriquet Gaido » 29 maja 2008, 19:18

Inspiracja w życiu każdego człowieka zajmującego się rysunkiem, muzyką, filmem czy też produkcją gier ma spore znaczenie. Inspirować mogą rózne rzeczy i wydawąło by się, że im lepszy rzemieślnik tym inspirują go coraz to ambitniejsze rzeczy...

Absolutna racja

Inspiration

8)
Awatar użytkownika
Flaque
Posty: 400
Rejestracja: 28 paź 2007, 21:11
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Gaidusiowe picztureczki =3

Postautor: Flaque » 29 maja 2008, 19:41

Wzruszyłem się ;E
Przypomina 'porn' Kolina =d
Ale ofkors to lepsze bo Twoje =dddddddlol
Genialna postawa, rysunek wygląda jak jakiś concept postaci do horroru.
Obrazek
piona
Obrazek
Awatar użytkownika
Super Vegeta
Posty: 847
Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: Gaidusiowe picztureczki =3

Postautor: Super Vegeta » 29 maja 2008, 20:02

OwO

Urocze. :)
Uśmiech Demokartausika ftw.

Wróć do „Galeria”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości