Moje prace:Pixel art

Jeżeli piszesz, malujesz, rysujesz, komponujesz... Podziel się tym z nami!
Awatar użytkownika
Rave

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 2)
Posty: 2041
Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'

Re: Moje prace:Pixel art

Post autor: Rave »

Prędzej ten char jest do VX/Ace niż do RM95. RM95 ma zdaje się też inny układ kierunków.
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1948
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Moje prace:Pixel art

Post autor: Dragon Kamillo »

No ma inny układ kierunków ale to co XD - http://stifu.free.fr/dl/rpg95/faqs/vxrpg95.html => http://stifu.free.fr/dl/rpg95/gfxsets/vx.zip

A kolorkami jednak bardziej przypominają 95 niż ten cuksowy i przekolorowany VX
Awatar użytkownika
Soul

Golden Forki 2019 - Pełne Wersje (miejsce 1); Konrad Championship (miejsce 1); TA Sprite Contest 4 (miejsce 2)
Posty: 526
Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: Moje prace:Pixel art

Post autor: Soul »

1 bit jak 1 bit czyli prawie żadnego cieniowania(chociaż nie, bo można ditherem uzyskać kilka cieni). Choć w przypadku exfontów jest mała trudność w uchwyceniu niektórych rzeczy w 12x12 pixeli przy dwóch kolorach. R2D2 jest ładny. Tylko niektórzy mówią, że każda praca wygląda lepiej bez ditheru, no ale co kto lubi :)
Awatar użytkownika
Hubertov
Posty: 253
Rejestracja: 28 paź 2013, 16:07

Re: Moje prace:Pixel art

Post autor: Hubertov »

Soul pisze:Tylko niektórzy mówią, że każda praca wygląda lepiej bez ditheru, no ale co kto lubi :)
Nie! :evil: Moim zdaniem nic tak nie dodaje retro stajlu jak dithering 8)
Awatar użytkownika
Soul

Golden Forki 2019 - Pełne Wersje (miejsce 1); Konrad Championship (miejsce 1); TA Sprite Contest 4 (miejsce 2)
Posty: 526
Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: Moje prace:Pixel art

Post autor: Soul »

Owszem Hubertov, no bo przecież dither w retro grach był stosowany właśnie do tego, aby ominąć limit kolorów i zrobić bardziej płynne przejścia. Osobiście to on mi nie przeszkadza.
Awatar użytkownika
Hubertov
Posty: 253
Rejestracja: 28 paź 2013, 16:07

Re: Moje prace:Pixel art

Post autor: Hubertov »

Teraz przedstawiam tileset "Fjuczer spejsszip", czyli wnętrze statku kosmicznego:
Obrazek
Co o tym sądzicie? :wink: Ekran przyciemniony o -34 na każdy kolor :)
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1948
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Moje prace:Pixel art

Post autor: Dragon Kamillo »

Tileset mógłby być bardziej szczegółowy, ten wygląda na 5 minutową robotę w paincie i zabawę w rysowanie prostokątów. Najbardziej odpycha mnie ściana.
A no i obrazek, te słupy z tą zieloną cieczą mają źle zrobioną podstawę, po za tym są świetne w stylu chara, tylko niestety to jakoś nie za bardzo (według mnie) pasuje do tych tili.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
Hubertov
Posty: 253
Rejestracja: 28 paź 2013, 16:07

Re: Moje prace:Pixel art

Post autor: Hubertov »

Dragon Kamillo pisze:Tileset mógłby być bardziej szczegółowy, ten wygląda na 5 minutową robotę w paincie i zabawę w rysowanie prostokątów. Najbardziej odpycha mnie ściana.
Robiłem to w Graphics Gale. Reszta to prawda :wink:
Dragon Kamillo pisze: A no i obrazek, te słupy z tą zieloną cieczą mają źle zrobioną podstawę, po za tym są świetne w stylu chara, tylko niestety to jakoś nie za bardzo (według mnie) pasuje do tych tili.
Zła podstawa? Tak jak się przypatruje, to rzeczywiście coś tu jest nie tak. Ale bardziej bym stawiał, że to czubek jest nieprawidłowy. Mógłbyś wytłumaczyć bardziej w czym ten błąd tkwi? Bo już mam mętlik w głowie...
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1948
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Moje prace:Pixel art

Post autor: Dragon Kamillo »

Chodzi mniej więcej o coś takiego, twoja wersja jest z prawej, poprawna z lewej.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
Hubertov
Posty: 253
Rejestracja: 28 paź 2013, 16:07

Re: Moje prace:Pixel art

Post autor: Hubertov »

Ok, poprawiłem to :)
Obrazek
Chyba najlepiej wyszła wersja pierwsza od lewej :P
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1948
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Moje prace:Pixel art

Post autor: Dragon Kamillo »

Tylko tylną czarną kreskę zamień na ciemnozieloną - teraz tam dziwnie wygląda tak.
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo); TA Sprite Contest 6 (miejsce 3)(miejsce 3)
Posty: 1769
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Moje prace:Pixel art

Post autor: GameBoy »

Pillow shading na kafelkach na ścianie jest paskudny.

Szybka poprawka:

Obrazek
Awatar użytkownika
Hubertov
Posty: 253
Rejestracja: 28 paź 2013, 16:07

Re: Moje prace:Pixel art

Post autor: Hubertov »

@GameBoy Okej, poprawię to :wink:

Przedstawiam teraz tileset stylizowany na wnętrze Nostromo ;) :
Obrazek
Przy przyciemnieniu ekranu -34 na każdy kolor.
Awatar użytkownika
Lyserg1260
Posty: 159
Rejestracja: 13 sty 2014, 00:03
Lokalizacja: Katowice

Re: Moje prace:Pixel art

Post autor: Lyserg1260 »

Mi się troszkę nie podoba, że wszędzie są kwadraty i wygląda jakbyś zrobił screena z poziomu edytora eventów, ale pewnie w grze wygląda to lepiej. Ja się osobiście nie za bardzo znam na pixelkach, więc raczej moją opinię traktuj z przymrużeniem oka. Ogólnie tekstury ładne tylko złączenia siatki na podłożu dziwnie wyglądają.
Awatar użytkownika
Hubertov
Posty: 253
Rejestracja: 28 paź 2013, 16:07

Re: Moje prace:Pixel art

Post autor: Hubertov »

Lyserg1260 pisze:Mi się troszkę nie podoba, że wszędzie są kwadraty i wygląda jakbyś zrobił screena z poziomu edytora eventów
Poprawię to 8) Ten dach jest jeszcze brzydki i to przez niego kijowo wygląda ;p
Lyserg1260 pisze:złączenia siatki na podłożu dziwnie wyglądają.
:-(
Wzorowałem się na tym:
Spoiler:
Zobaczę co da się zrobić :)

EDIT
Przedstawiam element tilesetu, czyli stolik z laptopem:
Obrazek
ODPOWIEDZ