Poza tym, co sam zauważyłeś i opisałeś jako swoje cechy to widać brak określonego źródła światła. Twarz sugeruje oświetlenie z lewej, kolczuga z przodu, topór z prawej, nie wiadomo o co chodzi. Pikselkowi potrzeba uproszczenia kształtów i konsekwencji w stosowaniu technik np. włosy nie mają obramowania, a ubranie tak.
A liczbą kolorów to bym się raczej niespecjalnie przejmował. Kiedy poszczególne odcienie będą się więcej od siebie różnić, nie potrzeba będzie ich zbyt wielu. Więc kontrast.
http://androidarts.com/pixtut/pixelart.htm#LightSource - tu masz co nieco o świetle i o upraszczaniu bryły.
No i pracuj dalej, chętnie popatrzę!
@down: Tu się nie zgodzę. Wg. mnie antyaliasing sprawiłby jedynie, że nieczytelny pikselek stałby się rozmytym nieczytelnym pikselkiem. Wiele z tych krawędzi można by bez najmniejszej straty wyprostować.
Galeria Soula
-
- Posty: 241
- Rejestracja: 18 lip 2011, 15:11
Re: Galeria Soula
Ostatnio zmieniony 16 lip 2016, 18:26 przez lorak, łącznie zmieniany 1 raz.
- GameBoy
- Posty: 1770
- Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Galeria Soula
Nie jest źle, ale większość krawędzi aż się prosi o trochę antyaliasingu (oczywiście takiego ręcznego, bez użycia żadnych narzędzi do wygładzania etc.), bo są strasznie kanciate.
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: Galeria Soula
Nawet fajnie, aczkolwiek lewa strona prosi się o poprawki. Szczególnie toporu i zgiętej ręki. Powodzenia w dalszym tworzeniu
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)