Galeria Soula

Jeżeli piszesz, malujesz, rysujesz, komponujesz... Podziel się tym z nami!
lorak

Golden Forki Special - Premiery (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon VI (miejsce 1); Liga Mapperów Sezon V (miejsce 3)
Posty: 241
Rejestracja: 18 lip 2011, 15:11

Re: Galeria Soula

Post autor: lorak »

Poza tym, co sam zauważyłeś i opisałeś jako swoje cechy to widać brak określonego źródła światła. Twarz sugeruje oświetlenie z lewej, kolczuga z przodu, topór z prawej, nie wiadomo o co chodzi. Pikselkowi potrzeba uproszczenia kształtów i konsekwencji w stosowaniu technik np. włosy nie mają obramowania, a ubranie tak.
A liczbą kolorów to bym się raczej niespecjalnie przejmował. Kiedy poszczególne odcienie będą się więcej od siebie różnić, nie potrzeba będzie ich zbyt wielu. Więc kontrast.

http://androidarts.com/pixtut/pixelart.htm#LightSource - tu masz co nieco o świetle i o upraszczaniu bryły.
No i pracuj dalej, chętnie popatrzę!

@down: Tu się nie zgodzę. Wg. mnie antyaliasing sprawiłby jedynie, że nieczytelny pikselek stałby się rozmytym nieczytelnym pikselkiem. Wiele z tych krawędzi można by bez najmniejszej straty wyprostować.
Ostatnio zmieniony 16 lip 2016, 18:26 przez lorak, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo); TA Sprite Contest 6 (miejsce 3)(miejsce 3)
Posty: 1769
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Galeria Soula

Post autor: GameBoy »

Nie jest źle, ale większość krawędzi aż się prosi o trochę antyaliasingu (oczywiście takiego ręcznego, bez użycia żadnych narzędzi do wygładzania etc.), bo są strasznie kanciate.
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: Galeria Soula

Post autor: Adrap »

Nawet fajnie, aczkolwiek lewa strona prosi się o poprawki. Szczególnie toporu i zgiętej ręki. Powodzenia w dalszym tworzeniu
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
ODPOWIEDZ