Strona 2 z 2

Re: Galeria Soula

: 16 lip 2016, 17:54
autor: lorak
Poza tym, co sam zauważyłeś i opisałeś jako swoje cechy to widać brak określonego źródła światła. Twarz sugeruje oświetlenie z lewej, kolczuga z przodu, topór z prawej, nie wiadomo o co chodzi. Pikselkowi potrzeba uproszczenia kształtów i konsekwencji w stosowaniu technik np. włosy nie mają obramowania, a ubranie tak.
A liczbą kolorów to bym się raczej niespecjalnie przejmował. Kiedy poszczególne odcienie będą się więcej od siebie różnić, nie potrzeba będzie ich zbyt wielu. Więc kontrast.

http://androidarts.com/pixtut/pixelart.htm#LightSource - tu masz co nieco o świetle i o upraszczaniu bryły.
No i pracuj dalej, chętnie popatrzę!

@down: Tu się nie zgodzę. Wg. mnie antyaliasing sprawiłby jedynie, że nieczytelny pikselek stałby się rozmytym nieczytelnym pikselkiem. Wiele z tych krawędzi można by bez najmniejszej straty wyprostować.

Re: Galeria Soula

: 16 lip 2016, 17:58
autor: GameBoy
Nie jest źle, ale większość krawędzi aż się prosi o trochę antyaliasingu (oczywiście takiego ręcznego, bez użycia żadnych narzędzi do wygładzania etc.), bo są strasznie kanciate.

Re: Galeria Soula

: 17 lip 2016, 11:30
autor: Adrap
Nawet fajnie, aczkolwiek lewa strona prosi się o poprawki. Szczególnie toporu i zgiętej ręki. Powodzenia w dalszym tworzeniu