Strona 2 z 6

Re: Graphic

: 04 lut 2015, 19:11
autor: McLaren
GameBoy dobre spostrzeżenie:) Robiąc orków myślę Gothic, zrobiłem jeszcze taniec ale muszę zrobić go jeszcze z tyłu prawo lewo :) wtedy pokażę. Jeszcze myślę o zrobieniu kowala, składaniu ofiar itp itd:)

Re: Graphic

: 17 lut 2015, 10:49
autor: McLaren
Chciałbym pokazać państwu jeden z moich obiektów arenę orków do gry którą tworzy ravenone:
Obrazek
Jak widzicie poustawiałem moje orki by jakoś to się prezentowało:)
Oczywiście teksturka ziemi będzie wyglądać inaczej już na mapce dodałem ją tylko do zaprezentowania mojego nowego obiektu. Na arenie będą plamy krwi itp.

Re: Graphic

: 17 lut 2015, 11:10
autor: Adrapnikram
Nawet nawet tylko podstawa za płaska.

Re: Graphic

: 17 lut 2015, 12:08
autor: McLaren
Podstawa? płaska?
Z pewnością chodzi Ci o palisadę:) już tłumaczę będzie ona przerobiona wraz z dodaniem ziemi będzie tak jakby przysypana trochę piaskiem i kamieniami:)

Dodałem parę nowych orków:) Można zobaczyć je w pierwszym poście tematu:)

Re: Graphic

: 17 lut 2015, 18:09
autor: Dragon Kamillo
Światło pada raczej z góry, nie od dołu, to tak odnośnie tych poziomo ułożonych bali.

Ogólnie jest świetnie, podoba mi się, szczególnie te zaostrzone końce.

Re: Graphic

: 19 lut 2015, 08:12
autor: McLaren
Dragon Kamillo racja :) już poprawiłem:)

Obrazek
Szałas orków:)

a znowu te światło na balach zapomniałem przekręcić...:D

Re: Graphic

: 19 lut 2015, 14:19
autor: Dragon Kamillo
E to już mi się nie podoba. Przypomina mi czego nie lubię we współczesnych grach 3D - tego rozmazania tekstur. A ten namiot tak wygląda, jakby był wycięty z jakieś 3D gry, do tego nie za dobrej. A i popracuj trochę nad światłocieniem - nadasz wtedy głębi temu namiotowi, bo na razie jest płaski, a i będzie pasować to tych bali.

Re: Graphic

: 19 lut 2015, 20:39
autor: McLaren
Właściwie to ja go zrobiłem w 3d... to oteksturowany render:) dodałem bale i jakoś to wygląda.:)

Re: Graphic

: 19 lut 2015, 20:42
autor: Dragon Kamillo
Aj, to dlatego to tak wygląda. No nijak to nie pasuje, ani dobrze nie wygląda. Nawet te bale dodałeś tak byle jak. Nie postarałeś się z tym namiotem.

Re: Graphic

: 20 lut 2015, 07:44
autor: McLaren
Na szczęście ravenone i mojej przyszłej żonie się podoba :) Od tego co zrobiłem wcześniej a zresztą pokażę dla porównania:
Obrazek

To jest dopiero płaskie, może gdybym pobawił się przekształceniem tego dachu byłoby ok ale już nie muszę skoro wykorzystam tamten szałas po za tym pasuje on do tekstur ziemi i skał które przysłał mi ravenone:)

Re: Graphic

: 20 lut 2015, 08:29
autor: Dragon Kamillo
No to tak, zgadzam się z ravenonem i twoją przyszłą żoną, tamto jest lepsze, ale to nie znaczy że dobre.

Re: Graphic

: 20 lut 2015, 08:38
autor: McLaren
Postanowiłem ,że poprawię owe tekstury tak żeby nie były rozmazane poprawie bale i zrobię zarys czarnej linii :) Niebawem pokażę co z tego wyszło:)

Re: Graphic

: 21 lut 2015, 08:20
autor: Athanor
Twoja przyszła żona musi Cię bardzo wspierać :roll:
Ten ork mi się zajezajepięknie podoba, użyłbym, ale potrzebuje twojej zgody.

Spoiler:


Battler nie ma nóg, uciąłeś je czy to ork kaleka? :lol:

Re: Graphic

: 21 lut 2015, 13:34
autor: McLaren
Battler to tylko koncept który posłużył mi do stworzenia chara.
Bardzo mi przykro ale wykonuje chary itp dla indywidualnych osób i zastrzegają oni sobie żebym ich nie udostępniał przed wyjściem ich gry...

Re: Graphic

: 21 lut 2015, 14:31
autor: Noruj
McLaren nie wiedziałem, że masz taki talent. Świetnie to wygląda, rób swój tileset :)