Strona 3 z 6

Re: Graphic

: 24 lut 2015, 09:50
autor: McLaren
Dzięki Noruj:) Właściwie robię:D Dla ravenona do gry wioskę orków:) Nie jest lekko bo wciąż coś nowego domyślam i tworzę... Muszę poprawić ten szałas:)zabieram się zaraz za niego:)

Ok wykonałem poprawkę szałasu wygląda tak:
Obrazek
Bramę dodałem dla porównania ,teraz bardziej pasuje pod ten styl graficzny który wykreowałem :)
Brama nie jest zedytowania Dragon Kamillo;) Bale przemieniłem w innej:)

Re: Graphic

: 24 lut 2015, 10:59
autor: GameBoy
Dużo lepiej ten namiot wygląda.
Podwójna ściana pali to dobry pomysł, ale zrobiłbyś w końcu ich dolną część.

Re: Graphic

: 24 lut 2015, 14:45
autor: McLaren
Postaram się coś zrobić z tą palisadą muszę poprzestawiać te bale jeden do góry drugi na dół dodatkowo zrobię parę kamieni i wystające szpikulce z ziemi:)

Chciałbym państwu zaprezentować jak będą wyglądały wnętrza ''namiotów orków'' użyłem gotowych przedmiotów do wypełnienia mojego dzieła ,przedmioty te zostały zedytowane poprzerabiane tak by pasowały i się świetnie prezentowały :)
Do mojej grafiki wnętrza dodałem również swojego orkowego kucharza.

Obrazek

Re: Graphic

: 24 lut 2015, 20:42
autor: SmoKe
Sorry, ale jak dla mnie to tu się nic kupy nie trzyma. Rozmazane tekstury + te czarne kreski z painta wyglądają conajmniej brzydko :/

Re: Graphic

: 24 lut 2015, 22:51
autor: McLaren
Nie musisz przepraszać za to co piszesz, ja się nie obrażam :) gdybym miał się przejmować tym co ludzie mówią to bym dawno nic nie robił;)
Ma ktoś może inne zdanie na te wnętrze namiotu?

Re: Graphic

: 24 lut 2015, 23:04
autor: Dragon Kamillo
Pomysł na wnętrze mi się bardzo podoba, z wykonaniem trochę gorzej - nie wszystkie przedmioty do siebie pasują, a i żeby zauważyć tego orka trzeba się nieźle przyjrzeć - jakoś taki niewidoczny. A i zapomniałeś o słupie na środku namiotu we wnętrzu, ten co w zewnętrznej grafice jest na samym czubku.

Grafika namiotu faktycznie lepsza, ale może mógłbyś coś zaradzić na te paintowe czarne kontury?

Re: Graphic

: 24 lut 2015, 23:14
autor: Kryzz333
Mi się niestety wnętrze w ogóle nie podoba. Chyba każdy z elementów jest w innym stylu.

A ork wygląda jak mebel.

Re: Graphic

: 24 lut 2015, 23:20
autor: McLaren
Dzięki Dragon Kamillo:) Co do niewidoczności orka myślę ,że nie będzie z tym problemu bo ork jest animowany pali się ogień rusza się:) Pierwsze co jak się wejdzie do namiotu to go spostrzeżesz:)
Co do przedmiotów właśnie o to mi chodziło, chciałem żeby u kucharza było dużo ''kolorów'' najróżniejszych beczek, dzbanów, koszy wszystkiego :) co prawda pobrałem je z różnych Tilesets, może i nie są spójne ale właśnie o taki efekt mi chodziło:) No trochę tak jakby z lewej strony mam ciemniejsze rzeczy a z prawej jaskrawsze... ale chyba aż tak nie przeszkadza?
Słup... faktycznie nie pomyślałem o nim bo w zasadzie by mi przeszkadzał... e tam nie będzie go bo będzie szpecił i zajmował za dużo miejsca... ;)
Linie czarne paintowe na dachu namiotu są celowe bo widać kontury ''płacht'' jak się układają gdy je skasuję namiot może stracić ten rysunkowy styl...
A w środku chyba mogą odznaczać ścianki?

Re: Graphic

: 24 lut 2015, 23:21
autor: Dragon Kamillo
W sumie to te orki się od samego początku zlewają z tilesetem. A tak nie powinno być.
Tylko że w środku te czarne linie wcale tak źle nie wyglądają.

Re: Graphic

: 24 lut 2015, 23:27
autor: McLaren
Zdaje Ci się bo są nałożone tekstury ochronne, w grze wygląda inaczej:)

Re: Graphic

: 24 lut 2015, 23:30
autor: Dragon Kamillo
Ja tu żadnej tekstury ochronnej nie widzę...
Obrazek

Re: Graphic

: 24 lut 2015, 23:40
autor: McLaren
Dobra może akurat w tym nie ma... szkoda ,że wcześniej tego nie napisałeś.

Re: Graphic

: 24 lut 2015, 23:41
autor: Venesard
Wykonanie całkiem całkiem staranne, ale strasznie mnie razi pseudo-iso-3D (wewnętrzne ścianki namiotu) połączone z wyposażeniem namiotu w 2D. Mój błędnik głupieje.
Elementy tilesetu średnio mi się spodobały, za to charactersy naprawdę świetne :-)
EDIT
Na wnętrze namiotu też nie nałożyłeś tekstur ochronnych :wink:

Re: Graphic

: 24 lut 2015, 23:50
autor: McLaren
Tak są nałożone zobacz czarne tło są takie smugi szare;)
Dzięki:) O wiele łatwiej byłoby mi zrobić kwadratowe szałasy ale nie miały by uroku.

Re: Graphic

: 25 lut 2015, 00:06
autor: Venesard
Nie muszą być kwadratowe by nie gryźć różnicą nachylenia :-) bo głównie różnica kątów nachylenia między namiotem a jego zawartością razi oczy. Zawartość wydaje się taka.. płaska.
Zwracam honor, faktycznie są te smugi. :-)