Pixel Bay
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: Pirate Bay
Fajowe, C'on aż się prrrosi o animację, wrzuciłeś go też (chyba z rozpędu) drugi raz zamiast Polskiego wojska. :)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Klonoa
- Posty: 534
- Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
- Lokalizacja: Berlin
- Kontakt:
Re: Pirate Bay
Biedny pirat, biedny kraken.. moze nawet obcy sa biedni jezeli by faktycznie wciagneli Krakena na swoj poklad.
Mi sie wszystkie prace bardzo podobaja i niestety nie jestem w stanie dac tutaj jakiejkolwiek krytyki bo sam za dobry w pikselach nie jestem-- byle dalej tworzyc nowy material by oczy mialy na co patrzec ^^
Mi sie wszystkie prace bardzo podobaja i niestety nie jestem w stanie dac tutaj jakiejkolwiek krytyki bo sam za dobry w pikselach nie jestem-- byle dalej tworzyc nowy material by oczy mialy na co patrzec ^^
Less Less Arte
- Nathan
- Posty: 2
- Rejestracja: 02 kwie 2015, 13:42
Re: Pirate Bay
Coraz lepiej Ci idzie. Tylko twórz systematycznie. Codziennie 1 pixel :D Zbieraj skill
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: Pirate Bay
Zapomniałem o tym pixelarcie ale stawiam sobie wyzwanie 20 minut pixelartu przez 20 tygodni. Trzymajcie kciuki!
I miło znaleźć kogoś znajomego na Pixeljoincie Rekkimaru. O samej stronie też kompletnie zapomniałem
Stare prace (z pixeljointa i nie tylko):
Woj
Jamie-Sword-Left
DarkFace
MieczykNaAngielskim
Kupid Game - Lv 6
Tank Remake - Blue
Long face in dark
Mushroom&??? Time
I miło znaleźć kogoś znajomego na Pixeljoincie Rekkimaru. O samej stronie też kompletnie zapomniałem
Stare prace (z pixeljointa i nie tylko):
Woj
Jamie-Sword-Left
DarkFace
MieczykNaAngielskim
Kupid Game - Lv 6
Tank Remake - Blue
Long face in dark
Mushroom&??? Time
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- Kryzz333
- Posty: 820
- Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Re: Pirate Bay
darkface wygląda świetnie, tylko coś z nasadą nosa dziwnie wygląda, ale może to tylko moje wrażenie. A tak to super. Twarz mogłaby reklamować markę drogich kosmetyków :V
Podoba mi się też kupid, grałbym.
Long face przypomina mi coś ale nie wiem co :V
Podoba mi się też kupid, grałbym.
Long face przypomina mi coś ale nie wiem co :V
- GameBoy
- Posty: 1769
- Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Pirate Bay
Twarze zdecydowanie najlepsze (zwłaszcza druga, wygląda jak wzięta z gry na GBC). Oprócz tego jeszcze tylko miecz mi się podoba. Po reszcie widać, że to stare prace. =)
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: Pirate Bay
Nie no, podoba mi się mockup, ale DarkFace wygląda w dużej mierze jak efekt automatycznej redukcji barw/ditheringu fotografii na której się wzorowałeś. Nie szedłbym nigdy w tego typu prace, będą budziły takie wątpliwości, zwłaszcza u osób, które ogarniają pixel art.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: Pirate Bay
Mój wujek wziął Mnie dziś i namówił do nowego stylu prac. I tak oto pierwsza praca w digitalu:
//Pozdrowionka dla Wujka
//Pozdrowionka dla Wujka
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- GameBoy
- Posty: 1769
- Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Pirate Bay
Taka trochę plastelinowa ta tarcza. =)
Zdecydowanie lepiej chyba by było, gdybyś ją pod innym kątem narysował, a nie tak centralnie od przodu.
Te większe żłobienia wyglądają bardziej jakby były wypukłe, a nie wklęsłe.
Zdecydowanie lepiej chyba by było, gdybyś ją pod innym kątem narysował, a nie tak centralnie od przodu.
Te większe żłobienia wyglądają bardziej jakby były wypukłe, a nie wklęsłe.
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: Pirate Bay
No to coś nowego, czyli fotomanipulacja:
I pixelarty (słaba jakość, bo oryginał gdzieś zapodziałem, a to wersja z FB):
"Człowiek-próba" Twarz mniejsza lepsza, większą zrobiłem dla eksperymentu
"Warrior challenge" Praca zrobiona w 1h ze stoperem w ręku.
I pixelarty (słaba jakość, bo oryginał gdzieś zapodziałem, a to wersja z FB):
"Człowiek-próba" Twarz mniejsza lepsza, większą zrobiłem dla eksperymentu
"Warrior challenge" Praca zrobiona w 1h ze stoperem w ręku.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: Pirate Bay
Już prawie rok mnie nie było (to się nazywa zwyczajny leń). Ale zdolności poprawiałem od czasu do czasu i w wasze ręce (oczy?), chcę oddać te pixel arty. Łapcie:
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- Klonoa
- Posty: 534
- Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
- Lokalizacja: Berlin
- Kontakt:
Re: Pixel Bay
Prawie ze tydzien minal od wstawienia twoich dwoch najnowszych prac i jestem zdumiony, ze kompletnie nikt nie napisal nawet "fajne prace podobaja mi sie bla bla bla". Co sie dzieje z moim ulubionym dzialem?
Widze wyraznie ze ograniczyles sie do uzycia siedmiu kolorow przy malpce, ale szczerze mowiac mogles juz uzyc jakiejs czarnej linii zeby pokazac gdzie idzie jej lewa noga bo wyglada to teraz tak jakby miala jedna wspolna stope dla obu nog. Tak pozatym ogon wydaje mi sie troche za cienki jak na malpe?
W drugiej pracy uwielbiam to jak sportretowales chmury i te wzgorza/gory w oddali wystajace z chmur. Z kolei jestem rozczarowany tym, ze tyl postaci jest zacieniowany, ale nie ma zadnego cienia padajacego za nimi. Niszczy to troche efekt-- okej, troche bardzo. Z kolei te dwa smoki straaaasznie nostalgiczna wibracje oddaja bedac zrobionymi wlasnie w ten sposob. Normalnie az przypominaja sie staaare gry RPG czy jRPG gdzie smoki w oddali mniej wiecej w ten sam sposob byly pokazane.
Widze takze swego rodzaju linie idaca przez slonce, ktora miala byc moze horyzontem? Jezeli tak to strasznie sknociles ow horyzont gdzie slonce dol slonca powinien zostac uciety przez linie horyzontu lub ewentualnie poswiata by delikatnie rozciagala sie po linii niedaleko od plonacej gwiazdy. Dodatkowo idac dalej domyslem, ze to jest linia horyzontu bardzo zle wygladaja te wystajace ponad linie chmury zakrywajace krance slonca-- zupelnie tak jakby w wyzszych sferach mogly sie tworzyc chmury, a to wydaje sie byc sfera ponad chmurami... teraz jak o tym pomysle. Maja oni przed soba butle z tlenem i maski na twarzach czy jest to juz niebo xD?
Widze wyraznie ze ograniczyles sie do uzycia siedmiu kolorow przy malpce, ale szczerze mowiac mogles juz uzyc jakiejs czarnej linii zeby pokazac gdzie idzie jej lewa noga bo wyglada to teraz tak jakby miala jedna wspolna stope dla obu nog. Tak pozatym ogon wydaje mi sie troche za cienki jak na malpe?
W drugiej pracy uwielbiam to jak sportretowales chmury i te wzgorza/gory w oddali wystajace z chmur. Z kolei jestem rozczarowany tym, ze tyl postaci jest zacieniowany, ale nie ma zadnego cienia padajacego za nimi. Niszczy to troche efekt-- okej, troche bardzo. Z kolei te dwa smoki straaaasznie nostalgiczna wibracje oddaja bedac zrobionymi wlasnie w ten sposob. Normalnie az przypominaja sie staaare gry RPG czy jRPG gdzie smoki w oddali mniej wiecej w ten sam sposob byly pokazane.
Widze takze swego rodzaju linie idaca przez slonce, ktora miala byc moze horyzontem? Jezeli tak to strasznie sknociles ow horyzont gdzie slonce dol slonca powinien zostac uciety przez linie horyzontu lub ewentualnie poswiata by delikatnie rozciagala sie po linii niedaleko od plonacej gwiazdy. Dodatkowo idac dalej domyslem, ze to jest linia horyzontu bardzo zle wygladaja te wystajace ponad linie chmury zakrywajace krance slonca-- zupelnie tak jakby w wyzszych sferach mogly sie tworzyc chmury, a to wydaje sie byc sfera ponad chmurami... teraz jak o tym pomysle. Maja oni przed soba butle z tlenem i maski na twarzach czy jest to juz niebo xD?
Less Less Arte
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: Pixel Bay
Nie, jest to po prostu świat wyobraźni, gdzie niebo jest połączone z chmurami.Klonoa pisze:Widze takze swego rodzaju linie idaca przez slonce, ktora miala byc moze horyzontem? Jezeli tak to strasznie sknociles ow horyzont gdzie slonce dol slonca powinien zostac uciety przez linie horyzontu lub ewentualnie poswiata by delikatnie rozciagala sie po linii niedaleko od plonacej gwiazdy. Dodatkowo idac dalej domyslem, ze to jest linia horyzontu bardzo zle wygladaja te wystajace ponad linie chmury zakrywajace krance slonca-- zupelnie tak jakby w wyzszych sferach mogly sie tworzyc chmury, a to wydaje sie byc sfera ponad chmurami... teraz jak o tym pomysle. Maja oni przed soba butle z tlenem i maski na twarzach czy jest to juz niebo xD?
Mógłbym się tak usprawiedliwiać, ale faktycznie zapomniałem o horyzoncie. Mój błąd i dzięki za ocenę pracy, wezmę uwagi do siebie!
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)