Efekt mojego dzisiejszego wagarowania. Przedstawiam wam Deltego w pozie battlera! Jest on zrobiony na potrzeby nowego CBS, którego nawet nie wiem czy użyje. U góry macie wersję .jpg, a u dołu .png Tak dla przestrogi dla początkujących =D Dawno nic nie wstawiałem ale to nie znaczy że nic nie zrobię. W końcu na forum napisałem że w tym roku będę robił co najmniej 1 pixelart. Zastrzegam sobie prawa do tej pracy oraz do kolejnych które będą wysyłane. Liczę na konstruktywną krytykę oraz na to że ktoś mnie wreszcie nauczy jak robi się te p* włosy.
Bardzo ładna grafika izometryczna:) Chcesz stworzyć kiedyś grę w takich grafikach? Ja Tworzyłem ale na razie projekt stoi w miejscu... To nie lada wyzwanie, czasami po dłuższym robieniu tego rodzaju grafik się nie chce. Powodzenia:)
Pixelarty jak w najlepszym porządku:)
Aczkolwiek zarówno charset jak i battler są całkiem nieźle zaprojektowane. Tylko ręce trzymające miecz są zupełnie nieczytelne, nie mam pojęcia co tam się dzieje.
Jak dla mnie bardzo dobrze mu idzie pixelart:) Podobają mi się jego prace a z biegiem czasu będzie tworzył coraz to lepsze dzieła:)
Co do tych rąk trzymających miecz podzielam zdanie... Przydałaby się mała poprawka.
Tak... Kontrast to moja bolączka bo jestem daltonistą :<
Dlatego starałem się ściągnąć kolory z characktera. A i on (charackter) nie jest mój jest z generatora TiTka. A bandingu nie dałem bo wycinałem z białego tła (które słabo prezentowało się na forum) tego battlera. Ale zaraz wstawię battlera tym razem bez tła i z bandingiem.
BTW. Moglibyście mi coś napisać o tych włosach? Według mnie to najsłabsze ogniwo.
A i do tego kontrastu... Znacie jakieś porządne turtoriale lub już przygotowane palety, z których mógłbym wykuć się nauczyć (lub wykuć na pamięć) tych kontrastów. Bo te co widziałem na choćby PixelJoint polegają na porównaniu dwóch obrazków z dobrym i złym kontrastem i ew. przykładem w pixelarcie. Ale nigdzie nie jest wytłumaczone jak to dobierać. Bo "na oko" to nie jest sposób dla mnie.
A bandingu nie dałem bo wycinałem z białego tła (które słabo prezentowało się na forum) tego battlera. Ale zaraz wstawię battlera tym razem bez tła i z bandingiem.
Uhm...
Przeczytałeś w ogóle cokolwiek z linka, którego podałem? Banding to coś czego trzeba unikać. xd
Dobrze wiedzieć XD W takim razie mam pytanie. Jeśli chcę zrobić "wygładzenie" używać tylko jednego pośredniego koloru?
Ogólnie w tej pracy (wyciętej) nie ma badingu, chciałem oddać po prostu 'cień', aby pixelart nie zlewał się z battlebackiem.
@dół
Okej już kapuje. Trzeba było od razu pisać po polsku że ci chodzi o grube linie lub tłuste linie albo fat line. Powinienem odgadnąć od razu o co Ci chodzi ale jakoś widziałem że coś tam nie halo ale nie wiedziałem skąd. A skąd te moje pytanie? Bo to też jest banding (przynajmniej tak jest napisane na PixelJoint):
Ostatnio zmieniony 27 mar 2015, 22:17 przez Adrap, łącznie zmieniany 1 raz.
Praca powyżej wygląda spoko, efektem przedstawienia przedmiotów prostych pod kątem za pomocą pixeli są właśnie takie proste linie i rzucanie takich tekstów jak sranding w takiej sytuacji, aby pokazać kolejny motyw dziedziny szkolonej na eksperta rozwala mnie na łopatki. Praca mi się podoba XD
Heh...
Ja tam jestem super zadowolony z mojej pracy jednak ma GB rację co do tej lewej nogi widać tam takie "szramy". Ale to chyba wszystko bo miecza i tak nie będę zmieniał bo miał tak wyglądać. Ogólnie zmieniam temat na moją galerię czyli Pirate Bay, a jutro możecie spodziewać się jakiegoś logo związanego z piratami.
EDIT:
A oto i logo mojej galerii:
EDIT2:
Mała poprawka wcześniejszej pracy. Zmieniony kontrast, noga, ręce i włosy na dithering.