Pixel Bay

Jeżeli piszesz, malujesz, rysujesz, komponujesz... Podziel się tym z nami!
BH Daimaouji
Posty: 482
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09

Re: Pixelart by Adrapnikram

Postautor: BH Daimaouji » 15 wrz 2014, 16:59

Adrapnikram pisze:4. Obrazek
Rozwalona praca przez format *.jpg
5. Obrazek
Trochę się pomęczyłem z włosami, ale wreszcie mi wyszło.


Uh nie dobrze, ale jesteś początkujący powiadasz? To całkiem dobre, daje ci 4/6 oby tak dalej

Te Pixelarty miały być gameboyowe tak? :)

Mógłbyś zrobić teraz Pan z GT lub Future Gohana albo Bardocka? :3
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:

DBZ Attack of the Saiyans +16
DBZ Fusion world (gra o fuzjach, "mapy" by Dae) +7
Awatar użytkownika
Adrapnikram

Golden Forki 2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo)
Posty: 716
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie
Kontakt:

Re: Pixelart by Adrapnikram

Postautor: Adrapnikram » 22 lis 2014, 13:45

Nowe dwa pixelarty jeden na potrzeby gry drugi w ramach zabicia nudy.

Obrazek


Obrazek
Piracka Łajba - Blog o tworzeniu gier i o polskiej scenie RM
Obrazek
Awatar użytkownika
Kryzz333

Golden Forki 2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 724
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Lokalizacja: Aleksandria

Re: Pixelart by Adrapnikram

Postautor: Kryzz333 » 22 lis 2014, 14:24

Który na potrzeby gry? :lol:

Pan z łopatą spoko, całkiem ładny strój.

Zbroja wygląda nieźle, ale ma dziwne proporcje - chodzi mi głównie o zbyt duże ściśnięcie przy pasie.
"To achieve great things, two things are needed; a plan, and not quite enough time" - Leonard Bernstein
Awatar użytkownika
Adrapnikram

Golden Forki 2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo)
Posty: 716
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie
Kontakt:

Re: Pixelart by Adrapnikram

Postautor: Adrapnikram » 29 gru 2014, 21:39

Nowa praca tym razem izomeryczna.
Kto wie może kiedyś na takich grafikach stworzę grę?
Obrazek
Piracka Łajba - Blog o tworzeniu gier i o polskiej scenie RM
Obrazek
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo)
Posty: 1683
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Pixelart by Adrapnikram

Postautor: GameBoy » 29 gru 2014, 22:46

Dobrze oddałeś geometrię budynku, ale w tym stanie, bez tekstur i dokładniejszego oświetlenia to wygląda to jak szkic.
http://www.rmxp.vot.pl -> kopia RMXP

To Twój projekt, więc, do jasnej cholery, weź wreszcie za niego choć odrobinę odpowiedzialności. - Kleo =)
Ponoć w jaskiniach koło rysunków ściennych przedstawiających mamuty można było zobaczyć "scena umiera". - Noruj =)
Awatar użytkownika
Adrapnikram

Golden Forki 2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo)
Posty: 716
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie
Kontakt:

Re: Pixelart by Adrapnikram

Postautor: Adrapnikram » 26 mar 2015, 23:03

Efekt mojego dzisiejszego wagarowania. Przedstawiam wam Deltego w pozie battlera! Jest on zrobiony na potrzeby nowego CBS, którego nawet nie wiem czy użyje. U góry macie wersję .jpg, a u dołu .png Tak dla przestrogi dla początkujących =D Dawno nic nie wstawiałem ale to nie znaczy że nic nie zrobię. W końcu na forum napisałem że w tym roku będę robił co najmniej 1 pixelart. Zastrzegam sobie prawa do tej pracy oraz do kolejnych które będą wysyłane. Liczę na konstruktywną krytykę oraz na to że ktoś mnie wreszcie nauczy jak robi się te p* włosy.

Obrazek
Piracka Łajba - Blog o tworzeniu gier i o polskiej scenie RM
Obrazek
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 680
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Pixelart by Adrapnikram

Postautor: McLaren » 27 mar 2015, 07:08

Bardzo ładna grafika izometryczna:) Chcesz stworzyć kiedyś grę w takich grafikach? Ja Tworzyłem ale na razie projekt stoi w miejscu... To nie lada wyzwanie, czasami po dłuższym robieniu tego rodzaju grafik się nie chce. Powodzenia:)
Pixelarty jak w najlepszym porządku:)
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo)
Posty: 1683
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Pixelart by Adrapnikram

Postautor: GameBoy » 27 mar 2015, 09:13

Pixelarty jak w najlepszym porządku:)


Ja tu widzę sporo podstawowych błędów.
Po pierwsze - kontrast! W pixelarcie musi być on wyraźny, inaczej praca wygląda płasko.

Do tego banding, np. na mieczu albo spodniach battlera:
http://www.pixeljoint.com/forum/forum_p ... 322#139322

Aczkolwiek zarówno charset jak i battler są całkiem nieźle zaprojektowane. Tylko ręce trzymające miecz są zupełnie nieczytelne, nie mam pojęcia co tam się dzieje.
http://www.rmxp.vot.pl -> kopia RMXP

To Twój projekt, więc, do jasnej cholery, weź wreszcie za niego choć odrobinę odpowiedzialności. - Kleo =)
Ponoć w jaskiniach koło rysunków ściennych przedstawiających mamuty można było zobaczyć "scena umiera". - Noruj =)
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 680
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Pixelart by Adrapnikram

Postautor: McLaren » 27 mar 2015, 10:50

Jak dla mnie bardzo dobrze mu idzie pixelart:) Podobają mi się jego prace a z biegiem czasu będzie tworzył coraz to lepsze dzieła:)
Co do tych rąk trzymających miecz podzielam zdanie... Przydałaby się mała poprawka.
Awatar użytkownika
Adrapnikram

Golden Forki 2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo)
Posty: 716
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie
Kontakt:

Re: Pixelart by Adrapnikram

Postautor: Adrapnikram » 27 mar 2015, 19:02

Tak... Kontrast to moja bolączka bo jestem daltonistą :<
Dlatego starałem się ściągnąć kolory z characktera. A i on (charackter) nie jest mój jest z generatora TiTka. A bandingu nie dałem bo wycinałem z białego tła (które słabo prezentowało się na forum) tego battlera. Ale zaraz wstawię battlera tym razem bez tła i z bandingiem.

BTW. Moglibyście mi coś napisać o tych włosach? Według mnie to najsłabsze ogniwo.
A i do tego kontrastu... Znacie jakieś porządne turtoriale lub już przygotowane palety, z których mógłbym wykuć się nauczyć (lub wykuć na pamięć) tych kontrastów. Bo te co widziałem na choćby PixelJoint polegają na porównaniu dwóch obrazków z dobrym i złym kontrastem i ew. przykładem w pixelarcie. Ale nigdzie nie jest wytłumaczone jak to dobierać. Bo "na oko" to nie jest sposób dla mnie.
Piracka Łajba - Blog o tworzeniu gier i o polskiej scenie RM
Obrazek
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo)
Posty: 1683
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Pixelart by Adrapnikram

Postautor: GameBoy » 27 mar 2015, 20:23

A bandingu nie dałem bo wycinałem z białego tła (które słabo prezentowało się na forum) tego battlera. Ale zaraz wstawię battlera tym razem bez tła i z bandingiem.

Uhm...
Przeczytałeś w ogóle cokolwiek z linka, którego podałem? Banding to coś czego trzeba unikać. xd
http://www.rmxp.vot.pl -> kopia RMXP

To Twój projekt, więc, do jasnej cholery, weź wreszcie za niego choć odrobinę odpowiedzialności. - Kleo =)
Ponoć w jaskiniach koło rysunków ściennych przedstawiających mamuty można było zobaczyć "scena umiera". - Noruj =)
Awatar użytkownika
Adrapnikram

Golden Forki 2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo)
Posty: 716
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie
Kontakt:

Re: Pixelart by Adrapnikram

Postautor: Adrapnikram » 27 mar 2015, 21:20

Dobrze wiedzieć XD W takim razie mam pytanie. Jeśli chcę zrobić "wygładzenie" używać tylko jednego pośredniego koloru?
Ogólnie w tej pracy (wyciętej) nie ma badingu, chciałem oddać po prostu 'cień', aby pixelart nie zlewał się z battlebackiem.

@dół
Okej już kapuje. Trzeba było od razu pisać po polsku że ci chodzi o grube linie lub tłuste linie albo fat line. Powinienem odgadnąć od razu o co Ci chodzi ale jakoś widziałem że coś tam nie halo ale nie wiedziałem skąd. A skąd te moje pytanie? Bo to też jest banding (przynajmniej tak jest napisane na PixelJoint):
Obrazek
Ostatnio zmieniony 27 mar 2015, 22:17 przez Adrapnikram, łącznie zmieniany 1 raz.
Piracka Łajba - Blog o tworzeniu gier i o polskiej scenie RM
Obrazek
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo)
Posty: 1683
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Pixelart by Adrapnikram

Postautor: GameBoy » 27 mar 2015, 22:18

Widzę, że nadal nie wiesz co to banding.

Jak masz gdzieś w pracy tak ułożone linie:

Obrazek
To jest to banding, a tego się w pikselarcie unika.

Masz kilka takich miejsc w battlerze.
http://www.rmxp.vot.pl -> kopia RMXP

To Twój projekt, więc, do jasnej cholery, weź wreszcie za niego choć odrobinę odpowiedzialności. - Kleo =)
Ponoć w jaskiniach koło rysunków ściennych przedstawiających mamuty można było zobaczyć "scena umiera". - Noruj =)
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3170
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Pirate Bay

Postautor: X-Tech » 27 mar 2015, 22:30

Praca powyżej wygląda spoko, efektem przedstawienia przedmiotów prostych pod kątem za pomocą pixeli są właśnie takie proste linie i rzucanie takich tekstów jak sranding w takiej sytuacji, aby pokazać kolejny motyw dziedziny szkolonej na eksperta rozwala mnie na łopatki. Praca mi się podoba XD
Czy nowa fala RM to sam ściek ? Czy takie mam tylko wrażenie ?

Liczy się pochwała za grę, która przynosi CI frajdę !
Przesyt chaosu odpycha. Genialność przyciąga.


polski rm crap: https://discordapp.com/channels/4023867 ... 0347022336
wiadomosci do mnie. https://discord.gg/azBmp6H
Awatar użytkownika
Adrapnikram

Golden Forki 2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo)
Posty: 716
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie
Kontakt:

Re: Pirate Bay

Postautor: Adrapnikram » 29 mar 2015, 03:31

Heh...
Ja tam jestem super zadowolony z mojej pracy jednak ma GB rację co do tej lewej nogi widać tam takie "szramy". Ale to chyba wszystko bo miecza i tak nie będę zmieniał bo miał tak wyglądać. Ogólnie zmieniam temat na moją galerię czyli Pirate Bay, a jutro możecie spodziewać się jakiegoś logo związanego z piratami.
EDIT:
A oto i logo mojej galerii:
Obrazek

EDIT2:
Mała poprawka wcześniejszej pracy. Zmieniony kontrast, noga, ręce i włosy na dithering.
Obrazek
Piracka Łajba - Blog o tworzeniu gier i o polskiej scenie RM
Obrazek

Wróć do „Galeria”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość