Pixel Bay
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Delti - Łucznik
I nowe prace :D Powiedzcie która wg. was lepsza.
Łucznik battler 100%
Łucznik battler 300%
Łucznik battler 100%
Łucznik battler 300%
Ostatnio zmieniony 01 sie 2015, 16:40 przez Adrap, łącznie zmieniany 1 raz.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- GameBoy
- Posty: 1770
- Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Pirate Bay
Ramię ręki trzymającej łuk jest dziwne. Twarz tak samo, nos sprawia, że postać wygląda trochę jak muminek. =)
Znów nie stosujesz kontrastujących ze sobą odcieni jednego koloru, przez to całość wypada strasznie płasko. Jak nie potrafisz sobie z tym poradzić to rób pierw w odcieniach szarości tak by każdy odcień wyraźnie różnił się od drugiego i potem tylko dodaj do nich barwę.
Znów nie stosujesz kontrastujących ze sobą odcieni jednego koloru, przez to całość wypada strasznie płasko. Jak nie potrafisz sobie z tym poradzić to rób pierw w odcieniach szarości tak by każdy odcień wyraźnie różnił się od drugiego i potem tylko dodaj do nich barwę.
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
W płaszczu
Takie coś do nowej giery.
Co sądzicie? Chcę wiedzieć zanim zacznę robić animację.
Co sądzicie? Chcę wiedzieć zanim zacznę robić animację.
Ostatnio zmieniony 01 sie 2015, 16:40 przez Adrap, łącznie zmieniany 1 raz.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- Masquitice
- Posty: 32
- Rejestracja: 02 cze 2006, 21:06
Re: Pirate Bay
Sądzę, że przyda Ci się poradnik dotyczący cieniowania, zanim zaczniesz tworzyć animacje.
- GameBoy
- Posty: 1770
- Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Pirate Bay
Bardzo płaski ten char.
- Noruj
- Posty: 1244
- Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: Pirate Bay
A i rada - nie rób takich szerokości, najlepiej do 32, inaczej mogą się zdarzać różne dziwne rzeczy, tak jak np część ręki wchodzi nam na mur, który powinien być od niej wyżej itp. Oczywiście można się męczyć i każdą taką pierdołe załatwiać w inny sposób, ale po co jak można se narysować chara z maksymalnie 32 pikselową szerokością.
Co do samego chara, Gameboy napisał dokładnie to co pomyślałem pierwszy raz go widząc.
Co do samego chara, Gameboy napisał dokładnie to co pomyślałem pierwszy raz go widząc.
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Strongman
Ostatnio zmieniony 08 sie 2015, 01:04 przez Adrap, łącznie zmieniany 1 raz.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: Pirate Bay
Trochę ostatnio narobiłem prac, więc macie dwie.
"Endless Cave", 200%, 7 kolorów
"Third Tree", 8 kolorów z przezroczystością
Edit:
Proces powstawania drzewa:
http://imgur.com/nFLsBRY
"Endless Cave", 200%, 7 kolorów
"Third Tree", 8 kolorów z przezroczystością
Edit:
Proces powstawania drzewa:
http://imgur.com/nFLsBRY
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: Pirate Bay
Chyba dwie najfajniejsze (i najlepsze technicznie) prace, spróbuj następnym razem zaszaleć jeszcze z nakładaniem pierwszych warstw (oświetlenie) na drzewie (http://opengameart.org/sites/default/fi ... reewip.png), a na pewno art nabierze naturalnej głębi. =)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: Pirate Bay
Ciekawie to wygląda. Popróbuje tego później.
Dzięki.
Dzięki.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: Pirate Bay
Co byś powiedział na wyzwanie? Zrób grafikę używając tylko 2 kolorów (wliczając tło/przezroczystość).
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Two for Rave
Edit: Rozumiem, że chodzi ci o coś statycznego, z animacją raczej wolałbym nie robić nic wyżej niż 64x64. No i mam jeszcze 2 sprity dla siebie i kolegi.
Robię już 2-kolorową animację gierki 96x64
Gotowe:
Możesz tutaj sobie powiększyć:
http://pixeljoint.com/pixelart/96996.htm
EDIT:
Ale się naszukałem tego "przenieś temat do góry"
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: Pirate Bay
Jako że dorwałem się do internetu na kompie to coś tu wrzucę:
A tu dwie których nie chciało mi się powiększać. Są tak średnio stare.
http://pixeljoint.com/pixelart/97050.htm
http://pixeljoint.com/pixelart/97560.htm
C'on (4 kolory)
100%
400%
Let him go! (2 kolory)
100%
200%
Polskie wojsko - członek drużyny (9 kolrów)
100%
400%
@Dół
Edit: Fakt. Poprawione!
A tu dwie których nie chciało mi się powiększać. Są tak średnio stare.
http://pixeljoint.com/pixelart/97050.htm
http://pixeljoint.com/pixelart/97560.htm
C'on (4 kolory)
100%
400%
Let him go! (2 kolory)
100%
200%
Polskie wojsko - członek drużyny (9 kolrów)
100%
400%
@Dół
Edit: Fakt. Poprawione!
Ostatnio zmieniony 20 paź 2015, 16:37 przez Adrap, łącznie zmieniany 1 raz.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)