Strona 2 z 4

Re: Pixelart by Adrapnikram

: 15 wrz 2014, 16:59
autor: BH Daimaouji
Adrapnikram pisze:4. Obrazek
Rozwalona praca przez format *.jpg
5. Obrazek
Trochę się pomęczyłem z włosami, ale wreszcie mi wyszło.
Uh nie dobrze, ale jesteś początkujący powiadasz? To całkiem dobre, daje ci 4/6 oby tak dalej

Te Pixelarty miały być gameboyowe tak? :)

Mógłbyś zrobić teraz Pan z GT lub Future Gohana albo Bardocka? :3

Re: Pixelart by Adrapnikram

: 22 lis 2014, 13:45
autor: Adrap
Nowe dwa pixelarty jeden na potrzeby gry drugi w ramach zabicia nudy.

Obrazek


Obrazek

Re: Pixelart by Adrapnikram

: 22 lis 2014, 14:24
autor: Kryzz333
Który na potrzeby gry? :lol:

Pan z łopatą spoko, całkiem ładny strój.

Zbroja wygląda nieźle, ale ma dziwne proporcje - chodzi mi głównie o zbyt duże ściśnięcie przy pasie.

Re: Pixelart by Adrapnikram

: 29 gru 2014, 21:39
autor: Adrap
Nowa praca tym razem izomeryczna.
Kto wie może kiedyś na takich grafikach stworzę grę?
Obrazek

Re: Pixelart by Adrapnikram

: 29 gru 2014, 22:46
autor: GameBoy
Dobrze oddałeś geometrię budynku, ale w tym stanie, bez tekstur i dokładniejszego oświetlenia to wygląda to jak szkic.

Re: Pixelart by Adrapnikram

: 26 mar 2015, 23:03
autor: Adrap
Efekt mojego dzisiejszego wagarowania. Przedstawiam wam Deltego w pozie battlera! Jest on zrobiony na potrzeby nowego CBS, którego nawet nie wiem czy użyje. U góry macie wersję .jpg, a u dołu .png Tak dla przestrogi dla początkujących =D Dawno nic nie wstawiałem ale to nie znaczy że nic nie zrobię. W końcu na forum napisałem że w tym roku będę robił co najmniej 1 pixelart. Zastrzegam sobie prawa do tej pracy oraz do kolejnych które będą wysyłane. Liczę na konstruktywną krytykę oraz na to że ktoś mnie wreszcie nauczy jak robi się te p* włosy.
Obrazek

Re: Pixelart by Adrapnikram

: 27 mar 2015, 07:08
autor: McLaren
Bardzo ładna grafika izometryczna:) Chcesz stworzyć kiedyś grę w takich grafikach? Ja Tworzyłem ale na razie projekt stoi w miejscu... To nie lada wyzwanie, czasami po dłuższym robieniu tego rodzaju grafik się nie chce. Powodzenia:)
Pixelarty jak w najlepszym porządku:)

Re: Pixelart by Adrapnikram

: 27 mar 2015, 09:13
autor: GameBoy
Pixelarty jak w najlepszym porządku:)
Ja tu widzę sporo podstawowych błędów.
Po pierwsze - kontrast! W pixelarcie musi być on wyraźny, inaczej praca wygląda płasko.

Do tego banding, np. na mieczu albo spodniach battlera:
http://www.pixeljoint.com/forum/forum_p ... 322#139322

Aczkolwiek zarówno charset jak i battler są całkiem nieźle zaprojektowane. Tylko ręce trzymające miecz są zupełnie nieczytelne, nie mam pojęcia co tam się dzieje.

Re: Pixelart by Adrapnikram

: 27 mar 2015, 10:50
autor: McLaren
Jak dla mnie bardzo dobrze mu idzie pixelart:) Podobają mi się jego prace a z biegiem czasu będzie tworzył coraz to lepsze dzieła:)
Co do tych rąk trzymających miecz podzielam zdanie... Przydałaby się mała poprawka.

Re: Pixelart by Adrapnikram

: 27 mar 2015, 19:02
autor: Adrap
Tak... Kontrast to moja bolączka bo jestem daltonistą :<
Dlatego starałem się ściągnąć kolory z characktera. A i on (charackter) nie jest mój jest z generatora TiTka. A bandingu nie dałem bo wycinałem z białego tła (które słabo prezentowało się na forum) tego battlera. Ale zaraz wstawię battlera tym razem bez tła i z bandingiem.

BTW. Moglibyście mi coś napisać o tych włosach? Według mnie to najsłabsze ogniwo.
A i do tego kontrastu... Znacie jakieś porządne turtoriale lub już przygotowane palety, z których mógłbym wykuć się nauczyć (lub wykuć na pamięć) tych kontrastów. Bo te co widziałem na choćby PixelJoint polegają na porównaniu dwóch obrazków z dobrym i złym kontrastem i ew. przykładem w pixelarcie. Ale nigdzie nie jest wytłumaczone jak to dobierać. Bo "na oko" to nie jest sposób dla mnie.

Re: Pixelart by Adrapnikram

: 27 mar 2015, 20:23
autor: GameBoy
A bandingu nie dałem bo wycinałem z białego tła (które słabo prezentowało się na forum) tego battlera. Ale zaraz wstawię battlera tym razem bez tła i z bandingiem.
Uhm...
Przeczytałeś w ogóle cokolwiek z linka, którego podałem? Banding to coś czego trzeba unikać. xd

Re: Pixelart by Adrapnikram

: 27 mar 2015, 21:20
autor: Adrap
Dobrze wiedzieć XD W takim razie mam pytanie. Jeśli chcę zrobić "wygładzenie" używać tylko jednego pośredniego koloru?
Ogólnie w tej pracy (wyciętej) nie ma badingu, chciałem oddać po prostu 'cień', aby pixelart nie zlewał się z battlebackiem.

@dół
Okej już kapuje. Trzeba było od razu pisać po polsku że ci chodzi o grube linie lub tłuste linie albo fat line. Powinienem odgadnąć od razu o co Ci chodzi ale jakoś widziałem że coś tam nie halo ale nie wiedziałem skąd. A skąd te moje pytanie? Bo to też jest banding (przynajmniej tak jest napisane na PixelJoint):
Obrazek

Re: Pixelart by Adrapnikram

: 27 mar 2015, 22:18
autor: GameBoy
Widzę, że nadal nie wiesz co to banding.

Jak masz gdzieś w pracy tak ułożone linie:

Obrazek
To jest to banding, a tego się w pikselarcie unika.

Masz kilka takich miejsc w battlerze.

Re: Pirate Bay

: 27 mar 2015, 22:30
autor: X-Tech
Praca powyżej wygląda spoko, efektem przedstawienia przedmiotów prostych pod kątem za pomocą pixeli są właśnie takie proste linie i rzucanie takich tekstów jak sranding w takiej sytuacji, aby pokazać kolejny motyw dziedziny szkolonej na eksperta rozwala mnie na łopatki. Praca mi się podoba XD

Re: Pirate Bay

: 29 mar 2015, 03:31
autor: Adrap
Heh...
Ja tam jestem super zadowolony z mojej pracy jednak ma GB rację co do tej lewej nogi widać tam takie "szramy". Ale to chyba wszystko bo miecza i tak nie będę zmieniał bo miał tak wyglądać. Ogólnie zmieniam temat na moją galerię czyli Pirate Bay, a jutro możecie spodziewać się jakiegoś logo związanego z piratami.
EDIT:
A oto i logo mojej galerii:
Obrazek
EDIT2:
Mała poprawka wcześniejszej pracy. Zmieniony kontrast, noga, ręce i włosy na dithering.
Obrazek