Strona 3 z 4
Delti - Łucznik
: 20 kwie 2015, 10:27
autor: Adrap
I nowe prace :D Powiedzcie która wg. was lepsza.
Łucznik battler 100%
Łucznik battler 300%
Re: Pirate Bay
: 20 kwie 2015, 12:48
autor: GameBoy
Ramię ręki trzymającej łuk jest dziwne. Twarz tak samo, nos sprawia, że postać wygląda trochę jak muminek. =)
Znów nie stosujesz kontrastujących ze sobą odcieni jednego koloru, przez to całość wypada strasznie płasko. Jak nie potrafisz sobie z tym poradzić to rób pierw w odcieniach szarości tak by każdy odcień wyraźnie różnił się od drugiego i potem tylko dodaj do nich barwę.
W płaszczu
: 28 lip 2015, 15:07
autor: Adrap
Takie coś do nowej giery.
Co sądzicie? Chcę wiedzieć zanim zacznę robić animację.
Re: Pirate Bay
: 28 lip 2015, 20:07
autor: Masquitice
Sądzę, że przyda Ci się poradnik dotyczący cieniowania, zanim zaczniesz tworzyć animacje.
Re: Pirate Bay
: 28 lip 2015, 20:51
autor: GameBoy
Bardzo płaski ten char.
Re: Pirate Bay
: 28 lip 2015, 20:58
autor: Noruj
To są włosy czy jakaś czapka zimowa?
Re: Pirate Bay
: 28 lip 2015, 23:21
autor: Dragon Kamillo
A i rada - nie rób takich szerokości, najlepiej do 32, inaczej mogą się zdarzać różne dziwne rzeczy, tak jak np część ręki wchodzi nam na mur, który powinien być od niej wyżej itp. Oczywiście można się męczyć i każdą taką pierdołe załatwiać w inny sposób, ale po co jak można se narysować chara z maksymalnie 32 pikselową szerokością.
Co do samego chara, Gameboy napisał dokładnie to co pomyślałem pierwszy raz go widząc.
Strongman
: 01 sie 2015, 16:44
autor: Adrap
1 kolor 13 kolorów z przezroczystością
: 01 sie 2015, 20:04
autor: BH Daimaouji
O LOL koleś a'la Hulk, fajnie
Re: Pirate Bay
: 06 sie 2015, 13:47
autor: Adrap
Trochę ostatnio narobiłem prac, więc macie dwie.
"Endless Cave", 200%, 7 kolorów
"Third Tree", 8 kolorów z przezroczystością
Edit:
Proces powstawania drzewa:
http://imgur.com/nFLsBRY
Re: Pirate Bay
: 06 sie 2015, 14:17
autor: Jazzwhisky
Chyba dwie najfajniejsze (i najlepsze technicznie) prace, spróbuj następnym razem zaszaleć jeszcze z nakładaniem pierwszych warstw (oświetlenie) na drzewie (
http://opengameart.org/sites/default/fi ... reewip.png), a na pewno art nabierze naturalnej głębi. =)
Re: Pirate Bay
: 06 sie 2015, 14:41
autor: Adrap
Ciekawie to wygląda. Popróbuje tego później.
Dzięki.
Re: Pirate Bay
: 06 sie 2015, 16:48
autor: Rave
Co byś powiedział na wyzwanie? Zrób grafikę używając tylko 2 kolorów (wliczając tło/przezroczystość).
Two for Rave
: 08 sie 2015, 01:30
autor: Adrap
Widziałem już gdzieś coś takiego (może na pixeljoint?). Przyjmuję. Myślę, że nie będzie problemu. Określ rozmiar (24x24, 48x48, 64x64, 96x96) i tematykę. Pozwolisz, że paletę sam wybiorę.
Edit: Rozumiem, że chodzi ci o coś statycznego, z animacją raczej wolałbym nie robić nic wyżej niż 64x64. No i mam jeszcze 2 sprity dla siebie i kolegi.
Robię już 2-kolorową animację gierki 96x64
Gotowe:
Możesz tutaj sobie powiększyć:
http://pixeljoint.com/pixelart/96996.htm
EDIT:
Ale się naszukałem tego "przenieś temat do góry"
Re: Pirate Bay
: 20 paź 2015, 16:11
autor: Adrap
Jako że dorwałem się do internetu na kompie to coś tu wrzucę:
A tu dwie których nie chciało mi się powiększać. Są tak średnio stare.
http://pixeljoint.com/pixelart/97050.htm
http://pixeljoint.com/pixelart/97560.htm
C'on (4 kolory)
100%
400%
Let him go! (2 kolory)
100%
200%
Polskie wojsko - członek drużyny (9 kolrów)
100%
400%
@Dół
Edit: Fakt. Poprawione!