Strona 1 z 2

Zrzut grafik z Acropolis

: 03 mar 2015, 20:50
autor: DE
Porzadkowalem dzis dysk i trafilem na folder z grafikami z Acropolis. Jako ze gry i tak nigdy nie ukoncze, postanowilem sie nimi z wami podzielic. Nie sa to wszystkie grafiki, jakie wykonalem na potrzeby gry (jest jeszcze masa tili, spritow, animacji i portretow), ale z pewnoscia te najciekawsze.

No, to spojrzcie, jak mogla gra wygladac. Calosc robiona w 4 kolorach + czerwony na specjalne okazje (na tych kaflach niewykorzystany).

Obrazek

Re: Zrzut grafik z Acropolis

: 03 mar 2015, 21:03
autor: X-Tech
Mordy postaci najlepsze dla mnie.

Re: Zrzut grafik z Acropolis

: 03 mar 2015, 21:25
autor: Jazzwhisky
No, wszystko jest świetne, gość w poncho i ten klimat... =)
A te face to już masakra.

Btw mógłbyś się pochwalić czymś więcej i chociaż odnośnikami do produkcji, które ostatnio wyszły spod twojej ręki komercyjnie, byłem na pixeljoincie parę dni temu i nie da się ukryć, że najnowsze piksle (Gillbert...) pokazują - choć to nieprawdopodobne - nieustanną tendencję zwyżkową. =D

Re: Zrzut grafik z Acropolis

: 03 mar 2015, 21:43
autor: Venesard
Te grafiki są po prostu niesamowite :shock:
Szkoda że gry nie ukończysz, chciałbym zobaczyć jak to wszystko wygląda w praniu. :-(

Re: Zrzut grafik z Acropolis

: 03 mar 2015, 22:15
autor: GameBoy
Klimat wylewa się z ekranu wręcz.

Strasznie podobają mi się tła, zwłaszcza pierwsze (drzewo na tle podświetlonych okien <3 ) oraz te z autem.

Re: Zrzut grafik z Acropolis

: 03 mar 2015, 22:29
autor: Necromo
O czym byłaby ta gra, jeśli mogę wiedzieć?
Na moje oko to coś w stylu walki z satanistyczną korporacją lub pracowanie dla organizacji i zabijanie potworów. Mam rację?

Dla wszystkich zainteresowanych, temat powiązanego projektu:
viewtopic.php?f=30&t=368,
tutaj dyskusja na temat grafik, please.

Re: Zrzut grafik z Acropolis

: 03 mar 2015, 23:00
autor: X-Tech
Już nawet nie chodzi o dobry skill do tych małych kwadracików, ale o czas. Strzelam, że zrobienie jednej z postaci z animacjami od zera w tym wypadku to jakieś 5-10 godzin. Ja już nawet prawie nie rysuję z racji, że zajmuje to sporo około 2 godziny minimum w przypadku czegoś większego, ale te piksele wstawiać to jest szczyt hardkorowości xd

Re: Zrzut grafik z Acropolis

: 04 mar 2015, 08:13
autor: Powczan
Pełen szacun, te pikselki są świetne :shock: Chętnie bym to zobaczył w grze.

Re: Zrzut grafik z Acropolis

: 04 mar 2015, 10:10
autor: Adrap
Ucz mnie

Prześwietne to jest tylko te twarze niektóre tak jakby nie dopracowane. Dużo czasu musiałeś nad tym spędzić. Klimat wylewa się hektolitrami.

Re: Zrzut grafik z Acropolis

: 04 mar 2015, 13:34
autor: DE
@wszyscy - dzieki za mile slowa :)

@Adrapnikram - powiedz ktore, to bede wiedzial, nad czym popracowac.

@Necromo - gra miala byc osadzona w konwencji SF z watkami okultystycznymi (skrzatanistycznymi). Bohater mial byc zwyklym Kowalskim (w wersji polskiej mial miec wrecz nazwisko Szarzewski :D ) wplatanym w niezla kabale, nie czlonkiem zadnej organizacji.

@X-Tech - mnie narysowanie sprite'a, jak ten gosc w kapturze smerfa ponizej, z 6-klatkowa animacja chodzenia w 3 kierunkach zajmuje jakies 2,5 godz. Ludki w 4 kolorach animuje sie ekspresowo, trzeba tylko miec pomysl :)

@Jazz - rekinoludz to akurat szajs robiony na szybko i bez pomyslu. Pani z lasu wyszla o niebo lepiej, choc oczywiscie doceniono ja mniej, bo jest minimalistyczna i bez wodotryskow. Ale ja im jestem starszy, tym bardziej sklaniam sie ku minimalizmowi wlasnie, co zreszta jest naturalne.

Obecnie pracuje nad trema grami: Roguelikiem (kafle), klasycznym jRPG (w sumie wszystko poza portretami) oraz zeldowka wraz z gosciem od Grave Spirit (animacje oraz bardziej zlozone obiekty). Malutkie zajawki ponizej. Mapki sa testowe, wiec nie sugerujcie sie ich nieskladnoscia :D

A tak poza tym to mam za soba oczywscie Neurostaze (zarzucona) i inny projekt od Garmory, tez zarzucony (chyba), plus parenascie pomniejszych zlecen, m.in. sporo tel do Americana Dawn oraz Adaeus.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: Zrzut grafik z Acropolis

: 04 mar 2015, 14:18
autor: Klonoa
Sensei... teach me sensei!

Re: Zrzut grafik z Acropolis

: 04 mar 2015, 20:25
autor: Rave
DE, skoro z gry nici, to może zapodasz tilesety/charsety/facesety tego co jest, może by ktoś w swojej grze użył?

Re: Zrzut grafik z Acropolis

: 04 mar 2015, 21:17
autor: Dragon Kamillo
Rave a może tak przejrzałbyś TA, bo niektóre z grafik z Akropolis już tam jest.
4 kolorki są fajne, lubię kombinacje przy takich ograniczeniach.
Wnętrza też mi się podobają. Czacha już nie. A ostatni obrazek niby w sumie OK, ale jakiś taki typowy.

Re: Zrzut grafik z Acropolis

: 05 mar 2015, 04:31
autor: Bukarett
Nie no pomysl wykonany przepieknie, naprwde podoba mi sie limit kolorow i jak swietnie ze soba wspolpracuja. Tylko pozazdroscic talentu jak i projektowi, szkoda ze nie skonczony ale jest na co popatrzec i w sumie to liczy sie najbardziej~ ;D

Re: Zrzut grafik z Acropolis

: 05 mar 2015, 20:41
autor: X-Tech
Super przejrzyście wyglądają te nowe lokacje kolorystycznie i graficznie.
Skoro 2.5 godziny to całkiem szybko idą te charsety.
Super, że gość od Grave Spirit nadal działa. Jeden z niewielu który umie tworzyć gęsty klimat, ale mało z tego korzysta.

Ta druga lokacja mi przypomina klimatem lokacjumy z tego świetnego horroru na snesiora Clock Tower.