Strona 2 z 2

Re: Zrzut grafik z Acropolis

: 07 mar 2015, 16:21
autor: Klonoa
Tak z ciekawosci, DE.
W jakim procencie miales juz ukonczona gre, a raczej grafiki do niej?

Re: Zrzut grafik z Acropolis

: 22 maja 2015, 17:45
autor: Yoshu
Mnie zawsze rozwala jak można wymyśleć tyle myków mając tak małą palete, ja mając 894723 tryliardy kolorów narysowałbym 10 tak samo wyglądających face'ów ogóraka cebulaka gdzie różniłyby się tylko poziomem stężenia cebuli. Ciekawi mnie jakby wyglądało podobne wyzwanie, z inną paletą, gdybyś miał rozgrywać akcje rozgrywki w dzień, czy byłoby ci prościej czy trudniej. A tak w ogóle to wygląda to jakby było 8 kolorów XD także dla mnie 10/10. Szkoda że gra nie wyjdzie bo wychodzi na to że prócz tych walk w Solstice to 100% autorskiego dzieła nie ma żadnego.

Re: Zrzut grafik z Acropolis

: 23 maja 2015, 13:22
autor: DE
Od kiedy robie za forse grafike do cudzych gier, nie mam za bardzo motywacji i energii do siedzenia nad wlasnymi, wole czas wolny poswiecic na cos odmiennego od pracy zawodowej.

Grafika do Acro byla ukonczona w 70%, pi razy drzwi. Z tym ze gra miala byc krotka (ze 2-3 godzinki).

BTW, obecnie rysuje do Shadows of Adam, jesli ktos jest zainteresowany. Odpowiadam za tla walk, rozne panoramy oraz najbardziej zlozone animacje atakow (takie limit breaki):

http://www.somethingclassic.net/