Moja grafika growa
- Charlie Vermin
- Posty: 119
- Rejestracja: 05 lis 2011, 12:15
- Kontakt:
Moja grafika growa
Tilesety to mój ulubiony typ pixel artu. Zauważyłem, że nabyłem już dużo umiejętności od czasu takiego Mephimorphosis (którego chipset swoją drogą bazuje na moim pierwszym chipsecie z prawdziwego zdarzenia, poprzednie były zawsze w jakimś stopniu editami RTP).
Przy okazji robienia tego tilesetu zastosowałem:
― ręczny antialiasing, chociaż ten na platformach jakoś mi nie wyszedł
― zróżnicowanie kolorystyczne pierwszego planu i tła
― różnorodność pośród takich samych tilesów, czyli dwie wariacje platformy, wiele wariacji tła itd. na drugim obrazku trochę za dużo dałem wersji z detalami.
Większości z tych metod bardzo długo nie stosowałem i zacząłem dopiero niedawno.
Użyłem RM2k3 dla testu wizualnego, ale żeby wyszła z tego gra będę musiał znaleźć sobie inny silnik... więc na razie prezentuję grafikę.
Przy okazji robienia tego tilesetu zastosowałem:
― ręczny antialiasing, chociaż ten na platformach jakoś mi nie wyszedł
― zróżnicowanie kolorystyczne pierwszego planu i tła
― różnorodność pośród takich samych tilesów, czyli dwie wariacje platformy, wiele wariacji tła itd. na drugim obrazku trochę za dużo dałem wersji z detalami.
Większości z tych metod bardzo długo nie stosowałem i zacząłem dopiero niedawno.
Użyłem RM2k3 dla testu wizualnego, ale żeby wyszła z tego gra będę musiał znaleźć sobie inny silnik... więc na razie prezentuję grafikę.
Note to self: nigdy nie rób zapowiedzi.
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09
Re: Moja grafika growa
Brawo, teraz wyobrażę sobie że chodzi się bohaterem w bieliźnie...................................epic
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:
DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
- Charlie Vermin
- Posty: 119
- Rejestracja: 05 lis 2011, 12:15
- Kontakt:
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: Moja grafika growa
Fajne, wygląda jak poziomy z megamana czy innego IWBTG. Osobiście z innych silników to polecam albo GDevelop (zalety: Robisz w eventach, podobnie jak w RM ale też nie jesteś ograniczony do jednego gatunku), GM albo jak chcesz zaszaleć to Unity (ale wtedy już kodzenie musisz mieć fest opanowane bo o ile nie chcesz wydawać setek $$$ to programowania wizualnego/eventów tam nie uświadczysz).
- Charlie Vermin
- Posty: 119
- Rejestracja: 05 lis 2011, 12:15
- Kontakt:
Re: Moja grafika growa
Możecie zgadnąć jaka gra jest tu rekonstruowana.
Note to self: nigdy nie rób zapowiedzi.
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: Moja grafika growa
Fajne, ale jedyną zagadką jest dla mnie w jakim środowisku masz zamiar rekonstruować ten tyuł? :)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- GameBoy
- Posty: 1769
- Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Moja grafika growa
Wolf 3D?
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: Moja grafika growa
Raycasting Game Maker?Jazzwhisky pisze:Fajne, ale jedyną zagadką jest dla mnie w jakim środowisku masz zamiar rekonstruować ten tyuł? :)
- Charlie Vermin
- Posty: 119
- Rejestracja: 05 lis 2011, 12:15
- Kontakt:
Re: Moja grafika growa
Ja co prawda zajmuję się w tym projekcie tylko teksturami, ale jest to połączenie silnika Wolfensteina z RM2003 za pomocą DynRPG:
https://www.youtube.com/watch?v=NYvsD60rX9I
Raycasting Game Maker jest mocno ograniczony z tego co widzę. Teraz jak robię mody do Wolfensteina, to mam dostęp do kodu źródłowego i mogę korzystać z mocy programowania. Nie rozumiem jeszcze wszystkich fragmentów kodu ale i tak mam już niezłe możliwości i daje mi to poczucie mocy.
https://www.youtube.com/watch?v=NYvsD60rX9I
Raycasting Game Maker jest mocno ograniczony z tego co widzę. Teraz jak robię mody do Wolfensteina, to mam dostęp do kodu źródłowego i mogę korzystać z mocy programowania. Nie rozumiem jeszcze wszystkich fragmentów kodu ale i tak mam już niezłe możliwości i daje mi to poczucie mocy.
Note to self: nigdy nie rób zapowiedzi.
- Charlie Vermin
- Posty: 119
- Rejestracja: 05 lis 2011, 12:15
- Kontakt:
- Charlie Vermin
- Posty: 119
- Rejestracja: 05 lis 2011, 12:15
- Kontakt:
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09
Re: Moja grafika growa
Nie nic, lubię pokazywać swoje ciałoCharlie Vermin pisze:Ale że co?
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:
DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
- Charlie Vermin
- Posty: 119
- Rejestracja: 05 lis 2011, 12:15
- Kontakt:
Re: Moja grafika growa
Zrobiłem niedawno całkiem stylowy chipset (albo przynajmniej jego zalążek) i system:
Note to self: nigdy nie rób zapowiedzi.