Strona 1 z 1
Moja grafika growa
: 16 mar 2016, 19:00
autor: Charlie Vermin
Tilesety to mój ulubiony typ pixel artu. Zauważyłem, że nabyłem już dużo umiejętności od czasu takiego Mephimorphosis (którego chipset swoją drogą bazuje na moim pierwszym chipsecie z prawdziwego zdarzenia, poprzednie były zawsze w jakimś stopniu editami RTP).
Przy okazji robienia tego tilesetu zastosowałem:
― ręczny antialiasing, chociaż ten na platformach jakoś mi nie wyszedł
― zróżnicowanie kolorystyczne pierwszego planu i tła
― różnorodność pośród takich samych tilesów, czyli dwie wariacje platformy, wiele wariacji tła itd. na drugim obrazku trochę za dużo dałem wersji z detalami.
Większości z tych metod bardzo długo nie stosowałem i zacząłem dopiero niedawno.
Użyłem RM2k3 dla testu wizualnego, ale żeby wyszła z tego gra będę musiał znaleźć sobie inny silnik... więc na razie prezentuję grafikę.
Re: Moja grafika growa
: 22 mar 2016, 19:25
autor: BH Daimaouji
Brawo, teraz wyobrażę sobie że chodzi się bohaterem w bieliźnie...................................epic
Re: Moja grafika growa
: 24 mar 2016, 18:07
autor: Charlie Vermin
Ale że co?
Re: Moja grafika growa
: 26 mar 2016, 00:37
autor: Rave
Fajne, wygląda jak poziomy z megamana czy innego IWBTG. Osobiście z innych silników to polecam albo GDevelop (zalety: Robisz w eventach, podobnie jak w RM ale też nie jesteś ograniczony do jednego gatunku), GM albo jak chcesz zaszaleć to Unity (ale wtedy już kodzenie musisz mieć fest opanowane bo o ile nie chcesz wydawać setek $$$ to programowania wizualnego/eventów tam nie uświadczysz).
Re: Moja grafika growa
: 01 maja 2016, 14:24
autor: Charlie Vermin
Re: Moja grafika growa
: 01 maja 2016, 14:28
autor: Jazzwhisky
Fajne, ale jedyną zagadką jest dla mnie w jakim środowisku masz zamiar rekonstruować ten tyuł? :)
Re: Moja grafika growa
: 01 maja 2016, 15:52
autor: GameBoy
Wolf 3D?
Re: Moja grafika growa
: 01 maja 2016, 21:48
autor: Rave
Jazzwhisky pisze:Fajne, ale jedyną zagadką jest dla mnie w jakim środowisku masz zamiar rekonstruować ten tyuł? :)
Raycasting Game Maker?
Re: Moja grafika growa
: 02 maja 2016, 11:30
autor: Charlie Vermin
Ja co prawda zajmuję się w tym projekcie tylko teksturami, ale jest to połączenie silnika Wolfensteina z RM2003 za pomocą DynRPG:
https://www.youtube.com/watch?v=NYvsD60rX9I
Raycasting Game Maker jest mocno ograniczony z tego co widzę. Teraz jak robię mody do Wolfensteina, to mam dostęp do kodu źródłowego i mogę korzystać z mocy
programowania. Nie rozumiem jeszcze wszystkich fragmentów kodu ale i tak mam już niezłe możliwości i daje mi to poczucie mocy.
Re: Moja grafika growa
: 26 maja 2016, 20:18
autor: Charlie Vermin
Re: Moja grafika growa
: 13 cze 2016, 22:09
autor: Charlie Vermin
Może coś z tego będzie.
Re: Moja grafika growa
: 19 cze 2016, 11:01
autor: BH Daimaouji
Charlie Vermin pisze:Ale że co?
Nie nic, lubię pokazywać swoje ciało
Re: Moja grafika growa
: 13 wrz 2016, 18:29
autor: Charlie Vermin
Zrobiłem niedawno całkiem stylowy chipset (albo przynajmniej jego zalążek) i system: