Strona 1 z 1

My stash

: 19 lut 2017, 20:50
autor: Klonoa
Jako ze wszystkim troche powoli idzie pokazywanie nowych prac(glownym powodem bedacym zycie) to zaloze skarpetki i tez cos bede wrzucal od czasu do czasu.

Zanim wrzuce otwierajaca prace zrobiona na szybko mam nadzieje, ze ten temat nie zostanie usuniety z dopiskiem zebym wskrzesil moj stary kacik w Galerii. Dodatkowo jezeli ten temat pozostanie tutaj to mam nadzieje, ze zobacze jakies krytyki bo tez na to glownie licze skoro sam wystawiam swoje krytyki na lewo i prawo ^^

  • Prace graficzne/rysunki

    Spoiler:


  • Prace 3D

    Spoiler:



Na szybko zrobione bo chcialem sprobowac jakas dynamiczna scene/poze zrobic. Mam tak naprawde mieszane uczucia jezeli chodzi o te mala prace.

licze na mila wspolprace z wami, starzy znajomi i nowe dusze :D

lista zaktualizowana dnia 15.03.2017 03:02

Re: My stash

: 19 lut 2017, 21:33
autor: GameBoy
Jak dla mnie ta poza jest zupełnie nieczytelna. Np. to niebieskie coś poniżej dłoni na pierwszym planie to noga czy co?

Re: My stash

: 19 lut 2017, 21:52
autor: Deathwing
Fajny kreskówkowy styl i ładna kolorystyka, ale zgodzę się z GameBoyem, że trochę to chaotyczne i ciężko dopatrzeć się sensu w niektórych kształtach. Na minus też horror vacui - za bardzo to wszystko upchnięte w kadrze, zwłaszcza te różowe cosie w tle. Może zamiast wrzucać takie rysunki na szybko pokażesz coś bardziej dopracowanego? I najlepiej od razu kilka naraz :)

Re: My stash

: 20 lut 2017, 00:12
autor: Klonoa
@Gameboy,
to niebieskie pod prawa dlonia to jest akurat noga i moge zrozumiec dlaczego padlo takie pytanie. Najwidoczniej dynamiczne sceny jeszcze nie naleza do mnie nawet w poziomie amatorstwa :)

@Deathwing,
czy to jest kreskowkowy styl to nie jestem pewien. Inaczej. Na dzisiejsze kreskowki chyba troche sie przypasowuje jak teraz tak sie przyjrze temu co pokazalem na otwarcie tematu. Jezeli chodzi o bardziej dopracowane i wieksze prace to nie mam za bardzo czasu zeby sie za takie wziac ze wzgledu na, dosc potezne zadanie. Dlatego tez szybkie ryski.

Po pierwszych opiniach wnioskuje, ze sse w tworzeniu dynamicznych i czytelnych scen. Droga do sukcesu jest nauka na bledach :)

P.S. ewentualnie wrzuce kilka szybkich prac zeby bylo na co popatrzec i pooceniac.

Re: My stash

: 15 mar 2017, 02:51
autor: Klonoa
@jan.ce,
bylbym naprawde szalony zeby wykonywac w dzisiejszych czasach cos w MSpaint chociaz bardzo czesto go uzywam w roznych celach. Moim glownym narzedziem jest Paint Tool Sai :)

Pamietace jak pisalem ze wrzuce kilka prac na raz? Nie zdolalem do dzisiaj skonczyc drugiego rysunku z dwoch jakie chcialem tutaj wrzucic w kolejnym poscie dlatego zamiast tego pokaze moje ostatnie dwa voxelowe modele oparte na League of Legends. Licze na jakas krytyke jak zawsze ^^

Spoiler:

miedzy innymi zaktualizuje pierwszy post o nowe rzeczy, delikatnie je kategoryzujac.

Re: My stash

: 16 mar 2017, 19:32
autor: Deathwing
Chcesz krytykę, to służę uprzejmie :d Parę rzeczy mi nie pasuje w tym rysunku, głównie za grube i zbyt jednolite kontury (zwłaszcza w przypadku kamieni) i niemal całkowity brak cieni, przez co wszystko wygląda bardzo płasko. Kolory dobrze żarły na pierwszym obrazku, na abstrakcyjnym tle, a na tym już niespecjalnie - te na postaci trochę się gryzą z resztą. Ludek niepotrzebnie ma ciemniejsze kontury, bo jeszcze bardziej robi wrażenie wyciętego z kartonu. Perspektywa wygląda okej, ale tło nie za bardzo. Nie wiem czy ten Lavos miał w zamierzeniu leżeć na skraju klifu, ale wygląda, jakby był zawieszony w powietrzu. Z kolei pasek w lewym górnym rogu to taka zbędna abstrakcja i nie pasuje do bardziej realistycznej ziemi. Wyszło, że narzekam na wszystko, ale w dalszym ciągu twierdzę, że styl jest fajny, tylko różne szczegóły wykonania psują mi odbiór.
Modeli nie oceniam, bo to nie moja bajka, ale tak na pierwszy rzut oka wydają się średnio czytelne.
A co do wrzucenia większej liczby rysunków, miałem wcześniej na myśli jakieś starsze, dopracowane rzeczy, z których jesteś zadowolony, a nie robione na bieżąco. Po prostu coś, po czym można by ocenić jak rysujesz nie "na szybko" :P

Re: My stash

: 17 mar 2017, 14:13
autor: Klonoa
@Deathwing,
no pytalem o krytyke i mimo, ze nie jest to jakos specjalnie kostruktywna krytyka to dzieki za slowa... "doczepnosci". Nie przykuwam az tak duzej uwagi do tych "speed run'ow", dlatego bedzie duzo bledow jak np. brak konkretnego punktu swiatla. Cienie sa tutaj prawie ze nie egzystujace bo probowalem wyroznic trzy scenerie przez rozna jaskrawosc linii.

Jedyne czego do konca nie rozumiem to dlaczego wspomniales o "realistycznosci" wspominajac o "konstrukcji" w tle. Co do "wiszacego zolwia" zostawilem to bardziej dla wyobrazni odbiorcy- osobiscie przyszedl mi tez wlasnie pomysl, ze mogo byc skalne schody tam gdzie sie on znajduje i sa niewidoczne po prostu z tej perspektywy.

Odezwe sie jeszcze co do krotkiej opinii na temat modeli. Nie jest to twoja broszurka, ale doczepiles sie juz tak dla zasady. Nie podalem na jakich postaciach sie wzoruje ani nie dalem portretow porownawczych, ale no jak dla mnie ten maly skrawek tekstu jest trohe absurdalny.

Co do wrzucania starych prac, z ktorych jestem "zadowolony". Nie widze sensu pokazywac cos co bylo stworzone przed zalozeniem tego tematu, poniewaz styl jak i jego poziom rozwoju moze sie drastycznie roznic od tego co moglbym teraz zrobic.

Nie potrzebuje krytyki dla czegos co zrobilem kilka miesiecy temu tylko dla czegos co w ostatnim czasie wyszlo spod mojej reki. Mam nadzieje, ze to rozswietli watpliwosci :)

Re: My stash

: 17 mar 2017, 17:28
autor: Deathwing
Przykro mi, ale bardziej konstruktywnie nie będzie ;) Nie spodziewaj się, że ktoś będzie wszystko rozrysowywał na swój sposób, nie to forum. Zresztą, skoro zdajesz sobie sprawę z błędów, jak z tym światłem, to wystawiając do oceny takie rzeczy musisz się liczyć z tym, że ktoś prędzej czy później się do nich przyczepi. Może warto jednak posiedzieć dłużej nad rysunkami albo od razu napisać przy nich jaki efekt chciałeś osiągnąć, to będzie mniej narzekania. W tym przypadku akurat sposób na wyróżnienie elementów był jak dla mnie nie najlepszy. Do różnych planów stosuje się raczej różną grubość konturów, a ew. jaśniejsze linie tylko gdzieś w dalekim tle. Z kolei zostawianie czegoś w domyśle też jest łatwą pożywką dla krytyków, bo ocenia się z reguły to, co się widzi. Skoro czegoś na obrazku nie ma, jak w tym wypadku nic nie wskazuje na to, żeby były tu schody, to jedyną interpretacją jaka się nasuwa jest błąd autora. Co do tła, to chodzi właśnie o to, że nie wiem co to jest, ale nie pasuje mi w żaden sposób do reszty i wygląda jak jakiś abstrakcyjny ozdobnik. A odnośnie modeli, miałem na myśli dokładnie to co napisałem (innymi słowy, że potrzebowałem chwili, żeby odróżnić części ciała) i do takiej opinii nie muszę mieć obrazków porównawczych.
Ja akurat widzę sens pokazywania starszych prac, właśnie m.in. dlatego, żeby zobaczyć rozwój stylu i mieć jakieś porównanie. Ale to twój temat, wrzucaj co chcesz, to była tylko sugestia.

Re: My stash

: 18 mar 2017, 01:10
autor: Klonoa
@Deathwing,
nie rozpisywanie wszystkich ideii albo wcale jest zabawniejsze bo otrzymuje sie roznego rodzaju krytyki i pokazuje wyobraznie ludzi ogladajacych. Nie to forum, ale ten dzial i nie jest koniecznoscia robic to jak ja, ze sie tworzy wlasne przyklady jezeli jest to mozliwe :)
Jeszcze tylko odnosnie twojej opinii co do odrozniania czesci cial modeli... to wydaje mi sie, ze masz pewien problem z rozlozeniem czesci wzgledem przykladowo glowy :/

bez obrazy, ale tak czy siak szczerosc do bolu.

Re: My stash

: 19 kwie 2017, 03:49
autor: Klonoa
Pamietacie wczesniejszy model Poppy? Albo tego kurdupla z mlotem w zbroi? Postanowilem delikatnie zmodyfikowac ow model zeby go bardziej przystosowac do animacji/pozowania i chcialem sie po prostu podzielic efektem mojej pracy w obrotowym gifie wczesniejszej postaci w jakiejs tam pozie jaka przygotowalem. "Portki" sa beznadziejne jezeli ktos zauwazy i chcialby mi o tym powiedziec xD
Spoiler:

Nie wiem czy widac dokladnie jak wszystko jest ze soba polaczone. W kazdym razie w kolejnym poscie prawdopodobnie wrzuce "T-pose" screen i mala sesje zdjeciowa nowych modeli w roznych pozach... w najlepszym, ale z najmniejsza szansa jakis krotki filmik z wyanimowanymi modelami :)

Re: My stash

: 21 maja 2017, 23:54
autor: Klonoa
Odrobine czasu minelo odkad ostatni raz tutaj zajrzalem, ogolnie o forum mi chodzi. Skoro juz tu jestem to przy okazji dorzuce kilka nowych rzeczy jakie ostatnio zrobilem droga eksperymentowania.

Spoiler:

Standardowo licze na jakakolwiek opinie na temat trzech prac jakie tu wrzucilem i krytyka jest rownie mile widziana ^^

Re: My stash

: 23 maja 2017, 08:38
autor: Adrapnikram
Psiakne :3
Najgorzej wychodzi praca nr 2 imo, przez brak kontrastu postaci (dopiero po chwili zobaczyłem postać z tyłu). Jest jako jedyna rozmazana w tym złym pojęciu. Za to fajnie wyróżniają się postacie w 1 i 3.

Re: My stash

: 24 maja 2017, 01:29
autor: Rave
Klonoa pisze:Pamietacie wczesniejszy model Poppy? Albo tego kurdupla z mlotem w zbroi? Postanowilem delikatnie zmodyfikowac ow model zeby go bardziej przystosowac do animacji/pozowania i chcialem sie po prostu podzielic efektem mojej pracy w obrotowym gifie wczesniejszej postaci w jakiejs tam pozie jaka przygotowalem. "Portki" sa beznadziejne jezeli ktos zauwazy i chcialby mi o tym powiedziec xD
Spoiler:

Nie wiem czy widac dokladnie jak wszystko jest ze soba polaczone. W kazdym razie w kolejnym poscie prawdopodobnie wrzuce "T-pose" screen i mala sesje zdjeciowa nowych modeli w roznych pozach... w najlepszym, ale z najmniejsza szansa jakis krotki filmik z wyanimowanymi modelami :)

Ładne wokselowe dzieło. W czym robiłeś? MagicaVoxel? Qubicle? Coś innego?

Re: My stash

: 20 cze 2017, 22:30
autor: Klonoa
@Rave,
modele tworzone w MagickaVoxel a dla ciekawskich scenizacja i sklejanie w calosc robione w Blenderze :)

Zeby nie robic nadzwyczaj krotkiego posta podziele sie z wami tym co bylem w stanie dzisiaj zlozyc w calosc przed poprawkami-- pokaze wam zwiastun kolejnego modelu postaci jaki robie w voxelach i teoretycznie i tylko teoretycznie zrobie mala animacje prezentujaca kazdy moj voxelowy model z gry Battlerite.

Spoiler:

Dla krotkiego wyjasnienia model jest tak.. karykaturalnie niski, poniewaz probowalem stworzyc roznice wzrostow w kazdym z moich modeli bez uczynienia ich glowa z dwiema nogami.