Inq rysuje!

Jeżeli piszesz, malujesz, rysujesz, komponujesz... Podziel się tym z nami!
Awatar użytkownika
Kedor
Posty: 144
Rejestracja: 27 kwie 2008, 21:09
Lokalizacja: Gdynia

Re: Inq rysuje!

Postautor: Kedor » 21 maja 2008, 13:34

FEI pochwal sie a nie tylko się mądrzysz ^^
ja nie narysuje nawet tak jak Inq
i mi sie podoba :P
Wróciłem do zabawy z RM po dość długiej przerwie :)
kolin
Posty: 136
Rejestracja: 08 sie 2007, 16:57

Re: Inq rysuje!

Postautor: kolin » 21 maja 2008, 14:05

eee wiecie, nie chcialem tu nic mowic prawda, bo kazdy ma swoj poziom i nikt nie rodzi sie latajacym gurusem od razu prawda, no i ja tez nie jestem kims kto by mogl tak oceniac prawda ale no prawda inq to co ty tutaj dajesz jest dosyc smieszne, to jakies bazgroly ze szkolnych zeszytow w kratke :( tu wlasciwie nie ma nic do lubienia, nielubienia czy do ogladania bo to jest poprostu nic

ja np tez duzo tam bazgrolilem w zeszycie ale wiedzialem ze nie ma sensu tego nigdzie pokazywac, bo to nie jest jakis rysunek czy cos tylko taka kupa :O teraz zreszta tez nie wrzucam wszystkiego co narysuje tylko czekam az cos mi wyjdzie dobrze i wrzucam to jesli pracowalem nad tym wiecej niz 30sek

ACZKOLWIEK domek sie taki sympatyczny wydaje ;p i z jakas gra mi sie kojarzy O:
Obrazek o prosze, co znalazlem! ;d
Awatar użytkownika
Inq

Golden Forki 2007 - Dema (miejsce 2)
Posty: 1041
Rejestracja: 01 kwie 2007, 13:20

Re: Inq rysuje!

Postautor: Inq » 21 maja 2008, 14:15

No wszystko co tu wrzucilem to jest gora 2 minuty rysowania :D
Piscasso malowal 2 kreski na krzyz a wszyscy sie zachwycaja ("bo nie wypada sie nie zachwycic"). Podbnie z impresjonizmem (?) - mi te obrazy strasznei nie podobaja, wlasnie taki poziom 10o latka. Sztuka to jest namalowac cos jak Matejko, np :D

A jak chcecie, zebym cos namalowal na powaznie (sic! namalowal! :D) to mowcie co xD
Ostatnio sie uczepilem takich rysunkow w stylu grafiki z Sacrifice (domek tez z tamtad).
ZNISZCZONE Nowoczesne Miasto

Polecam także zaopatrzyć się we wszystkie gry z serii: Miasteczko Nowoczesne, wszystko tak zniszczone, że dosłownie nic nie ma.
kolin
Posty: 136
Rejestracja: 08 sie 2007, 16:57

Re: Inq rysuje!

Postautor: kolin » 21 maja 2008, 14:41

troche mnie chyba nie zrozumiales skoro wyjechales z tym pikassem i tym wymuszonym zachwytem ale ***** to p; mi wlasciwie nie przeszkadza co wrzucasz, tak tylko napisalem, a sacrafice w ogole jest fajne, narysuj cos stamtad jeszcze :(
Obrazek o prosze, co znalazlem! ;d
Awatar użytkownika
Inq

Golden Forki 2007 - Dema (miejsce 2)
Posty: 1041
Rejestracja: 01 kwie 2007, 13:20

Re: Inq rysuje!

Postautor: Inq » 22 lip 2008, 15:05

http://img241.imageshack.us/img241/1548/portretqv3.png
Probowalem sie narysowac w paincie, ale chyba nie wyszlo. :lol:
ZNISZCZONE Nowoczesne Miasto

Polecam także zaopatrzyć się we wszystkie gry z serii: Miasteczko Nowoczesne, wszystko tak zniszczone, że dosłownie nic nie ma.
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Re: Inq rysuje!

Postautor: Mertruve » 22 lip 2008, 15:29

Boskie jest =D Zrób grę z taką grafiką, o.
Awatar użytkownika
Sobriquet Gaido

Golden Forki 2007 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 474
Rejestracja: 15 kwie 2007, 21:45
Lokalizacja: Ale mam pod spodem fikuśny znaczek :D

Re: Inq rysuje!

Postautor: Sobriquet Gaido » 22 lip 2008, 15:33

Będą Wacki 2 :D
Dave
Posty: 60
Rejestracja: 11 maja 2007, 16:28

Re: Inq rysuje!

Postautor: Dave » 23 lip 2008, 20:02

Sorry za offtop w temacie, ale obraz Inq mnie zainspirował :D
http://img261.imageshack.us/my.php?image=beztytuuhd1.png
Ku woli ścisłości - na zdjęciu jest Gibson X-Plorer bo nie potrafiłem odwzorować stratocasterowych kształtów swojego wiosła :P
Awatar użytkownika
Inq

Golden Forki 2007 - Dema (miejsce 2)
Posty: 1041
Rejestracja: 01 kwie 2007, 13:20

Re: Inq rysuje!

Postautor: Inq » 23 lip 2008, 22:01

Przecież Strat łatwy :D Myk, myk i masz. ^^

Ale fajnie, fajnie. Mangowo z deka.
ZNISZCZONE Nowoczesne Miasto

Polecam także zaopatrzyć się we wszystkie gry z serii: Miasteczko Nowoczesne, wszystko tak zniszczone, że dosłownie nic nie ma.
Dave
Posty: 60
Rejestracja: 11 maja 2007, 16:28

Re: Inq rysuje!

Postautor: Dave » 24 lip 2008, 09:29

Miło od czasu do czasu oderwać się od Photoshop'a :D
Właśnie pozornie łatwy ten Strat - ale jak go rysowałem, wychodził pół Gibson SG a pół... Nie wiem xD
Awatar użytkownika
Inq

Golden Forki 2007 - Dema (miejsce 2)
Posty: 1041
Rejestracja: 01 kwie 2007, 13:20

Re: Inq rysuje!

Postautor: Inq » 24 lip 2008, 17:04

A tak offtopując - jaką masz gitarę? Ja aktualnie gram na Jacksonie nie wiem jakim (wygląda jak dinky, ale nie ma floyda i 24 progi, a nie 22) podpiętym do VOXa AD30 (bluźniercza cyfra :/ Chcę pełną lampę).

Teraz przymierzam się do robienia własnego wiosła - całą elektronike mam kupioną (Seymour Duncan SH-4 pod most, 2 single z Ibaneza Roadstera na środek i pod gryf). Niedługo (godzina,pół) jade po olchowy klocek na korpus. :mrgreen:

Dave, skoroś muzyk, to czemu midów nie robisz?
ZNISZCZONE Nowoczesne Miasto

Polecam także zaopatrzyć się we wszystkie gry z serii: Miasteczko Nowoczesne, wszystko tak zniszczone, że dosłownie nic nie ma.
Dave
Posty: 60
Rejestracja: 11 maja 2007, 16:28

Re: Inq rysuje!

Postautor: Dave » 24 lip 2008, 20:36

Robiłbym - ale brak czasu i chęci :D Może to się wydać dziwne - bo niby są wakacje - ale mam dużo spraw i nauki* na głowie. W dodatku powoli - ale jednak, staram się kontynuować prace nad grą :P Chociaż z powodu braku weny to odeszło niestety na dalszy plan.
Ja gram na Washburnie Lyon Series z korpusem Fat Strat. Całość podpięta do pieca LDM Power Series 25W.

* - Nie poprawka !! Samodouczanie sięw domu.
Awatar użytkownika
Inq

Golden Forki 2007 - Dema (miejsce 2)
Posty: 1041
Rejestracja: 01 kwie 2007, 13:20

Re: Inq rysuje!

Postautor: Inq » 25 lip 2008, 19:12

Co do robienia gry:
Obrazek

To jest wystarczajaco dobre? :mrgreen:
ZNISZCZONE Nowoczesne Miasto

Polecam także zaopatrzyć się we wszystkie gry z serii: Miasteczko Nowoczesne, wszystko tak zniszczone, że dosłownie nic nie ma.
Awatar użytkownika
BeVoo

Golden Forki 2008 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 441
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:20

Re: Inq rysuje!

Postautor: BeVoo » 25 lip 2008, 19:33

No ba. Jeszcze tylko odpowiedni charset i przygodowka jak sie patrzy :)
Gdzie jest wanamingo kiedy śpi?
Awatar użytkownika
Inq

Golden Forki 2007 - Dema (miejsce 2)
Posty: 1041
Rejestracja: 01 kwie 2007, 13:20

Re: Inq rysuje!

Postautor: Inq » 25 lip 2008, 21:41

Obrazek

Drugi autoportret xD
ZNISZCZONE Nowoczesne Miasto

Polecam także zaopatrzyć się we wszystkie gry z serii: Miasteczko Nowoczesne, wszystko tak zniszczone, że dosłownie nic nie ma.

Wróć do „Galeria”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości