Re: [VXAce] FOV
: 09 sty 2016, 16:43
Mogę jeszcze dodać tylko, że jak postać chodzi po środku mapy (bez krawędzi) to efekt musi być niezauważalny bo obrazek nie zmienia swej pozycji.
A i jeszcze jedna rzecz, z tego co pamiętam komenda move jest w wersje ACE lekko skopana (właśnie jakieś przycinki i inne zauważalne chwilowo rzeczy), robiłem kiedyś skrypt na wyświetlanie obrazka przyklejonego do mapy i w zwykłym VX chodził jak marzenie, a w ACE dokładnie ten sam kod powodował chwilowe przesunięcia (1-2 piksele) podczas przesuwania ekranu.
Jak możesz to zawsze możesz zrobić mapę w której gracz nie może dotknąć krawędzi, wtedy nawet kod noruja nie będzie potrzebny, wyświetlisz 1 obrazek i tutaj możesz o rozmiarze 640x480 względem lewego górnego rogu ekranu. A postać będzie cały czas na środku.
A i jeszcze jedna rzecz, z tego co pamiętam komenda move jest w wersje ACE lekko skopana (właśnie jakieś przycinki i inne zauważalne chwilowo rzeczy), robiłem kiedyś skrypt na wyświetlanie obrazka przyklejonego do mapy i w zwykłym VX chodził jak marzenie, a w ACE dokładnie ten sam kod powodował chwilowe przesunięcia (1-2 piksele) podczas przesuwania ekranu.
Jak możesz to zawsze możesz zrobić mapę w której gracz nie może dotknąć krawędzi, wtedy nawet kod noruja nie będzie potrzebny, wyświetlisz 1 obrazek i tutaj możesz o rozmiarze 640x480 względem lewego górnego rogu ekranu. A postać będzie cały czas na środku.