[VX] Łuk i strzały
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo
- Vitold
- Posty: 96
- Rejestracja: 17 lis 2016, 13:50
[VX] Łuk i strzały
Wie ktoś czy istnieje skrypt na walkę łukiem w czasie rzeczywistym ?
- HGS
- Posty: 260
- Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
- Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
- Kontakt:
Re: [VX] Łuk i strzały
Ja taki system zrobiłem na zdarzeniach bez problemu. Jednak ma on swoje wymogi.
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre!
- Vitold
- Posty: 96
- Rejestracja: 17 lis 2016, 13:50
Re: [VX] Łuk i strzały
tzn ?
- Kryzz333
- Posty: 820
- Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Re: [VX] Łuk i strzały
Np. możesz zrobić system "pojawiający" pociski w formie zdarzeń, które gdy zetkną się z celem coś wywołają. Możesz użyć do tego dwóch zmiennych które będą liczyły X i Y pocisku na mapie i czy zgadza się z położeniem celu.
- Vitold
- Posty: 96
- Rejestracja: 17 lis 2016, 13:50
Re: [VX] Łuk i strzały
brzmi skomplikowanie