[VX] Łuk i strzały

Poszukiwane grafiki, muzyka, skrypty, prośby o edycję itp.

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo

bedziu98
Posty: 38
Rejestracja: 17 lis 2016, 13:50

[VX] Łuk i strzały

Postautor: bedziu98 » 10 mar 2017, 19:22

Wie ktoś czy istnieje skrypt na walkę łukiem w czasie rzeczywistym ?
Awatar użytkownika
HGS

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 247
Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
Kontakt:

Re: [VX] Łuk i strzały

Postautor: HGS » 03 kwie 2017, 14:02

Ja taki system zrobiłem na zdarzeniach bez problemu. Jednak ma on swoje wymogi.
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre! :-D :wink:
Obrazek
bedziu98
Posty: 38
Rejestracja: 17 lis 2016, 13:50

Re: [VX] Łuk i strzały

Postautor: bedziu98 » 05 kwie 2017, 11:19

tzn ?
Awatar użytkownika
Kryzz333

Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 662
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Lokalizacja: Aleksandria

Re: [VX] Łuk i strzały

Postautor: Kryzz333 » 05 kwie 2017, 11:57

Np. możesz zrobić system "pojawiający" pociski w formie zdarzeń, które gdy zetkną się z celem coś wywołają. Możesz użyć do tego dwóch zmiennych które będą liczyły X i Y pocisku na mapie i czy zgadza się z położeniem celu.
Spoiler:
bedziu98
Posty: 38
Rejestracja: 17 lis 2016, 13:50

Re: [VX] Łuk i strzały

Postautor: bedziu98 » 07 kwie 2017, 20:03

brzmi skomplikowanie :roll:

Wróć do „Zasoby - Request”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości