Strona 1 z 1

[VX] Łuk i strzały

: 10 mar 2017, 19:22
autor: Vitold
Wie ktoś czy istnieje skrypt na walkę łukiem w czasie rzeczywistym ?

Re: [VX] Łuk i strzały

: 03 kwie 2017, 14:02
autor: HGS
Ja taki system zrobiłem na zdarzeniach bez problemu. Jednak ma on swoje wymogi.

Re: [VX] Łuk i strzały

: 05 kwie 2017, 11:19
autor: Vitold
tzn ?

Re: [VX] Łuk i strzały

: 05 kwie 2017, 11:57
autor: Kryzz333
Np. możesz zrobić system "pojawiający" pociski w formie zdarzeń, które gdy zetkną się z celem coś wywołają. Możesz użyć do tego dwóch zmiennych które będą liczyły X i Y pocisku na mapie i czy zgadza się z położeniem celu.

Re: [VX] Łuk i strzały

: 07 kwie 2017, 20:03
autor: Vitold
brzmi skomplikowanie :roll: