[VX] Łuk i strzały

Poszukiwane grafiki, muzyka, skrypty, prośby o edycję itp.

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Vitold
Posty: 96
Rejestracja: 17 lis 2016, 13:50

[VX] Łuk i strzały

Post autor: Vitold »

Wie ktoś czy istnieje skrypt na walkę łukiem w czasie rzeczywistym ?
Awatar użytkownika
HGS

Golden Forki 2017 - Dema (miejsce 3); Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 260
Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
Kontakt:

Re: [VX] Łuk i strzały

Post autor: HGS »

Ja taki system zrobiłem na zdarzeniach bez problemu. Jednak ma on swoje wymogi.
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre! :-D :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
Vitold
Posty: 96
Rejestracja: 17 lis 2016, 13:50

Re: [VX] Łuk i strzały

Post autor: Vitold »

tzn ?
Awatar użytkownika
Kryzz333

GF2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon VI (miejsce 3); Puchar Ligi Mapperów III (zwycięstwo)
Posty: 819
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39

Re: [VX] Łuk i strzały

Post autor: Kryzz333 »

Np. możesz zrobić system "pojawiający" pociski w formie zdarzeń, które gdy zetkną się z celem coś wywołają. Możesz użyć do tego dwóch zmiennych które będą liczyły X i Y pocisku na mapie i czy zgadza się z położeniem celu.
Awatar użytkownika
Vitold
Posty: 96
Rejestracja: 17 lis 2016, 13:50

Re: [VX] Łuk i strzały

Post autor: Vitold »

brzmi skomplikowanie :roll:
ODPOWIEDZ