Dzień dobry,
poszukuję dwóch skryptów do wersji VX ACE
-System świateł (lampiony itd.)
- System rozpisywania lvl za exp wedle mojego widzi misie.
ACE dwa skrypt
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo
- Rahim
- Posty: 1380
- Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
- Lokalizacja: Zülpich
- Ekhart
- Posty: 447
- Rejestracja: 28 maja 2010, 10:12
- Lokalizacja: Midleton
Re: ACE dwa skrypt
Co do pierwszego, najlepszym będzie Khas Awesome Light Effects. Nie jest jakiś trudny w użyciu, dość rozwinięty. Jedynie co, to może być nieco zasobożerny.
Co do drugiego, to Dekita's EXP Curve będzie najlepszy chyba. Możesz ustawić cztery różne EXP Curve z własnymi Basis/Extra/Acc1 i 2, albo podpisać EXP wymagany co level - Unique Curve. Skrypt skopiowałem ze swojego projektu, więc jest moje Unique Exp Curve, ale dzięki temu łatwiej Ci będzie przerobić dla wszystkich 99 leveli ;)
Co do drugiego, to Dekita's EXP Curve będzie najlepszy chyba. Możesz ustawić cztery różne EXP Curve z własnymi Basis/Extra/Acc1 i 2, albo podpisać EXP wymagany co level - Unique Curve. Skrypt skopiowałem ze swojego projektu, więc jest moje Unique Exp Curve, ale dzięki temu łatwiej Ci będzie przerobić dla wszystkich 99 leveli ;)
No matter how tender, how exquisite… A lie will remain a lie.
- Rahim
- Posty: 1380
- Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
- Lokalizacja: Zülpich
Re: ACE dwa skrypt
Czy w tym drugim skrypcie jest możliwość zatrzymania expa na danym lvl, tak by dalej nie dało się wbić kolejnego? Dajmy wbije lvl 3 i chce by na nim poprzestało.Ekhart pisze:Co do pierwszego, najlepszym będzie Khas Awesome Light Effects. Nie jest jakiś trudny w użyciu, dość rozwinięty. Jedynie co, to może być nieco zasobożerny.
Co do drugiego, to Dekita's EXP Curve będzie najlepszy chyba. Możesz ustawić cztery różne EXP Curve z własnymi Basis/Extra/Acc1 i 2, albo podpisać EXP wymagany co level - Unique Curve. Skrypt skopiowałem ze swojego projektu, więc jest moje Unique Exp Curve, ale dzięki temu łatwiej Ci będzie przerobić dla wszystkich 99 leveli ;)
Skrypty obadam wieczorem, jak wrócę z pracy. Dzięki za odzew
- Ekhart
- Posty: 447
- Rejestracja: 28 maja 2010, 10:12
- Lokalizacja: Midleton
Re: ACE dwa skrypt
Nie jestem pewien, ale *chyba* możesz ograniczyć maksymalny poziom w samym VXA, co oczywiście zatrzyma rozwój postaci - więc tabela powyżej tego poziomu nie będzie potrzebna ;)
No matter how tender, how exquisite… A lie will remain a lie.