Strona 1 z 1

ACE dwa skrypt

: 16 gru 2017, 16:09
autor: Rahim
Dzień dobry,
poszukuję dwóch skryptów do wersji VX ACE
-System świateł (lampiony itd.)
- System rozpisywania lvl za exp wedle mojego widzi misie.

Re: ACE dwa skrypt

: 16 gru 2017, 16:36
autor: Ekhart
Co do pierwszego, najlepszym będzie Khas Awesome Light Effects. Nie jest jakiś trudny w użyciu, dość rozwinięty. Jedynie co, to może być nieco zasobożerny.

Co do drugiego, to Dekita's EXP Curve będzie najlepszy chyba. Możesz ustawić cztery różne EXP Curve z własnymi Basis/Extra/Acc1 i 2, albo podpisać EXP wymagany co level - Unique Curve. Skrypt skopiowałem ze swojego projektu, więc jest moje Unique Exp Curve, ale dzięki temu łatwiej Ci będzie przerobić dla wszystkich 99 leveli ;)

Re: ACE dwa skrypt

: 16 gru 2017, 17:14
autor: Rahim
Ekhart pisze:Co do pierwszego, najlepszym będzie Khas Awesome Light Effects. Nie jest jakiś trudny w użyciu, dość rozwinięty. Jedynie co, to może być nieco zasobożerny.

Co do drugiego, to Dekita's EXP Curve będzie najlepszy chyba. Możesz ustawić cztery różne EXP Curve z własnymi Basis/Extra/Acc1 i 2, albo podpisać EXP wymagany co level - Unique Curve. Skrypt skopiowałem ze swojego projektu, więc jest moje Unique Exp Curve, ale dzięki temu łatwiej Ci będzie przerobić dla wszystkich 99 leveli ;)
Czy w tym drugim skrypcie jest możliwość zatrzymania expa na danym lvl, tak by dalej nie dało się wbić kolejnego? Dajmy wbije lvl 3 i chce by na nim poprzestało.

Skrypty obadam wieczorem, jak wrócę z pracy. Dzięki za odzew ;-)

Re: ACE dwa skrypt

: 16 gru 2017, 18:11
autor: Ekhart
Nie jestem pewien, ale *chyba* możesz ograniczyć maksymalny poziom w samym VXA, co oczywiście zatrzyma rozwój postaci - więc tabela powyżej tego poziomu nie będzie potrzebna ;)